eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęczycaKurs komputerowy z modułem fakturowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-25

Łęczyca: Kurs komputerowy z modułem fakturowania
Numer ogłoszenia: 42390 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20310 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Garbalinie, , 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 3880000, 3880032, faks 024 3880008.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs komputerowy z modułem fakturowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Kurs komputerowy z modułem fakturowania dla grupy 10 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności. Beneficjentami są osadzeni odbywający karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Garbalinie. Kurs jest finansowany ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej. 1. Kurs odbywać się będzie na terenie Zakładu karnego w Garbalinie. Zamawiający zapewni miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych zgodnie z przepisami ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy. Zamawiający posiada salę komputerową wyposażoną w 10 zestawów komputerowych, drukarkę sieciową A-4 i kserokopiarkę A-4. Komputery wyposażone są w system Windows XP oraz oprogramowanie Microsoft Office Small Bussines. 2. Celem kursu jest nabycie przez uczestników podstawowych umiejętności z zakresu obsługi komputera, jego użytkowania, obsługi aplikacji biurowych (pakiet biurowy). 3. Program szkolenia winien zawierać wiadomości z zakresu: Zakres kursu będzie obejmować następujące zagadnienia: 1) BHP na stanowisku komputerowym; 2) Informacje o komputerze - elementy systemu komputerowego: a) urządzenia wewnętrzne; b) urządzenia zewnętrzne; c) jednostka pamięci, pamięć masowa; d) oprogramowanie. 3) Wprowadzenie do systemu WINDOWS: a) główne elementy systemu; b)pliki i foldery, drzewo folderów - zarządzanie plikami i dyskami; c) tworzenie, zapisywanie i usuwanie dokumentów; d) pasek zadań i przycisk start, uruchomianie programów; e) eksplorator WINDOWS; f) odnajdowanie programów i dokumentów; g) dostosowanie do swoich potrzeb wyglądu ekranu. 4) Edytor tekstu MS WORD: a) wprowadzanie tekstu, wybieranie różnych opcji pisania korzystanie z pasków narzędzi; b) zaznaczanie, przenoszenie i kopiowanie tekstu;c) otwieranie i zapisywanie dokumentów; d) formatowanie tekstu; e) wstawianie do tekstu rysunków, wzorów i innych obiektów; f) drukowanie dokumentów, ustawianie marginesów, rozmiaru strony i jej położenia, podgląd wydruku; g) sprawdzanie pisowni i gramatyki; h) tworzenie nagłówków i stopek; i) korzystanie z szablonów i formularzy; j) tworzenie i formatowanie tabel. Arkusz kalkulacyjny MS EXCEL: a) Excel - wyjaśnienie pojęć; b) zapoznanie z oknem i paskami zadań Excela; c) poruszanie się po skoroszycie i arkuszu roboczym; d) wprowadzanie i usuwanie danych; e) otwieranie i zapisywanie pliku skoroszytu; f) auto uzupełnianie; g) auto wypełnianie;h) kopiowanie i wklejanie; i) przenoszenie i usuwanie komórek i arkuszy; j) projektowanie skoroszytu - nadawanie nazw, ustalanie szerokości kolumn i wierszy, formatowanie komórek i zakresów komórek; k) pisanie formuł dokonujących obliczeń na danych; l) sortowanie danych; m) prezentowanie danych - tworzenie wykresów; n)drukowanie całego arkusza oraz wybranych danych z arkusza. 6) Podstawy obsługi dowolnego programu do fakturowania. 4. Zakres zamówienia: 1) liczba osób objętych szkoleniem - 10; 2) liczba godzin dydaktycznych- nie mniej niż 48 godzin. Liczba godzin zajęć teoretycznych nie może być większa niż 1/3 całości szkolenia; 3) dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin (1 godzina zajęć dydaktycznych = 45 min); 4) szkolenie odbywać się będzie w dni powszednie w godz. 8:30 - 15:00; 5) przy prowadzeniu zajęć teoretycznych wymaga się od Wykonawcy przygotowania materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie multimedialnej (w postaci prezentacji multimedialnej). Zajęcia winny być prowadzone z wykorzystaniem laptopa i rzutnika; 6) Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Ze względu na bezpieczeństwo Zamawiającego osoby pracujące w bezpośrednim kontakcie ze skazanymi nie mogą być osobami karanymi. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: 1) przeprowadzenie badań lekarskich przez rozpoczęciem szkolenia dla 12 uczestników- w tym 2 uczestników z listy rezerwowej, (badanie lekarskie dopuszczające do udziału w kursie); 2) zakupu materiałów niezbędnych do nauki m.in. skrypty, podręczniki, materiały papiernicze, przybory do pisania, papier ksero. Materiały te uczestnicy mają bezwzględnie otrzymać pierwszego dnia zajęć. Do dokumentów szkolenia należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych, w którym zostaną wymienione materiały szkoleniowe otrzymane przez uczestników zgodnie z wykazem zawartym w ofercie. Pokwitowanie winno zawierać informacje dotyczącą tytułu podręcznika, skryptu, autora, wydawnictwa, roku wydania, numeru ISBN. 3) ubezpieczy w niezbędnym zakresie (NNW) każdego uczestnika kursu, a przed rozpoczęciem zajęć kopie polisy przekaże Zamawiającemu (na kwotę min. 5000,00 zł); 4) zakupu materiałów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości wynikającej z oferty (nie większej niż 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej) m.in. materiałów do drukarki i ksero. Wykonawca po zakończeniu kursu musi okazać kserokopie faktur lub rachunków potwierdzających w wymaganej ilości materiałów praktycznej nauki zawodu w ramach kursu. 5) program do fakturowania, którego obsługa będzie jednym z elementów kursu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 23.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Neo Consulting &Investment Sp. z o.o., Porzeczkowa 47, 61-306 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6258,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.