eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynWymiana nawierzchni ciągów komunikacyjnych, wykonanie nawierzchni piaskowych i syntetycznych pod zestawy zabawowe, wykonanie trawnika w parku przy ul. Parkowej w Kętrzynie w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych prowadzonych przez Gminę Miejską Kętrzyn w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Kętrzyn: Wymiana nawierzchni ciągów komunikacyjnych, wykonanie nawierzchni piaskowych i syntetycznych pod zestawy zabawowe, wykonanie trawnika w parku przy ul. Parkowej w Kętrzynie w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych prowadzonych przez Gminę Miejską Kętrzyn w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 424748 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 367866 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni ciągów komunikacyjnych, wykonanie nawierzchni piaskowych i syntetycznych pod zestawy zabawowe, wykonanie trawnika w parku przy ul. Parkowej w Kętrzynie w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych prowadzonych przez Gminę Miejską Kętrzyn w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: wymiana nawierzchni ciągów komunikacyjnych na terenie części parku przy ul. Parkowej w Kętrzynie w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych, tj.: 1)1. Wykonanie robót budowlanych związanych z utwardzeniem i wymianą wraz z obrzeżami nawierzchni ciągów komunikacyjnych, nawierzchni piaskowych i syntetycznych pod zestawy zabawowe, nawierzchnie trawników przy uwzględnieniu robocizny w postaci oddelegowanych pracowników zatrudnionych przez Gminę Miejską Kętrzyn w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych do wykonywania w/w budowlanych. 1)2. Kierowanie pracownikami zatrudnionymi przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych i interwencyjnych przy prowadzeniu robót polegających na wymianie nawierzchni alejek, wykonaniu nawierzchni piaskowych i syntetycznych oraz nawierzchni trawników na terenie parku przy ul. Parkowej w Kętrzynie - poprzez wyznaczenie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi drogowymi. 1)3. Zapewnienie niezbędnego sprzętu ręcznego i mechanicznego - dla obsługi 5 pracowników zatrudnionych przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych i interwencyjnych oraz niezbędnych materiałów budowlanych do realizacji robót. 1)4. Nadzór nad prawidłowym wykonaniem robót budowlanych tj. zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz normami. 1)5. Zapewnienie zaplecza socjalnego wraz z przenośnymi sanitariatami na czas prowadzenia robót dla 5 pracowników Urzędu Miasta w Kętrzynie. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym w zakresie technologii robót zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 3) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.40 - Roboty drogowe 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 98.30.00.00 - Różne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 5, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101626,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135052,77

  • Oferta z najniższą ceną: 135052,77 / Oferta z najwyższą ceną: 172723,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.