eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecUsługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Księgowość.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Mielec: Usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Księgowość.
Numer ogłoszenia: 423420 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369808 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego Księgowość..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze niepriorytetowym wymieniona w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. W sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 z 2010r. poz. 68) tj. usługa edukacyjna i szkoleniowa, kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8- usługi szkolenia zawodowego. 2.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Zamawiający będzie oceniać każdą część zamówienia oddzielnie i zawrze odrębne umowy dla każdej części. 3.Szkolenie finansowane jest ze środków publicznych: część I- Fundusz Pracy, część II- Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ I 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia Księgowość dla 30 osób bezrobotnych w 2 grupach po 15 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby do 30 roku życia, z wykształceniem min. średnim, posiadające umiejętność obsługi komputera oraz nieposiadające przeciwwskazań lekarskich do wykonywania pracy na stanowisku związanym z kierunkiem szkolenia. 3.Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 4.Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do obsługi finansowo- księgowej małych i średnich przedsiębiorstw z wykorzystaniem programów komputerowych. 5.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 150 godzin zegarowych dla każdej grupy. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 6.Szkolenie powinno się kończyć egzaminem. Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 7.Zajęcia powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy), nie mniej niż 6 godzin zegarowych dziennie. 8.Szkolenie każdej grupy powinno być zrealizowane maksymalnie w ciągu 21 dni szkoleniowych. 9.Program szkolenia winien zawierać co najmniej następujące bloki tematyczne: Przepisy prawne dotyczące zagadnień księgowych i podatkowych w tym: zasad rachunkowości, ewidencji operacji gospodarczych oraz zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych), Prowadzenie ewidencji podatkowej, Podstawy rachunkowości finansowej, Wykorzystanie wybranych narzędzi rachunkowości zarządczej w małych i średnich przedsiębiorstwach, Ewidencja i rozliczanie wynagrodzeń, Prowadzenie rozliczeń z ZUS za pomocą programu PŁATNIK Wypełnianie dokumentacji księgowej i rachunkowej, Wykorzystanie programu komputerowego do wspomagania systemu rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach. 10.Zamawiający nie dopuszcza bloków tematycznych nie związanych bezpośrednio z kierunkiem szkolenia w postaci np. warsztatów poszukiwania pracy, przedsiębiorczości, itp. 11.Uczestnicy, którzy pozytywnie zakończą szkolenie otrzymają: zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 177 poz. 1193) zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 12.Wymagany termin realizacji: Rozpoczęcie i zakończenie szkolenia listopad 2012r. Termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia jest taki sam dla obydwu grup. 13.Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze, samodzielne stanowisko komputerowe wyposażone w program Płatnik oraz program do wspomagania systemu rachunkowości MŚP wraz z podłączeniem do sieci Internet, zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, 14.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne oraz piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 15.W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz z Mielca (parking ul. Księdza Arczewskiego) na szkolenie (miejsce odbywania zajęć praktycznych i teoretycznych) i z miejsca szkolenia do Mielca, przy czym łączny czas dojazdu nie może przekraczać 3 godzin. Wykonawca zapewnia odrębny środek transportu przeznaczony wyłącznie dla uczestników szkolenia. 16.W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia. 17.W przypadku wystąpienia wypadku Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego. 18.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. CZĘŚĆ II 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia Księgowość dla 5 osób niepełnosprawnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu jako poszukujące pracy, nie pozostających w zatrudnieniu. Liczba uczestników szkolenia ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby z wykształceniem min. średnim, deklarujące umiejętność obsługi komputera oraz nieposiadające przeciwwskazań lekarskich do wykonywania pracy na stanowisku związanym z kierunkiem szkolenia. 3.Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 4.Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do obsługi finansowo- księgowej małych i średnich przedsiębiorstw z wykorzystaniem programów komputerowych. 5.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 100 godzin zegarowych. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 6.Szkolenie powinno się kończyć egzaminem. Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 7.Zajęcia powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy), nie mniej niż 5 godzin zegarowych dziennie. 8.Program szkolenia winien zawierać co najmniej następujące bloki tematyczne: Przepisy prawne dotyczące zagadnień księgowych i podatkowych w tym: zasad rachunkowości, ewidencji operacji gospodarczych oraz zasad prowadzenia ksiąg rachunkowych), Prowadzenie ewidencji podatkowej, Ewidencja i rozliczanie wynagrodzeń, Prowadzenie rozliczeń z ZUS za pomocą programu PŁATNIK Wypełnianie dokumentacji księgowej i rachunkowej, Wykorzystanie programu komputerowego do wspomagania systemu rachunkowości w małych i średnich przedsiębiorstwach. 9.Zamawiający nie dopuszcza bloków tematycznych nie związanych bezpośrednio z kierunkiem szkolenia w postaci np. warsztatów poszukiwania pracy, przedsiębiorczości, itp. 10.Uczestnicy, którzy pozytywnie zakończą szkolenie otrzymają: zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 177 poz. 1193) zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 11.Wymagany termin realizacji: Rozpoczęcie i zakończenie szkolenia listopad 2012r. 12.Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze, samodzielne stanowisko komputerowe wyposażone w program Płatnik oraz program do wspomagania systemu rachunkowości MŚP wraz z podłączeniem do sieci Internet, zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki dostosowane dla osób niepełnosprawnych, bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, 13.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne oraz piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 14.Miejsce realizacji szkolenia: Mielec 15.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. 16.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wszystkich uczestników szkolenia. 17.W przypadku wystąpienia wypadku Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Księgowość -część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolskie Centrum Współpracy, Edukacji i Doradztwa Małgorzata Wyrwińska-Cieślak, ul. Majowa 7, 31-464 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42975,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Księgowość - część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolskie Centrum Współpracy Edukacji i Doradztwa Małgorzata Wyrwińska-Cieślak, ul. Majowa 7, 31-464 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.