Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Gdynia: Obsługa, konserwacja i nadzór nad urządzeniami technologicznymi oraz dokonywanie usunięcia awarii i napraw w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia, w tym:
a) basenów oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 1 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1;
b) basenów oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 2 - Gdynia, ul. Śmidowicza;
c) basenu oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 3 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1
Numer ogłoszenia: 42431 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 261 26 21 98, faks 261 26 23 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa, konserwacja i nadzór nad urządzeniami technologicznymi oraz dokonywanie usunięcia awarii i napraw w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia, w tym: a) basenów oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 1 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; b) basenów oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 2 - Gdynia, ul. Śmidowicza; c) basenu oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 3 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa, konserwacja i nadzór nad urządzeniami technologicznymi oraz dokonywanie usunięcia awarii i napraw w kompleksach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia, w tym: a) basenów oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 1 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1; b) basenów oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 2 - Gdynia, ul. Śmidowicza; c) basenu oraz stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie nr 3 - Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. Wartość zamówienia poniżej kwot okr. wg art. 11 ust.8 Pzp..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 65.13.00.00 - Obsługa stacji wody 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się należytym wykonaniem (zakończeniem) lub wykonywaniem (w przypadku zamówień trwających), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jednego) zamówienia, spełniającego następujące warunki: - zamówienie polegało/polega na wykonywaniu obsługi stacji uzdatniania wody basenowej; - przez 1 zamówienie zamawiający rozumie 1 umowę/ pojedyncze, odrębne zobowiązanie; - wartość zrealizowanego zamówienia (w przypadku zamówień zakończonych) /części zrealizowanego zamówienia (w przypadku zamówień trwających), w ciągu maksymalnie 6-ciu nieprzerwanie następujących po sobie miesięcy (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert) wyniosła co najmniej 75 000,00 zł brutto, oraz potwierdzi, że wskazane zamówienia zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - koszty pośrednie (Kp) i zysk (Z) w % - 10
- 3 - Stawka roboczogodziny bezpośredniej(Rb) w zł - 10
- 4 - koszt zakupu materiałów Kz w % (marża) - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony zawierają umowę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: a) zmian organizacyjnych u Zamawiającego powodujących zmianę umowy polegającą na ograniczeniu zakresu świadczonej usługi, a tym samym pomniejszenia kwoty należności za wykonywaną usługę wymienioną w § 5 ust. 1 umowy, b) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. c) braku płynności finansowania umowy lub zmiany limitu finansowego określonego w zatwierdzonym planie finansowym na dany rok budżetowy; 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości sprzętu podlegającego obsłudze, konserwacji, nadzorowi oraz naprawie. Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń wobec Zamawiającego i pomniejszy odpowiednio kwotę o wartość usługi, której nie wykonał. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w ramach wartości umowy, do wyznaczenia innych urządzeń podlegających obsłudze, konserwacji i nadzorowi przedmiotowo zbieżnych z opisanymi w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy. Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń wobec Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego -bud. 304/4001.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 13:30, miejsce: KPW Gdynia, Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remonty lokali mieszkalnych III
- Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem dla Oddziału Neurologii z Oddziałem Udarowym Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy w Wejherowie
- Wykonanie izolacji ścian fundamentowych przed wejściem głównym do budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni
- "Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk z podziałem na 3 części".
- Prace remontowe w budynku nr 6 i budynku nr 12 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie fizycznych kopii tkanin historycznych na wystawę stałą MHP
- Sukcesywne świadczenie usług pogwarancyjnych przeglądów, napraw, konserwacji i kalibracji wskaźników spożycia alkoholu.
- Posadowienie i podłączenie agregatów prądotwórczych w kompleksach wojskowych m. Ustka i m. Wicko Morskie
- ODTWORZENIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ SPRZĘTU SŁUŻBY MPS
- Kompleksowa eksploatacja i konserwacja fontann na terenie miasta Opola w zakresie fontanny multimedialnej na terenie Stawu Zamkowego przy ul. Barlickiego w Opolu
- Usługa-przegląd, konserwacja i serwis 212 sztuk klimatyzatorów AUX w kontenerach mieszkalnych
więcej: Chemikalia do uzdatniania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.