eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczDostawa medycznych środków pomocniczych - pieluchomajtek, podkładów ginekologicznych, ubrań operacyjnych, fartuchów i serwet z włókniny .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Międzyrzecz: Dostawa medycznych środków pomocniczych - pieluchomajtek, podkładów ginekologicznych, ubrań operacyjnych, fartuchów i serwet z włókniny .
Numer ogłoszenia: 42343 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428298.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa medycznych środków pomocniczych - pieluchomajtek, podkładów ginekologicznych, ubrań operacyjnych, fartuchów i serwet z włókniny ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony zgodnie z nazwą i kodem określonym we Wspólnym Słowniku Zamówień określonym w rozporządzeniu nr 2195/2002 z dnia 5 listopada 2002 w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych Dz.U. WE L 340 z 16.12.2002.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt 33.77.11.00 - Podpaski lub tampony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 - oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z niniejszą specyfikacją i nie wnosi żadnych zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty - załącznik nr 1 - oświadczenie Oferenta , że zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi uwag - załącznik nr 1 a ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecz.spzoz.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu ul. Konstytucji 3 Maja 35 66 - 300 Międzyrzecz Pokój zamówień publicznych (opłata 20zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu ul. Konstytucji 3 Maja 35 66 - 300 Międzyrzecz Sekretariat Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Asortyment Jednostka miary AMI AMI skali roku 1 Pieluchomajtki dla dorosłych ,rozmiar w obwodzie : 110-150 cm , o chłonności : 220 g SZT 30000rozmiar XL + 500 szt. Rozmiar L 2 Pieluchy anatomiczne ,rozmiar w obwodzie :75cm-110cm, o chłonności : 1600 g SZT 18000 3 Pieluchomajtki noworodkowe, 2 - 5 kg, o chłonności 300g , z wycięciem na pępek. Szt 7000 4 Pieluchomajtki dziecięce 12 - 25 kg, o chłonności 700g Szt 5400 5 Podkład ginekologiczny 9 x 34 , pakowany A10 szt. dostosowany do procesu sterylizacji parowej. Szt 10000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7, 33.77.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p Asortyment Jednostka miary AMI AMI skali roku 1 Serweta z włókniny 160x 210 niejałowa zielona SZT 5000 2 Ubranie operacyjne, niejałowe męskie z włókniny Kpl. 1000 3 Fartuch wizytacyjny, jednorazowy Szt. 5000 4 Rękaw papierowo foliowy 7,5x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 5 Rękaw papierowo-foliowy 10x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 6 Rękaw papierowo -foliowy 12x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 7 Rękaw papierowo-foliowy 15x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 8 Rękaw papierowo-foliowy 20x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 9 Rękaw papierowo-foliowy 25x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 10 Rękaw papierowo-foliowy 30x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 11 Rękaw papierowo-foliowy 38x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 10 12 Rękaw papierowo-foliowy 42x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 10 13 Maska jednorazowego użytku(operacyjna) Szt. 8000 14 Czapka chirurgiczna jednorazowa z fliseliny, niesterylna - męska Szt. 8000 15 Czapka chirurgiczna jednorazowa z fliseliny niesterylna - damska Szt. 8000 16 Obuwie jednorazowe z włókniny z gumką Pary 3000 17 TOREBKI FOLIOWO-PAPIEROWE PŁASKIE (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU)samoprzylepne 13x25 A`100szt. Szt. 2000 18 TOREBKI FOLIOWO-PAPIEROWE PŁASKIE (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU)20x35 A`100 szt. Szt. 2000 19 TOREBKI FOLIOWO-PAPIEROWE PŁASKIE (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU) 10x25 A`100 szt. Szt. 1000 20 TOREBKI FOLIOWO-PAPIEROWE PŁASKIE (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU) 25x40 A`100 szt. szt 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.