eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadanie - Remont obiektów hydrotechnicznych (Nabrzeże Północne, Palisada Zachodnia, budowa slipu) na terenie Przystani Rybackiej - Basen III Nowa Karczma (dawniej Piaski)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Gdynia: Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadanie - Remont obiektów hydrotechnicznych (Nabrzeże Północne, Palisada Zachodnia, budowa slipu) na terenie Przystani Rybackiej - Basen III Nowa Karczma (dawniej Piaski)
Numer ogłoszenia: 424812 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183781 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadanie - Remont obiektów hydrotechnicznych (Nabrzeże Północne, Palisada Zachodnia, budowa slipu) na terenie Przystani Rybackiej - Basen III Nowa Karczma (dawniej Piaski).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Nadzoru Inwestorskiego branży hydrotechnicznej w ramach zadania - Remont obiektów hydrotechnicznych (Nabrzeże Północne, Pomost Postojowy, Palisada Zachodnia, budowa slipu), na terenie Przystani Rybackiej - Basen III Nowa Karczma (dawniej Piaski). Do podstawowych zadań Wykonawcy należy pełnienie obowiązków i wykonanie uprawnień, o jakich mowa w art. 25 i 26 Prawo Budowlane (t.j.: Dz. U.2010.243.1623), a w szczególności: 1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, zawartą umową z wykonawcą robót budowlanych, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 3. Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów, Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad 4. Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową oraz harmonogramem rzeczowo finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót budowlanych. 5. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 6. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, 7. Kontrola i weryfikacja przedkładanych przedmiarów robót, 8. Potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót, jako podstawy do fakturowania częściowego zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Inwestorem i Wykonawcą robót budowlanych, 9. Uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszelkich prób, pomiarów i sprawdzeń, 10. Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy, 11. Przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, 12. Uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji. 13. Kontrola oświadczenia Wykonawcy robót budowlanych i ich Podwykonawców (o ile Wykonawca robót budowlanych zatrudni Podwykonawców), że wszystkie faktury podwykonawców, których termin płatności upłynął w okresie objętym rozliczeniem przejściowym zostały zapłacone lub zawierać powody niezapłacenia całości lub części takich faktur, 14. W okresie trwania procesu inwestycyjnego współpraca z nadzorem autorskim w zakresie wynikającym z uwarunkowań Prawa budowlanego oraz umowami z projektantem o nadzór autorski oraz wykonawcą robót o roboty budowlane. 15. Uczestnictwo inspektora lub inspektorów nadzoru na budowie: - minimum 5 raz w miesiącu potwierdzone wpisem do dziennika budowy, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu (maksymalna ilość pobytów Wykonawca musi ustalić wg własnego doświadczenia i zakresu prac budowlanych), - Zamawiający zorganizuje spotkanie koordynacyjne raz w miesiącu na zapleczu budowy, w pomieszczeniu wykonawcy robót budowlanych. W razie potrzeby i ewentualnych problemów Zamawiający może zwiększyć intensywność wszystkich spotkań, a ryzyko ewentualnych kosztów Wykonawca musi zawrzeć w swojej cenie. Pozostałe obowiązki inspektora nadzoru zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2010.243.1623). Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zasadach określonych w § 8 wzoru umowy, stanowiącego część II SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nadzory i Usługi Budowlane Krzysztof Małasiewicz, ul. Czyżewskiego 11/3, 81-706 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22878,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22878,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.