Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-13
Kolbuszowa: Dostawa produktów żywnościowych różnych w 13 pakietach.
Numer ogłoszenia: 424650 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej , ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2271222, faks 17 2271233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych różnych w 13 pakietach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nr pakietu i nazwa grupy produktów Nr CPV Ilość Pakiet 1 Pieczywo 15810000-9 14 poz. Pakiet 2 Makarony 15851100-9 1200 kg Pakiet 3 Jaja 03142500-3 1300 kg Pakiet 4 Drób 15112000-6 7 poz. Pakiet 5 Mrożonki 15331170-9 6 poz. Pakiet 6 Nabiał 15500000-3 14 poz. Pakiet 7 Margaryna 15431100-9 300 kg Pakiet 8 Ogólnospożywcze 15431100-9 96 poz. Pakiet 9 Masło 15530000-2 300 kg Pakiet 10 Mięso i wędliny 15110000-2115131110-9 13 poz. Pakiet 11 Ryby 15221000-3 65 poz. Pakiet 12 Owoce i warzywa 15300000-1 26 poz. Pakiet 13 Ziemniaki 03212100-1 4000 kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena : 0-1 ( spełnia/nie spełnia)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k.c. 3. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT. 4. Strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotu umowy w ten sposób, że Zamawiający zrezygnuje z zamówienia części towarów z przyczyn obiektywnych, a więc w razie braku konieczności stosowania części przedmiotów umowy z uwagi na zmniejszenie ilości pacjentów. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie stosunkowemu pomniejszeniu i nie będą Wykonawcy przysługiwać z powyższego tytułu żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze. 5. Strony przewidują możliwość zmiany przedmiotu umowy określonego w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy w przypadku braku określonego towaru na rynku. W razie braku dostępności na rynku produktów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany natychmiast przy złożeniu na nie zamówienia przez Zamawiającego do zaoferowania zamienników tych produktów w cenie nie przekraczającej ceny towarów, których brak na rynku. W razie akceptacji Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany dostarczyć w/w zamienniki w terminie 24 godzin od daty ich zaakceptowania (także telefonicznego) przez Zamawiającego. W wypadku gdy Wykonawca przy składaniu Zamówienia poinformuje, iż nie jest w stanie dostarczyć przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie 24 godzin, (ewentualnie po każdorazowym uzgodnieniu z Zamawiającym za jego zgodą w terminie 48 godzin) lub nie dostarczy przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie 48 godzin, Zamawiający może dokonać zamówionego towaru u innego kontrahenta, wówczas § 5 ust. 7 i 10 stosuje się odpowiednio
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4. wersja druk. płatna przel- 30 zł.
BANK PEKAO SA.I O/Kolbuszowa nr 86124026271111000032536108.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej 36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4.(sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiety od nr 1 do nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Pieczywo 15810000-9 14 poz. Pakiet 2 Makarony 15851100-9 1200 kg Pakiet 3 Jaja 03142500-3 1300 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiety od nr 4 do nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 Drób 15112000-6 7 poz. Pakiet 5 Mrożonki 15331170-9 6 poz. Pakiet 6 Nabiał 15500000-3 14 poz. Pakiet 7 Margaryna 15431100-9 300 kg Pakiet 8 Ogólnospożywcze 15431100-9 96 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiety od nr 9 do nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 Masło 15530000-2 300 kg Pakiet 10 Mięso i wędliny 15110000-2115131110-9 13 poz. Pakiet 11 Ryby 15221000-3 65 poz. Pakiet 12 Owoce i warzywa 15300000-1 26 poz. Pakiet 13 Ziemniaki 03212100-1 4000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Zadanie nr 1: Budowa oświetlenia ulicznego w Zarębkach - cz. II Zadanie nr 2: Dobudowa oświetlenia ulicznego w Widełce - Majdan cz. III
- Wymiana poszycia frontowej połaci dachowej - Chałupa z Budziwoja, Chałupa z Brzózy Stadnickiej.
- Dostawa lekkich pojemników jednorazowego użytku do gromadzenia zużytego sprzętu medycznego
- "Zakup wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół Agrotechniczno - Ekonomicznych w Weryni".
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- Sukcesywne dostawy ryb, przetworów rybnych oraz mrożonek owocowych i warzywnych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- "Dostawy produktów żywnościowych (2025)"
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - PIECZYWO"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - MIĘSO, WĘDLINY i DRÓB"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.