Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-26
Wilga: Budowa garażu dla OSP w Mariańskim Porzeczu
Numer ogłoszenia: 42365 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Wildze , ul. Warszawska 38, 08-470 Wilga, woj. mazowieckie, tel. 025 6853070, faks 025 6853071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.e.bip.pl Wilga gmina wiejska
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa garażu dla OSP w Mariańskim Porzeczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa garażu dla OSP w Mariańskim Porzeczu. Budowa budynku garażu dla OSP w Mariańskim Porzeczu. Powierzchnia zabudowy - 99 m2. Kubatura - 515,29 m2. Zakres robót: 1. Wytyczenie budynku 2. Fundamenty 3. Roboty murowe - konstrukcja ścian 4. Tynki wewnętrzne 5. Posadzka 6. Elewacja 7. Konstrukcja dachu z pokryciem 8. Instalacja elektryczna 9. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza Zakres prac budowlanych stanowi Przedmiar robót dla części budowlanej i części elektrycznej- załączniki do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 14.04.2015 r. do godz. 10.00. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa nie uzupełnił dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana. Wadium Wykonawcy, który wygra przetarg zostanie zwrócone z chwilą podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 5. Formy i miejsce wniesienia wadium Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe najpóźniej do dnia i godziny złożenia oferty. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm..). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Garwolin Nr 90 9210 0008 0046 7021 2000 0050, z dopiskiem Wadium na Budowa garażu dla OSP w Mariańskim Porzeczu. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie tego warunku składa wykaz robót zawierający wykonanie w okresie ostatnich 5 lat minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie obiektu kubaturowego, odpowiadającej swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia za kwotę min. 150 000, 00 zł (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie są poświadczenia lub inne dokumenty np. referencje, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których wyżej mowa.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca na potwierdzenie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności wymagana minimum 1 osoba (posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z art. 26 ust. 2 pkt. 2b Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów kadrowych na potrzeby wykonania zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). Wypełniony i podpisany druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2). Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót, stanowiących załącznik do SIWZ 3). Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Gwarancja - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony mogą dokonać zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminów zakończenia robót, jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę realizacja przedmiotu umowy w pierwotnym terminie nie jest możliwa, w szczególności wówczas, gdy: 1) wystąpiło opóźnienie Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu, 2) wystąpiły wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające realizację robót, 3) wystąpiły sztuczne przeszkody lub uwarunkowania fizyczne, których zamawiający lub wykonawca w sposób rozsądny nie mógł przewidzieć, 4) wynika to z warunków geologicznych, konieczności wykonania prac archeologicznych lub prac terenowych, w szczególności usunięcia niewypałów i niewybuchów, czego nie przewidziano w SIWZ, 5) zachodzi konieczność zmian dokumentacji technicznej, dokonanej na wniosek Zamawiającego lub uzasadniony względami techniczno-projektowymi wniosek Wykonawcy, 6) wystąpiła siła wyższą (obsunięcia ziemi, trzęsienia ziemi, burze, uderzenia pioruna, pożary, powodzie i inne tego rodzaju nieprzewidziane zdarzenia, będące poza kontrolą którejkolwiek ze stron i których żadna ze stron nie może przezwyciężyć pomimo wszelkich należytych starań), 7) zaistniała konieczność wykonania robót dodatkowych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: - Zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; - Zmiany w zakresie ilości wykonanych robót, technologii wykonania lub inne zmiany dokumentacji projektowej jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego. - Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy; - Zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl Wilga gmina wiejska Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wildze
ul. Warszawska 38
08-470 Wilga
pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wildze ul. Warszawska 38 08-470 Wilga sekretariat pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Malowanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz wymiana spękanych płytek podłogowych w budynku NIZP PZH - PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Skoczów - etap I - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Skoczowie
- Rozbudowa drogi gminnej nr 106069 O ul. Myśliwca w Zdzieszowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.