Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Opole: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu
Numer ogłoszenia: 424042 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu , ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4511569, faks 77 4511573.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS w Opolu w następującym zakresie: 1. Zadanie 1: Techniki obsługi klienta- asertywność w obsłudze klienta. Szkolenie dla max. 70 osób w zakresie technik obsługi klienta, w 5 grupach max. po 15 osób, w systemie dwudniowym po 8 godzin lekcyjnych każdego dnia, w terminie: do 21.12.2012 r. Program szkolenia powinien brać pod uwagę specyfikę ZUS oraz obejmować, przynajmniej, następujące zagadnienia: 1) Zasady asertywnego reagowania na krytykę ze strony klientów, 2) Wyszukiwanie przyczyn konfliktów, 3) Rozpoznawanie emocji klienta i kontrolowanie emocji własnych, 4) Proponowanie rozwiązań w przekonujący sposób, 5) Kreowanie pozytywnego wizerunku ZUS, 6) Przekazywanie klientowi negatywnych informacji, 7) Trudny klient - sposoby postępowania, radzenie sobie ze stresem, 8) Zdenerwowany klient - przydatne zwroty i schemat reagowania, 9) Przyjmowanie skarg i reklamacji klientów. Metody szkolenia: warsztaty (co najmniej 80-60% czasu trwania szkolenia - ćwiczenia aktywizujące uczestników; najwyżej 20-40% prezentacja treści teoretycznych). 2. Zadanie 2: Nauka języka migowego pracowników. Szkolenie dla max. 10 osób z języka migowego na poziomie średnio-zaawansowanym, w systemie 60 godzinnym, w terminie: do 21.12.2012 r. Program szkolenia: 1) Kultura Głuchych, 2) Podstawy języka PJM i SJM, 3) Wskazówki praktyczne do porozumiewania się w PJM i SJM, 4) Daktylografia - znaki statyczne, 5) Daktylografia - znaki dynamiczne, 6) Daktylografia - znaki polskich liter, 7) Liczby i liczebniki, 8) Pierwszy kontakt, 9) Zatrudnienie i praca, 10) Edukacja, 11) Zdrowie, 12) Dom i rodzina, 13) Urzędy i instytucje, 14) Kultura, sport i wypoczynek, 15) Rachuba czasu, 16) Powtórzenie materiału, 17) Egzamin. 3. Zadanie 3: Szkolenie w zakresie zarządzania zespołem - motywowanie pracowników. Szkolenie dla max. 45 osób w zakresie motywowania pracowników, w grupach max. po 15 osób, w systemie dwudniowym po 8 godzin lekcyjnych każdego dnia, w terminie: do 21.12.2012 r. Program szkolenia powinien brać pod uwagę specyfikę ZUS oraz obejmować, przynajmniej, następujące zagadnienia: 1) Motywacja - podstawowe pojęcia, 2) Teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce, 3) Kultura współpracy jako motywacja pozafinansowa, 4) Odkrywanie i stosowanie indywidualnych motywacji pracownika, 5) Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników, 6) Efektywne i motywujące rozmowy z pracownikami, 7) Prowadzenie motywujących zebrań, 8) Czynniki wywołujące zadowolenie w pracy - rodzaje motywatorów, 9) Czynniki demotywujące pracownika, 10) Rola organizacji w motywowaniu pozafinansowym, 11) Programy motywacyjne. Metody szkolenia: warsztaty (co najmniej 80-60% czasu trwania szkolenia - ćwiczenia aktywizujące uczestników; najwyżej 20-40% prezentacja treści teoretycznych). Informacje wspólne dla wszystkich Zadań 1, 2 i 3. 1. Programy poszczególnych szkoleń oraz ich harmonogramy wykonawca ustali z zamawiającym najpóźniej w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Opole, w pomieszczeniach udostępnionych przez wykonawcę, wyposażonych w sprzęt audiowizualny, ogrzewanych, posiadających oświetlenie odpowiadające właściwym normom. 3. W każdym dniu szkolenia wykonawca zapewni dwie przerwy kawowe, zorganizowane w tym samym budynku, w którym odbywać się będą szkolenia (w tej samej sali lub jej sąsiedztwie). Podczas pierwszej przerwy zostaną podane: kawa, herbata oraz kanapka, natomiast podczas drugiej: kawa, herbata i ciasto. 4. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim. 5. Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi biorącemu udział w szkoleniu autoryzowany podręcznik - materiały szkoleniowe (w języku polskim) i inne materiały pomoce do zajęć, a po zakończeniu szkolenia przekaże każdemu uczestnikowi zaświadczenie o jego ukończeniu, a kopie tych zaświadczeń dostarczy zamawiającemu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ewaluacji zajęć, opracowania i prezentacji raportu ze szkoleń, konsultacji korespondencyjnych dla uczestników po szkoleniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz OFERTA (oryginał), sporządzony według wzoru stanowiącego CZĘŚĆ III SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, pokój 302.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 11:30, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Techniki obsługi klienta- asertywność w obsłudze klienta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla max. 70 osób w zakresie technik obsługi klienta, w 5 grupach max. po 15 osób, w systemie dwudniowym po 8 godzin lekcyjnych każdego dnia, w terminie: do 21.12.2012 r. Program szkolenia powinien brać pod uwagę specyfikę ZUS oraz obejmować, przynajmniej, następujące zagadnienia: 1) Zasady asertywnego reagowania na krytykę ze strony klientów, 2) Wyszukiwanie przyczyn konfliktów, 3) Rozpoznawanie emocji klienta i kontrolowanie emocji własnych, 4) Proponowanie rozwiązań w przekonujący sposób, 5) Kreowanie pozytywnego wizerunku ZUS, 6) Przekazywanie klientowi negatywnych informacji, 7) Trudny klient - sposoby postępowania, radzenie sobie ze stresem, 8) Zdenerwowany klient - przydatne zwroty i schemat reagowania, 9) Przyjmowanie skarg i reklamacji klientów. Metody szkolenia: warsztaty (co najmniej 80-60% czasu trwania szkolenia - ćwiczenia aktywizujące uczestników; najwyżej 20-40% prezentacja treści teoretycznych)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nauka języka migowego pracowników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla max. 10 osób z języka migowego na poziomie średnio-zaawansowanym, w systemie 60 godzinnym, w terminie: do 21.12.2012 r. Program szkolenia: 1) Kultura Głuchych, 2) Podstawy języka PJM i SJM, 3) Wskazówki praktyczne do porozumiewania się w PJM i SJM, 4) Daktylografia - znaki statyczne, 5) Daktylografia - znaki dynamiczne, 6) Daktylografia - znaki polskich liter, 7) Liczby i liczebniki, 8) Pierwszy kontakt, 9) Zatrudnienie i praca, 10) Edukacja, 11) Zdrowie, 12) Dom i rodzina, 13) Urzędy i instytucje, 14) Kultura, sport i wypoczynek, 15) Rachuba czasu, 16) Powtórzenie materiału, 17) Egzamin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie w zakresie zarządzania zespołem - motywowanie pracowników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla max. 45 osób w zakresie motywowania pracowników, w grupach max. po 15 osób, w systemie dwudniowym po 8 godzin lekcyjnych każdego dnia, w terminie: do 21.12.2012 r. Program szkolenia powinien brać pod uwagę specyfikę ZUS oraz obejmować, przynajmniej, następujące zagadnienia: 1) Motywacja - podstawowe pojęcia, 2) Teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce, 3) Kultura współpracy jako motywacja pozafinansowa, 4) Odkrywanie i stosowanie indywidualnych motywacji pracownika, 5) Rozpoznawanie spadku motywacji u pracowników, 6) Efektywne i motywujące rozmowy z pracownikami, 7) Prowadzenie motywujących zebrań, 8) Czynniki wywołujące zadowolenie w pracy - rodzaje motywatorów, 9) Czynniki demotywujące pracownika, 10) Rola organizacji w motywowaniu pozafinansowym, 11) Programy motywacyjne. Metody szkolenia: warsztaty (co najmniej 80-60% czasu trwania szkolenia - ćwiczenia aktywizujące uczestników; najwyżej 20-40% prezentacja treści teoretycznych)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa akumulatorów do pojazdów oraz sprzętu wojskowego.
- Cz. 3. Wykonanie działań z zakresu ochrony czynnej w wybranych rezerwatach przyrody i obszarach Natura 2000: ograniczenie ekspansji niepożądanych gatunków w rezerwacie przyrody Ligota Dolna-II termin.
- Organizacja usług edukacyjnych
- "Bieżące utrzymanie terenów zielonych w Obwodzie Drogowym Chrząstowice"
- Dostawa produktów spożywczych
- Zakup i dostawa klinicznego cyfrowego ultrasonografu dla SP ZOZ OCO w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Istebna"
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i prowadzenie tygodniowych warsztatów dla uczestników Projektu Uczelnie Przyszłości.
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.