Ogłoszenie z dnia 2010-12-30
Warszawa: Wykonanie projektu przebudowy/modernizacji wraz z aranżacją, wystrojem i wyposażeniem wnętrz w pomieszczeniach budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy Al. Szucha 23 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 423912 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu przebudowy/modernizacji wraz z aranżacją, wystrojem i wyposażeniem wnętrz w pomieszczeniach budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy Al. Szucha 23 w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem konkursu jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz materiałów niezbędnych do przygotowania przetargu na realizację zadania inwestycyjnego (przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) i pełnienie nadzorów autorskich w celu realizacji kolejnych zadań inwestycyjnych na przebudowę-modernizację wraz z aranżacją, kolorystyką, wystrojem i wyposażeniem wnętrz w pomieszczeniach budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy Al. Szucha 23 w Warszawie. Zasady realizacji poszczególnych zadań zostaną ustalone w trakcie negocjacji warunków umowy. Zadania: Do zadań wykonawcy/projektanta będzie należało opracowanie pełnej dokumentacji projektowej, na podstawie przedłożonej koncepcji, spełniającej w sposób optymalny oczekiwania Zamawiającego co do rozwiązań architektonicznych, programowych, funkcjonalnych przy zachowaniu założeń ekonomicznych. Rozwiązania zaproponowane w koncepcji obejmują cały obszar projektowania, zaznaczony na planie kondygnacji budynku w materiałach do konkursu. Założenia: Pomieszczenia objęte opracowaniem: - przedsionek wejścia głównego, - hall główny, - dwustronna klatka schodowa na I piętro, - foyer przed salą konferencyjną, - komunikacja, - sekretariaty i gabinety służbowe kierownictwa resortu - sanitariaty, - pomieszczenia pomocnicze. Opracowanie koncepcji wnętrz: - propozycja ukształtowania nowego podziału pomieszczeń objętych opracowaniem - propozycja doboru materiałów wystroju wnętrz( ściany, sufity, posadzki), - propozycja wyposażenia wnętrz- projekty mebli innych form wyposażenia wnętrz - propozycja oświetlenia Orientacyjna powierzchnia pomieszczeń objętych opracowaniem ok. 1200 m2, kubatura ok. 4600 m3. Szczegółowe wytyczne programowo-przestrzenne zawarte były w Materiałach konkursowych, udostępnionych uczestnikom zakwalifikowanym do konkursu. UWAGA! Przyjęte rozwiązania projektowe zawarte w materiałach konkursowych należy traktować jako wytyczne funkcjonalne, które mogą być skorygowane przez autora projektu, przy zachowaniu wszelkich dyspozycji funkcjonalno-użytkowych. Przyjęte rozwiązania muszą być zgodne z ustawą Prawo budowlane (Dz.U. Z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Open Architekci Sp. z o. o., ul. czeczota 10/1, 02-607 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 409836,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 500000,00
Oferta z najniższą ceną: 500000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 500000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust 1. pkt. 2) ustawy PZP Zamawiający zastosował tryb zamówienia z wolnej ręki, gdyż przeprowadzono konkurs, w którym nagrodą było zaproszenie do negocjacji w przedmiotowym trybie autora wybranej pracy konkursowej. W dniu 31.03.2010r. w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszony został konkurs na opracowanie koncepcji architektoniczno - budowlanej przebudowy/modernizacji wraz z aranżacją, wystrojem i wyposażeniem wnętrz w pomieszczeniach budynku Ministerstwa Spraw Zagranicznych przy Al. Szucha 23 w Warszawie, w którym pierwszą nagrodą dla autora wybranej pracy było zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki. W wyniku przeprowadzonego konkursu, Sąd Konkursowy, któremu Zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzenie konkursu, wybrał zwycięzcę. W związku z powyższym w dniu 25.11.2010r. do negocjacji w wyżej wskazanym trybie została zaproszona pracownia Open Architekci Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Czeczota 10-1 (zwycięzca konkursu).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.