eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńObsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Wieluń



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Wieluń: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Wieluń
Numer ogłoszenia: 423914 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wieluniu , Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8860249, faks 043 8860260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Wieluń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia: Zadanie 1 - REJON I - teren osiedli domów wielorodzinnych 1) ustawienie pojemników do segregacji w liczbie 61 gniazd składających się z trzech pojemników (żółty pojemnik na plastik, zielony na szkło, niebieski na makulaturę). Lokalizacja pojemników zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wykonawca zapewni we własnym zakresie dostarczenie i ustawienie pojemników do segregacji we wskazanych miejscach przez Zamawiającego, 2) odbiór odpadów z 183 pojemników, w systemie ciągłym zapewniającym niedopuszczenie do ich przepełnienia, 3) utrzymanie porządku w miejscu ustawienia, w tym uprzątanie odpadów innych niż selektywnie zbierane, w promieniu 5 m od pojemnika, 4) dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników, 5) monitoring zapełnienia pojemników oraz opróżnianie w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez służby Zamawiającego bądź mieszkańców. Zadanie 2 - REJON II - teren osiedli domów jednorodzinnych i wiejskich 1) ustawienie pojemników do segregacji w liczbie 87 zestawów w tym 71 zestawów składających się z trzech pojemników ( żółty pojemnik na plastik, zielony na szkło, niebieski na makulaturę) oraz 16 zestawów składających się z dwóch pojemników (żółty pojemnik na plastik, zielony na szkło). Lokalizacja pojemników zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Zamawiający Gmina Wieluń przekaże w ramach zadania nr 2 - REJON II do użytkowania 53 szt pojemników do segregacji odpadów, w tym 24 szt na plastik, 23 szt na szkło, 6 szt na makulaturę. Wykonawca zapewni dostarczenie we własnym zakresie pozostałych pojemników do segregacji i ustawi je w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) odbiór odpadów z 245 pojemników, w systemie ciągłym zapewniającym niedopuszczenie do ich przepełnienia, 3) utrzymanie porządku w miejscu ustawienia, w tym uprzątanie odpadów innych niż selektywnie zbierane, w promieniu 5 m od pojemnika, 4) dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników, 5) monitoring zapełnienia pojemników oraz opróżnianie w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez służby Zamawiającego bądź mieszkańców. Opis techniczny pojemników: 1) pojemniki o pojemności 1100 l. każdy. Pojemniki wykonane z polietylenu, wyposażone w system jezdny (cztery cichobieżne koła wyposażone w hamulec), przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki. Pojemniki wyposażone w otwory umożliwiające wrzucanie odpadów segregowanych od góry - rozety, 2) pojemniki w kolorach: w kolorze żółtym na plastik, w kolorze zielonym na szkło, w kolorze niebieskim na papier, 3) pojemniki wykonane zgodnie z normą EN-840.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego; ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3, 90.12.11.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 21.12.2011 r. do godz. 13.00 w wysokości: Zadanie 1 - REJON I - 690,00 zł (słownie: sześćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100). Zadanie 1 - REJON II - 880,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień, Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadanie zezwolenia na zbieranie i transport odpadów z terminem ważności na dzień składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi o podobnym charakterze tj.: polegającej na zbiórce i transporcie odpadów o wartości minimum 100 000,00 zł w ramach jednej umowy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania dysponowania potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian: 1) zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2) wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia oraz w przypadku odstąpienia od umowy przez Strony. 2. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wieluniu, ul. Piłsudskiego 14, Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieluniu Wydział Organizacyjny (Plac Kazimierza Wlk.1 budynek ratusza) pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.01.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - REJON I - teren osiedli domów wielorodzinnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ustawienie pojemników do segregacji w liczbie 61 gniazd składających się z trzech pojemników (żółty pojemnik na plastik, zielony na szkło, niebieski na makulaturę). Lokalizacja pojemników zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wykonawca zapewni we własnym zakresie dostarczenie i ustawienie pojemników do segregacji we wskazanych miejscach przez Zamawiającego, 2) odbiór odpadów z 183 pojemników, w systemie ciągłym zapewniającym niedopuszczenie do ich przepełnienia, 3) utrzymanie porządku w miejscu ustawienia, w tym uprzątanie odpadów innych niż selektywnie zbierane, w promieniu 5 m od pojemnika, 4) dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników, 5) monitoring zapełnienia pojemników oraz opróżnianie w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez służby Zamawiającego bądź mieszkańców.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3, 90.12.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - REJON II - teren osiedli domów jednorodzinnych i wiejskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ustawienie pojemników do segregacji w liczbie 87 zestawów w tym 71 zestawów składających się z trzech pojemników ( żółty pojemnik na plastik, zielony na szkło, niebieski na makulaturę) oraz 16 zestawów składających się z dwóch pojemników (żółty pojemnik na plastik, zielony na szkło). Lokalizacja pojemników zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Zamawiający Gmina Wieluń przekaże w ramach zadania nr 2 - REJON II do użytkowania 53 szt pojemników do segregacji odpadów, w tym 24 szt na plastik, 23 szt na szkło, 6 szt na makulaturę. Wykonawca zapewni dostarczenie we własnym zakresie pozostałych pojemników do segregacji i ustawi je w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2) odbiór odpadów z 245 pojemników, w systemie ciągłym zapewniającym niedopuszczenie do ich przepełnienia, 3) utrzymanie porządku w miejscu ustawienia, w tym uprzątanie odpadów innych niż selektywnie zbierane, w promieniu 5 m od pojemnika, 4) dbałość o stan techniczny i sanitarny pojemników, 5) monitoring zapełnienia pojemników oraz opróżnianie w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez służby Zamawiającego bądź mieszkańców.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3, 90.12.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.