Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Ostrów Lubelski: Dostawa samochodu specjalnego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolechowicach
Numer ogłoszenia: 424132 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Lubelski , ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 081 8520003, 8520642, faks 081 8520642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowlubelski.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu specjalnego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolechowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zadania: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu specjalnego 9- cio osobowego przeznaczonego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolechowicach. Charakterystyka techniczna: 1. Rok produkcji: 2013r. 2. Silnik 1) Z zapłonem samoczynnym z turbodoładowaniem spełniający normy aktualnie obowiązujące w Polsce -nie mniejsza niż Euro5 2) Maksymalne zużycie energii 265MJ/100km 3) Moc nie mniejsza niż 110 kW 4) Moment obrotowy nie mniejszy niż 350 Nm 5) Paliwo - olej napędowy 3. Napęd 1) Skrzynia biegów: mechaniczna minimum 5 stopniowa, zsynchronizowana 4. Podwozie 1) Minimalny rozstaw osi - 3300mm 5. Nadwozie 1) Typ: specjalny towarowo - osobowy 2) Przystosowany do przewozu 9 osób - trzy rzędy siedzeń 3) Przedział osobowo - towarowy wyłożony tapicerką i podsufitką 4) Drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się o kat min. 180 stopni 5) Pojazd całkowicie przeszklony 6. Zabudowa specjalna 1) Belka świetlna z napisem STRAŻ 2) belka dachowa typu LED - niebieska posiadająca: - minimum 2 punkty świetlne w kolorze niebieskim, z możliwością zmiany trybu błysku - rotator, strobe, LED 3) podświetlany szyld - biały panel z napisem STRAŻ, uruchamiany wraz ze światłami pozycyjnymi pojazdu, 4) podświetlane moduły LED w kolorze niebieskim - uruchamiane osobnym włącznikiem, 5) dodatkowe moduły świetlne LED w kolorze niebieskim - do przodu - minimum 2 x 3 LED, 6) wysokość belki dachowej 95mm - 105mm bez zestawu montażowego, oraz 135mm z zestawem montażowym, spełniająca wymagania obowiązujące na terenie RP tj. Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ lub zamiennie Dyrektywę 95/54 EMC dla wszystkich lamp, umożliwiająca jazdę z prędkością maksymalną, 7) wzmacniacz sygnałów posiadający świadectwo homologacji na zgodność z Regulaminem 10 EKG/ONZ oferujący komplet funkcji i sterowanie wszystkimi elementami zamontowanej sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz umożliwiający podawanie komunikatów słownych na zewnątrz pojazdu poprzez mikrofon zintegrowany z manipulatorem, 8) głośnik kompaktowy o mocy min. 100 W, 9) lampy typu LED /2 szt. niebieskie - spełniające wymagania obowiązujące na terenie RP. tj. Regulamin 65 EKG/ONZ dla światła niebieskiego oraz Regulamin 10 EKG/ONZ / zamontowane w przedniej części pojazdu, 10) lampa dachowa LED - w tylnej części pojazdu 11) tablice magnetyczne z napisem STRAŻ min 2 sztuki 12) Radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 - 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, min. 128 kanałów 13) Wyświetlacz alfanumeryczny min. 14 znaków 14) Obrotowy potencjometr siły głosu 7. Wyposażenie 1) Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego 2) Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy 3) Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy 4) Układ przeciwpoślizgowy ABS 5) Układ ESP 6) Klimatyzacja całopojazdowa , z oddzielną regulacją nawiewu dla minimum 2 rzędu 7) Elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy 8) Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne 9) Elektrycznie podgrzewana szyba przednia 10) Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera 11) Hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, 12) Gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, 13) Układ kierowniczy ze wspomaganiem 14) Minimalna wysokość przedziału osobowego 1400 mm 15) Długość przedziału ładunkowego mierzona od ściany oddzielającej przedziały do drzwi tylnych - minimum 1000 mm 16) Komplet opon zimowych wraz z felgami 17) Komplet opon letnich wraz z felgami 18) Przyciemnione szyby w przedziale pasażerskim 19)kolor nadwozia - czerwony lub srebrny 8. Dopuszczalna masa całkowita: do 3500 kg 9. Średnica zawracania pomiędzy krawężnikami: nie większa niż 13m 10. Gwarancja: min. 24 miesiące. Przygotowany do obioru pojazd musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów i wydany Zamawiającemu w stanie umożliwiającym jego zarejestrowanie i dopuszczenie do ruchu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia o spełnianiu tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia o spełnianiu tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia o spełnianiu tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia o spełnianiu tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie oświadczenia o spełnianiu tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na zasadach określonych we wzorze umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umigostrowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=80
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Lubelskim
ul. Partyzantów 1
21-110 Ostrów Lubelski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Lubelskim, ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski pokój nr 8 - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.