Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Bolesławiec: WYKONYWANIE USŁUG Z ZAKRESU WYCENY NIERUCHOMOŚCI NA ROK 2009
Numer ogłoszenia: 42477 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec , ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, faks 075 6456402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG Z ZAKRESU WYCENY NIERUCHOMOŚCI NA ROK 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług z zakresu wyceny nieruchomości , w zakresie: 1.1. Wyceny lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz przynależnymi obiektami budowlanymi (typu: garaż, komórka, inne) znajdującymi się na zewnątrz budynku, w którym mieści się lokal mieszkalny, z wyceną ułamkowej części gruntu - termin wykonania 14 dni. 1.2. Wyceny lokali użytkowych wraz z pomieszczeniami przynależnymi, z wyceną ułamkowej części gruntu - termin wykonania 14 dni. 1.3. Wyceny nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami (np. mieszkalny, biurowy, gospodarczy, garażowy i inny) wraz z budowlami i obiektami małej architektury z uwzględnieniem ewentualnie występujących na nieruchomości drzew, ogrodzeń itp. z opisem działki i występującego uzbrojenia - termin wykonania 14 dni. 1.4. Wyceny nieruchomości gruntowych niezabudowanych (działka) wraz z uwzględnieniem ewentualnie występujących na nieruchomości drzew, ogrodzeń itp. z opisem działki i występującego uzbrojenia - termin wykonania 14 dni. 1.5. Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych wraz z uwzględnieniem ewentualnie występujących drzew, ogrodzeń itp. z opisem działki i występującego uzbrojenia - dla celów: a) renty planistycznej; b) ustalenia opłaty adiacenckiej; c) aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego; - termin wykonania 21 dni. 1.6 Inwentaryzacja uproszczona budynków mieszkalnych i usługowych z pomieszczeniami przynależnymi usytuowanymi wewnątrz i na zewnątrz budynków, w których został wytypowany do sprzedaży pierwszy lokal wraz z wyliczeniem udziałów poszczególnych lokali w nieruchomości - termin wykonania 14 dni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1,2 ustawy PZP. 2. Warunki dodatkowe: 2.1. Wykonawca zrealizował w ostatnich 3 latach, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 usługi tożsame z niniejszym zamówieniem, dotyczące zadań ujętych przez wykonawcę w ofercie przetargowej, 2.2 Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi wykonać zamówienie, które posiadają aktualne uprawnienia zawodowe wydane przez uprawniony organ w zakresie szacowania nieruchomości,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy - załącznik Nr 1. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2. 4. Wykaz wykonanych zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia - załącznik Nr 3. Do załącznika należy dołączyć co najmniej 2 dokumenty potwierdzające, iż usługi zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 4 - do załącznika należy dołączyć Świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, wydanego przez uprawniony organ, 5a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w pok. Nr 509-Biurowiec, pl. Piłsudskiego 1, 59-700 Bolesławiec w godz. 9-14. Dokumentację przetargową można pobrać również bezpłatnie ze strony internetowej zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, 59-700 Bolesławiec, Rynek 41-Ratusz, pokój nr 101 (sekretariat), lub przesłać na powyższy adres...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Adaptacja części budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego nr 5 przy ul. Zygmunta Augusta 16b w Bolesławcu na utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Żłobka Publicznego nr 1 w Bolesławcu
- Dostępna przestrzeń publiczna dla mieszkańców Gminy Bolesławiec
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ORAZ BUDOWA DŹWIGU TOWAROWO OSOBOWEGO
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Wykonywanie operatów szacunkowych na potrzeby aktualizacji opłat rocznych - zamówienie w dwóch częściach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Duszniki
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Małków
- Wycena składników majątku SRK S.A. oraz majątku niebędącego własnością SRK S.A. [...] dla części obejmującej województwo dolnośląskie...
- Wykonanie prac geodezyjnych część 4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.