eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Obsługa, konserwacja i nadzór nad urządzeniami technologicznymi oraz dokonywanie usunięcia awarii i napraw w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia, w tyma) basenów oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 1 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; b) basenów oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 2 - Gdynia, ul. Śmidowicza; c) basenu oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 3 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Gdynia: Obsługa, konserwacja i nadzór nad urządzeniami technologicznymi oraz dokonywanie usunięcia awarii i napraw w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia, w tym: a) basenów oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 1 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; b) basenów oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 2 - Gdynia, ul. Śmidowicza; c) basenu oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 3 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1
Numer ogłoszenia: 42431 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 261 26 21 98, faks 261 26 23 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa, konserwacja i nadzór nad urządzeniami technologicznymi oraz dokonywanie usunięcia awarii i napraw w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia, w tym: a) basenów oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 1 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; b) basenów oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 2 - Gdynia, ul. Śmidowicza; c) basenu oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 3 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa, konserwacja i nadzór nad urządzeniami technologicznymi oraz dokonywanie usunięcia awarii i napraw w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia, w tym: a) basenów oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 1 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; b) basenów oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 2 - Gdynia, ul. Śmidowicza; c) basenu oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 3 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. Wartość zamówienia poniżej kwot okr. wg art. 11 ust.8 Pzp..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się należytym wykonaniem (zakończeniem) lub wykonywaniem (w przypadku zamówień trwających), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jednego) zamówienia, spełniającego następujące warunki: - zamówienie polegało/polega na wykonywaniu obsługi stacji uzdatniania wody basenowej; - przez 1 zamówienie zamawiający rozumie 1 umowę/ pojedyncze, odrębne zobowiązanie; - wartość zrealizowanego zamówienia (w przypadku zamówień zakończonych) /części zrealizowanego zamówienia (w przypadku zamówień trwających), w ciągu maksymalnie 6-ciu nieprzerwanie następujących po sobie miesięcy (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert) wyniosła co najmniej 75 000,00 zł brutto, oraz potwierdzi, że wskazane zamówienia zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - koszty pośrednie (Kp) i zysk (Z) w % - 10
  • 3 - Stawka roboczogodziny bezpośredniej(Rb) w zł - 10
  • 4 - koszt zakupu materiałów Kz w % (marża) - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony zawierają umowę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: a) zmian organizacyjnych u Zamawiającego powodujących zmianę umowy polegającą na ograniczeniu zakresu świadczonej usługi, a tym samym pomniejszenia kwoty należności za wykonywaną usługę wymienioną w § 5 ust. 1 umowy, b) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. c) braku płynności finansowania umowy lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym planie finansowym na dany rok budżetowy; 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości sprzętu podlegającego obsłudze, konserwacji, nadzorowi oraz naprawie. Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń wobec Zamawiającego i pomniejszy odpowiednio kwotę o wartość usługi, której nie wykonał. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w ramach wartości umowy, do wyznaczenia innych urządzeń podlegających obsłudze, konserwacji i nadzorowi przedmiotowo zbieżnych z opisanymi w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy. Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń wobec Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego -bud. 304/4001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 13:30, miejsce: KPW Gdynia, Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.