eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FrysztakOpracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla części miejscowości Cieszyna oraz miejscowości Pułanki z przyłączeniem istniejącej sieci kan

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Frysztak: Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla części miejscowości Cieszyna oraz miejscowości Pułanki z przyłączeniem istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Pułanki , gmina Frysztak.
Numer ogłoszenia: 42410 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.frysztak.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla części miejscowości Cieszyna oraz miejscowości Pułanki z przyłączeniem istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Pułanki , gmina Frysztak..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla części miejscowości Cieszyna oraz miejscowości Pułanki z przyłączeniem istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Pułanki , gmina Frysztak w tym: 1. Wykonanie map sytuacyjno -wysokościowych w skali 1:1000 do celów projektowych na matrycy z kalki technicznej i po 3 komplety odbitek z matrycy w formie papierowej dla terenu objetego projektowaniem tj.wieś Pułanki , część wsi Glinik Średni, część wsi Cieszyna - teren ogółem około 300 ha . Mapy neleży wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz instrukacjami branżowymi. Matryca mapy podlega przekazaniu Zamawiającemu po wykorzystaniu przez Wykonawcę włącznie z kompletnym projektem budowlanym. 2. Opracowanie projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla części miejscowości Cieszyna oraz miejscowości Pułanki z przyłączeniem istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Pułanki , gmina Frysztak. projekt należy opracować na aktualnych podkładach geodezyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego, dokumentacja powinna zawierać min. aktualne wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów 3. Opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich dla zakresu robót objętych projektem oraz specyfikacji technicznych. 4. Uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich wymaganych uzgodnień w tym także uzyskanie prawa do dysponowania gruntem na cele budowlane w formie umów cywilno - prawnych z właścicielami gruntów, 5.Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania prawomocnej decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego , decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji oraz prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. 6. Opracowanie wyciągu z dokumentacji technicznej ,projekt i opis techniczny, który może być wymagany przy składaniu wniosku o przyznanie dofinansowania projektów realizowanych w ramach środków UE. 7. Opracowanie niezbędnej dokumentacji geologiczno- inżynieryjnej dla projektowanych obiektów 8. Opracowanie raportu oceny oddziaływania na środowisko projektowanej inwestycji o ile będzie wymagany. 9. Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanej inwestycji. 10. Uzyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie pozwoleń wodno - prawnych włącznie z decyzją pozwolenia wodno-prawnego. 11. Uzyskanie wszelkich uzgodnień i decyzji w zakresie przekroczenia siecią dróg. 12 Uzyskanie wszelkich uzgodnień w zakresie przekroczenia siecią terenów zamkniętych PKP i oraz opracowanie w tym zakresie niezbędnej dokumentacji do wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie zamkniętym , decyzji o środowiskowych uwarunkowniach , oraz decyzji pozwolenia na budowę na terenie zamkniętym w formie oddzielnego projektu zawierającego uzgodnienia branżowe- o ile będzie wymagany.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3500,00 zł słownie: trzy tysiące pięćset złotych do dnia 14.03.2008 r. do godz. 10:00 w wybranej przez siebie formie odpuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza sie Wykonawców którzy: 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1 do 4. 2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych 3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji 4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzającyh spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 6. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. III. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1. jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3. zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert 5. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny , których nie można poprawić na podstawie art.88 Prawa zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny. 6. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 7. jest nieważna na podstawie odrebnych przepisów IV. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. V.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia ,nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 2. Parafowany projekt umowy II. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia, że: 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. III. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Oferenta będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie poświadczonej kserokopii umowy spółki; 2. Zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z właściwego Urzędu Skarbowego na terenie którego zarejestrowany jest Wykonawca, z wyjątkiem przypadków, w których tacy Wykonawcy uzyskali zgodę na zwolnienie z takich płatności, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych ,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne, z wyjątkiem przypadków, w których tacy Wykonawcy uzyskali zgodę na zwolnienie z takich płatności, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Dokumenty potwierdzające , że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okregowej Izby Samorządu Zawodowego 5. Wykaz osób i podmiotów, podwykonawców , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności 6. Wykaz osób do kontaktu 7. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu IV. Inne dokumenty: Zamawiający nie żąda załączenia dodatkowych dokumentów. V. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę , osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Frysztak, ul. ks. W. Blajera 20, 38-130 Frysztak.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Frysztak, ul. ks. W. Blajera 20, 38-130 Frysztak, pokój nr 8 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.