Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Brodnica: Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej na terenie gminy Brodnica w roku kalendarzowym 2010.
Numer ogłoszenia: 424362 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brodnica , ul. Zamkowa 13 A, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4984056 w. 36, faks 056 4982806.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej na terenie gminy Brodnica w roku kalendarzowym 2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dożywianie dzieci i młodzieży w: - Szkole Podstawowej w Gortatowie; - Szkole Podstawowej w Gorczenicy; - Filialnej Szkole Podstawowej w Cielętach; - Gimnazjum w Szczuce, polegające na przygotowaniu i dowiezieniu ciepłych obiadów jednodaniowych dla uczniów w/w. szkół. Ponadto Zamawiający wymaga co najmniej 2 razy w tygodniu posiłku w postaci drugiego dania. Żywienie dzieci i młodzieży odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 01.01.2010 r. do 31 grudnia 2010 r. Posiłki powinny być dostarczane do szkół w godz. od 10.30 - 12.30 (po dokładniejszym ustaleniu z Dyrekcją szkół, w czasie przerw lekcyjnych) własnym transportem w specjalistycznych pojemnikach. Wykonawca zobowiązuje się także do dostarczania posiłków wraz ze swoimi naczyniami i sztućcami wielokrotnego użytku (z wyłączeniem naczyń blaszanych). Obowiązkiem Wykonawcy jest dokładne mycie i dezynfekowanie naczyń. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać posiłki zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi. Przygotowane posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Zamawiający zastrzega sobie każdorazowo wgląd do jadłospisów dziennych. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo żywionych w czasie wydawania posiłków oraz dba o czystość, ład i porządek w pomieszczeniu, w którym będą wydawane obiady. Obowiązkiem Wykonawcy jest pobieranie i przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 54.52.31.00 - 54.52.31.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynnosci, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstwią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od przystępujących do przetargu: 1. Oferta (zał. nr 1). 2. Oświadczenie (zał. nr 2). 3. Projekt umowy - parafowany na każdej stronie (zał. nr 3). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji i działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 5. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Pozwolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego na przygotowanie i przewożenie posiłków. W/wym. dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brodnica.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Piwna 4
87 - 300 Brodnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 09:45, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Piwna 4 87 - 300 Brodnica pok. 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SZKOLNO-BIUROWYCH W OBIEKTACH ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 1 W BRODNICY W 2025r.
- Remont Budynku nadleśniczówki Tereszewo
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brodnicy w 2025 r
- Oświetlenie - ul. Jana III Sobieskiego (osiedle domków jednorodzinnych)
więcej: przetargi w Brodnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.