To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-07
Sulęcin: Sfinansowanie zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwotach 8 560 000,00 zł oraz 8 300 000,00 zł (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego)
Numer ogłoszenia: 4244 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297040 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sulęciński, ul. Lipowa 18a, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7555243 do 46, faks 095 7555557.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sfinansowanie zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwotach 8 560 000,00 zł oraz 8 300 000,00 zł (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa: sfinansowanie zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwotach 8 560 000,00 zł (słownie: osiem milionów pięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) oraz 8 300 000,00 zł (słownie: osiem milionów trzysta tysięcy złotych, 00/100) (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego). Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest usługa sfinansowania zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwocie 8 560 000,00 zł (słownie: osiem milionów pięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego). Spłata przejętego zobowiązania nastąpi w 60 kwartalnych ratach płatnych w terminie od 31 marca 2016 r. do 31 grudnia 2030 r. zgodnie z poniższym harmonogramem (w przypadku zmniejszenia kwoty przejętych wierzytelności harmonogram zostanie dopasowany poprzez pomniejszenie kolejnych rat, począwszy od ostatniej): L.P. DATA Kwota [zł] 1 31.03.2016 5 000,00 2 30.06.2016 5 000,00 3 30.09.2016 5 000,00 4 31.12.2016 5 000,00 5 31.03.2017 5 000,00 6 30.06.2017 5 000,00 7 30.09.2017 5 000,00 8 31.12.2017 5 000,00 9 31.03.2018 50 000,00 10 30.06.2018 50 000,00 11 30.09.2018 50 000,00 12 31.12.2018 50 000,00 13 31.03.2019 50 000,00 14 30.06.2019 50 000,00 15 30.09.2019 50 000,00 16 31.12.2019 50 000,00 17 31.03.2020 90 000,00 18 30.06.2020 90 000,00 19 30.09.2020 90 000,00 20 31.12.2020 90 000,00 21 31.03.2021 140 000,00 22 30.06.2021 140 000,00 23 30.09.2021 140 000,00 24 31.12.2021 140 000,00 25 31.03.2022 140 000,00 26 30.06.2022 140 000,00 27 30.09.2022 140 000,00 28 31.12.2022 140 000,00 29 31.03.2023 145 000,00 30 30.06.2023 145 000,00 31 30.09.2023 145 000,00 32 31.12.2023 145 000,00 33 31.03.2024 180 000,00 34 30.06.2024 180 000,00 35 30.09.2024 180 000,00 36 31.12.2024 180 000,00 37 31.03.2025 180 000,00 38 30.06.2025 180 000,00 39 30.09.2025 180 000,00 40 31.12.2025 180 000,00 41 31.03.2026 180 000,00 42 30.06.2026 180 000,00 43 30.09.2026 180 000,00 44 31.12.2026 180 000,00 45 31.03.2027 210 000,00 46 30.06.2027 210 000,00 47 30.09.2027 210 000,00 48 31.12.2027 210 000,00 49 31.03.2028 240 000,00 50 30.06.2028 240 000,00 51 30.09.2028 240 000,00 52 31.12.2028 240 000,00 53 31.03.2029 250 000,00 54 30.06.2029 250 000,00 55 30.09.2029 250 000,00 56 31.12.2029 250 000,00 57 31.03.2030 275 000,00 58 30.06.2030 275 000,00 59 30.09.2030 275 000,00 60 31.12.2030 275 000,00 Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest usługa sfinansowania zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwocie 8 300 000,00 zł (słownie: osiem milionów trzysta tysięcy złotych, 00/100) (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego). Spłata przejętego zobowiązania nastąpi w 52 kwartalnych ratach płatnych w terminie od 31 marca 2018 r. do 31 grudnia 2030 r. zgodnie z poniższym harmonogramem (w przypadku zmniejszenia kwoty przejętych wierzytelności harmonogram zostanie dopasowany poprzez pomniejszenie kolejnych rat, począwszy od ostatniej): L.P. DATA Kwota [zł] 1 31.03.2018 30 000,00 2 30.06.2018 30 000,00 3 30.09.2018 30 000,00 4 31.12.2018 30 000,00 5 31.03.2019 45 000,00 6 30.06.2019 45 000,00 7 30.09.2019 45 000,00 8 31.12.2019 45 000,00 9 31.03.2020 75 000,00 10 30.06.2020 75 000,00 11 30.09.2020 75 000,00 12 31.12.2020 75 000,00 13 31.03.2021 87 500,00 14 30.06.2021 87 500,00 15 30.09.2021 87 500,00 16 31.12.2021 87 500,00 17 31.03.2022 125 000,00 18 30.06.2022 125 000,00 19 30.09.2022 125 000,00 20 31.12.2022 125 000,00 21 31.03.2023 162 500,00 22 30.06.2023 162 500,00 23 30.09.2023 162 500,00 24 31.12.2023 162 500,00 25 31.03.2024 175 000,00 26 30.06.2024 175 000,00 27 30.09.2024 175 000,00 28 31.12.2024 175 000,00 29 31.03.2025 200 000,00 30 30.06.2025 200 000,00 31 30.09.2025 200 000,00 32 31.12.2025 200 000,00 33 31.03.2026 225 000,00 34 30.06.2026 225 000,00 35 30.09.2026 225 000,00 36 31.12.2026 225 000,00 37 31.03.2027 225 000,00 38 30.06.2027 225 000,00 39 30.09.2027 225 000,00 40 31.12.2027 225 000,00 41 31.03.2028 225 000,00 42 30.06.2028 225 000,00 43 30.09.2028 225 000,00 44 31.12.2028 225 000,00 45 31.03.2029 250 000,00 46 30.06.2029 250 000,00 47 30.09.2029 250 000,00 48 31.12.2029 250 000,00 49 31.03.2030 250 000,00 50 30.06.2030 250 000,00 51 30.09.2030 250 000,00 52 31.12.2030 250 000,00.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sfinansowanie zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwocie 8 560 000,00 zł (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GETIN NOBLE BANK S.A. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
GETIN NOBLE BANK S.A. W UPADŁOŚCI
- Getin Noble Bank S.A., ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3267410,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3232738,07
Oferta z najniższą ceną: 323738,07 / Oferta z najwyższą ceną: 6535252,36
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Sfinansowanie zobowiązań Powiatu poprzez przejęcie długu w kwocie 8 300 000,00 zł (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GETIN NOBLE BANK S.A. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
GETIN NOBLE BANK S.A. W UPADŁOŚCI
- Getin Noble Bank S.A., ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3241641,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3207234,33
Oferta z najniższą ceną: 3207234,33 / Oferta z najwyższą ceną: 6484489,38
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Usługi naprawy sprzętu informatycznego, peryferyjnego oraz sprzętu powszechnego użytku
- Usługa wykonania konserwacji podnośników i wózków widłowych (obsługa roczna) oraz wykonanie niezbędnych regulacji, bieżących napraw wynikowych oraz usunięcie stwierdzonych drobnych usterek.
- Zakup siedmioosobowego samochodu dostawczego typu furgon - brygadowy na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sulęcinie
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dostarczenia, zainstalowania, wdrożenia, uruchomienia, przeprowadzenia szkoleń (finansowana leasingiem operacyjnym) wraz z usługą serwisową zintegrowanego elektronicznego systemu parkingowego.
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.