Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-29
Warszawa: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych placówki Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 2 przy ul. Strażackiej 57 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 423552 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy , ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6969015, faks 022 6213045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbfo.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych placówki Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 2 przy ul. Strażackiej 57 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i comiesięczne dostawy oleju opałowego lekkiego wg minimalnego zapotrzebowania w okresie od stycznia do 20 grudnia 2013r. Prognozowana ilość oleju jaką może Zamawiający zakupić w tym okresie wynosi 45 000 litrów. Faktyczna ilość zamawianego oleju może ulec zmniejszeniu wedle zapotrzebowania Zamawiającego. L.p. Oznaczenie wielkości Jednostki Wymagania wg normy 1 Gęstość w temp. 150 C kg/m3 840 - 870 2 Wartość opałowa MJ/kg min. 42 5 Lepkość kinematyczna w 200 C mm2/s 3,5 - 6 7 Temperatura zapłonu 0 C min. 61 10 Zawartość siarki %(m/m) max 0,20 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 09135100-5 3. Zamawiający nie ma obowiązku dokonania zakupu określonych ilości oleju opałowego, przedstawionych w pkt.II.1. Podana w pkt. II.1 liczba planowanego zakupu oleju jest liczbą szacunkową i może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 4. Każdy dostarczony litr oleju opałowego musi: a. odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, b. być zgodny z wymaganiami normy jakościowej PN-C-96024:2011 dla L-1, c. musi pochodzić z jednej partii produkcyjnej. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zamówienia części oleju opałowego we wcześniejszym terminie w zależności od warunków pogodowych. 6. Zamawiający może zakupić olej opałowy do wysokości wartości ceny całkowitej brutto oferty. 7. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zmiany (w formie aneksu) w umowie dotyczącej udzielenia zamówienia polegającej na zmianie kwoty, o której mowa w pkt. 6. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać olej opałowy: a. na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. do: Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego nr 2 przy ul. Strażackiej 57 w Warszawie, b. na własny koszt; c. własnymi środkami transportowymi zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów, w tym przewozów materiałów niebezpiecznych w transporcie kolejowym i drogowym wg PN 91/C-04024. 9. Dane dotyczące dostaw: a. planowany termin pierwszej dostawy styczeń 2013 r. b. dostawy będą realizowane w ciągu dwóch dni po zgłoszeniu telefonicznym lub faksem, c. planowane dostawy są: - po wcześniejszym telefonicznym zamówieniu, - po ok. 5 000 litrów jednorazowo (orientacyjnie), d. koszt transportu wszystkich dostaw ponosi Wykonawca. 10. Warunki i sposób zmiany umowy w zakresie dotyczącym ceny oleju opałowego zostały przewidziane w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 13. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwości zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt 7 ustawy pzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwości zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt 7 ustawy pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji winien przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt od 1.1 do 1.3 oraz 1.6 dotyczące tych podmiotów. Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Polisa wraz z dowodem jej opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł, ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza, niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Marża brutto na 1 l oleju - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4. Zamawiający może wyrazić w formie aneksu zgodę na przedłużenie terminu realizacji zamówienia ze względu na okoliczności których nie można było przewidzieć, w tym ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, wpływające na opóźnienie wykonania Przedmiotu Umowy, przy czym zaznacza się, że Zamawiający, chcąc przedłużyć termin wykonania Przedmiotu Umowy na okres przekraczający 31 grudnia 2013r., musi uzyskać na to zgodę odpowiednich organów m.st. Warszawy. Zamawiający w żaden sposób nie gwarantuje uzyskania zgody odpowiednich organów m.st. Warszawy na przedłużenie terminu na okres przekraczający 30 grudnia 2013r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbfo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m.st. Warszawy ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m.st. Warszawy ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. do Domu Pomocy Społecznej w Kalince
- Dostawa oleju opałowego
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
- dostawa oleju opałowego
- Dostawa oleju opałowego dla Zespołu Szkół w Szczekocinach w 2025 roku
- Dostawa oleju opałowego w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. szacowane zapotrzebowanie roczne ok. 62500 litrów
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.