To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Mielec: Wdrożenie systemu kolejkowego, informowania klienta i badania opinii
Numer ogłoszenia: 424024 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397380 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu kolejkowego, informowania klienta i badania opinii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiot zamówienia - wdrożenie systemu kolejkowego, informowania klienta i badania opinii. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części, z których każda część stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający będzie udzielał zamówienia w częściach. Część 1: dostawa sprzętu dla potrzeb systemu - monitory wielkoformatowe typ 1; typ 2; typ 3, typ 4. kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 30231300-0 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - Monitory ekranowe kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 30231320-6 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - Monitory dotykowe Monitor wielkoformatowy typ 1 (LFD - large format display) z wbudowanym komputerem w ilości 4 sztuk Monitor wielkoformatowy typ 2 (LFD - large format display) z wbudowanym komputerem w ilości 2 sztuk Monitor wielkoformatowy typ 3 (LFD - large format display) z wbudowanym komputerem i ekranem dotykowym w ilości 2 sztuk Monitor wielkoformatowy z odtwarzaczem typ 4 w ilości 1 sztuki Realizacja przedmiotu zamówienia do dnia 29.12.2009r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ Część 2: dostawa sprzętu dla potrzeb systemu - wyświetlacze typ 1; typ 2 kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 30236000-2 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - Różny sprzęt komputerowy dostawa sprzętu dla potrzeb systemu - automat biletowy kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 48151000-1 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - Komputerowy system sterujący Wyświetlacz TYP 1 w ilości 15 sztuk Wyświetlacz TYP 2 w ilości 1 sztuki Automat biletowy w ilości 1 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ Realizacja przedmiotu zamówienia do dnia 29.12.2009r. Część 3: System do badania opinii kod wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - 48200000-0 nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) - pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu. System do badania opinii zwany też systemem ankietowym do badania opinii 1. aplikacja webowa 2. hosting zewnętrzny Wykonawca zaprojektuje, wykona, dostarczy, wdroży, zapewni aktualizacje, utrzymanie programu/ serwisu internetowego, usługi administrowania, serwis gwarancyjny dostarczonego programu pod nazwą: System ankietowy do badania opinii, zgodnego z minimum niżej wymienioną specyfikacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ Realizacja zamówienia od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2010r. z tym, że zakończenie wdrażania, instalacje i szkolenia pracowników zamawiającego oraz wprowadzanie danych w terminie do 29.12.2009r. a świadczeni usług gwarancyjnych utrzymania Programu/serwisu internetowego, administrowania Programu do 30.11.2010r 2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w siedzibie zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 245902 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: dostawa sprzętu dla potrzeb systemu - wyświetlacze typ 1, typ 2, automat biletowy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 43944,02
- Oferta z najniższą ceną: 43944,02 oferta z najwyższą ceną: 43944,02
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Przebudowa istniejących pomieszczeń szatniowo-sanitarnych w piwnicy Zespołu Szkół Ekonomicznych w Mielcu celem przystosowania ich do aktualnych przepisów sanitarno-higienicznych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu
- 24.2025 Wykonywanie przeglądów technicznych klimatyzatorów, agregatów chłodniczych i agregatów wody lodowej w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 147R na odcinku 900 mb w miejscowości Gliny Małe i Gliny Wielkie;
- Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w Mielcu
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i opatrunków dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Dostawa sprzętu komputerowego Zad. 1 - Rozbudowa systemu kolejkowego
- Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych do szkół
- Dostawa sprzętu komputerowego finansowanego w ramach projektu FAMI.02.01-IZ.00-0020/24 FAMI.02.01-IZ.00-0020/24 pt. "Akcja - Migracja. Lubuskie Centrum Integracji Cudzoziemców"
- Tablice interaktywne dla rzeszowskich przedszkoli w ramach projektu "Zdrowo - cyfrowo w przedszkolu".
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz ploterów na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.