Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-13
Stężyca: Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów - autobusów i samochodów strażackich oraz sprzętu dla Gminy Stężyca w latach 2012
Numer ogłoszenia: 423548 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stężyca , pl. Senatorski 1, 08-540 Stężyca, woj. lubelskie, tel. 081 8663036.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stezyca.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów - autobusów i samochodów strażackich oraz sprzętu dla Gminy Stężyca w latach 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw: benzyny bezołowiowej 95-oktanowej (Pb 95) i oleju napędowego (ON) do pojazdów-autobusów i samochodów strażackich oraz sprzętu dla Gminy Stężyca. Zamawiający przewiduje, że wysokość zamówienia kształtować się będzie na poziomie: -dla oleju napędowego 16.200,00 litrów -dla benzyny Pb 95 450,00 litrów Wskazana powyżej wielkość dostawy jest prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia tj. do końca stycznia 2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości prognozowanego zapotrzebowania na paliwa w sytuacji gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na paliwo będzie mniejsze. Pobieranie paliw odbywać się będzie na stacji paliw Wykonawcy i polegać będzie na sukcesywnym uzależnionym od potrzeb tankowaniu pojazdów służbowych Zamawiającego. Tankowanie paliw przeznaczonych dla sprzętu realizowane będzie poprzez tankowanie do kanistrów. Zamawiający załączy do umowy wykaz pojazdów, do których będzie tankowane paliwo, zawierający nazwę pojazdu i numer rejestracyjny oraz wykaz sprzętu. Wykonawca będzie wystawiał dokumenty wydań przy każdorazowym pobraniu przez Zamawiającego paliwa. Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą w okresach miesięcznych na podstawie wystawionych faktur VAT, wg cennika obowiązującego u Wykonawcy w dniu pobrania uwzględniając stały rabat, z zastrzeżeniem, że ceny Wykonawcy nie będą znacząco odbiegać od średnich cen obowiązujących na rynku w regionie. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawiania faktur VAT z częstotliwością co 7 dni w trakcie miesiąca, z zastrzeżeniem, że faktura zamykająca miesiąc wystawiana będzie najpóźniej w terminie do trzeciego dnia miesiąca następnego Zapłaty należności dokonywane będą przelewem na konto Wykonawcy wskazane w ofercie w terminie do 14 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury. Paliwo będące przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących norm..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00 - 23.12.11.00 23.11.12.00 - 23.11.12.00 23.12.31.00 - 23.12.31.00 23.12.36.00 - 23.12.36.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonej przez wykonawcę koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wykazanych w Rozdz. V wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wykazanych w Rozdz. V wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym tj. stacją paliw oddaloną od siedziby Zamawiającego maksymalnie do 5 km.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wykazanych w Rozdz. V wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wykazanych w Rozdz. V wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg. załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny oferty - wg.zał. 2 do SIWZ. 3. Zaakceptowany wzór umowy - zał3 d SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia do umowy zawiera wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, oraz określa warunki takiej zmiany: 2.1. zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, 2.2 zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, 2.3 zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych, 2.4 w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub w wyniku okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.5 przypadki losowe ( np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stezyca.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stężyca ul. Plac Senatorski 1 08-540 Stężyca.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stężyca ul. Plac Senatorski 1 08-540 Stężyca - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STĘŻYCA
- Dostawa wyposażenia na zajęcia gimnastyki korekcyjnej w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca"
- Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Prace remontowe w Przedszkolu "Smerfy" w Stężycy
więcej: przetargi STĘŻYCA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.