Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-18
Bydgoszcz: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych w roku 2014.
Numer ogłoszenia: 424818 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy , ul. Jagiellońska 8, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3268200, faks 052 3268309.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Bank Centralny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych w roku 2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostawy w roku 2014 materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych z działów: 30, 31, 32, i 44 słownika CPV, opracowanego w oparciu o Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 213-2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195-2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004-17-WE i 2004-18-WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV. 2. Wykaz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych, których dostawa stanowi zakres przedmiotowego zamówienia znajduje się w Specyfikacji asortymentowo-ilościowo-cenowej zwanej dalej: Specyfikacją stanowiącej załącznik nr 1 do projektu umowy będącego załącznikiem nr 2 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej: SIWZ. Wyszczególnione ilości artykułów mają charakter szacunkowy, przy czym zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie nie niższym niż 75 procent wartości ceny wynikającej z oferty wykonawcy wybranego w postępowaniu. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1. Zamawiający wymaga dostarczenia towarów fabrycznie nowych, opatrzonych znakiem firmowym producenta, wykonanych z fabrycznie nowych, nieużywanych wcześniej i nieregenerowanych elementów składowych, przy czym towar fabrycznie nowy oznacza: 3.1.1. wytworzony przez producenta z fabrycznie nowych, nieużywanych wcześniej elementów (m.in. nowa obudowa, nowe dysze, nowy tusz, nowe bębny światłoczułe, nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania), 3.1.2. nieregenerowany, 3.1.3. zaopatrzony w etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Zamawiający nie uzna za towar fabrycznie nowy wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerabianego, jedynie wyczyszczonego przed ponownym napełnieniem albo wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Oferowane materiały eksploatacyjne winne być w pełni kompatybilne z urządzeniami, do których mają służyć (w tym materiały eksploatacyjne do drukarek - w pełnym zakresie współpracy z elektroniką drukarek. 3.2. W związku z preferowaniem przez zamawiającego oryginalnych materiałów eksploatacyjnych zamawiający zaleca aby oferowane przez wykonawcę materiały eksploatacyjne do urządzeń teleinformatycznych, wyszczególnione w Specyfikacji były zgodne z wyszczególnieniem, nazewnictwem i opisem przedstawionym przez zamawiającego w kolumnie nr 2 Specyfikacji. Alternatywnie zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawcę artykułów równoważnych, przez które rozumie się materiały spełniające te same normy jakościowe jak materiały oryginalne wyszczególnione przez zamawiającego w kolumnie nr 2 Specyfikacji - zgodnie z charakterystyką wymaganych parametrów technicznych, przedstawioną przez zamawiającego w kolumnie nr 3 Specyfikacji. W związku z powyższym w przypadku oferowania przez wykonawcę artykułów równoważnych, jest on zobowiązany do wyszczególnienia ich w odpowiednich pozycjach w kolumnie nr 4 Specyfikacji i opisania ich w odpowiednich pozycjach w kolumnie nr 5 Specyfikacji. 3.3. Zamawiający wymaga aby w przypadku oferowania przez wykonawcę artykułów równoważnych do artykułów wyszczególnionych i opisanych przez zamawiającego w kolumnie nr 2 Specyfikacji w pozycjach nr: 1-66, 72-83 i 85-96, wykonawca dołączył do składanej oferty oświadczenie wypełnione według wzoru załącznika nr 4 do SIWZ zawierające potwierdzenie, że zaproponowane przez niego produkty spełniają wymagania zamawiającego, oraz zgodę na to, że wszelkie uszkodzenia sprzętu (w tym również sprzętu znajdującego się w okresie gwarancji), wynikłe z faktu użycia materiałów eksploatacyjnych równoważnych, będą usuwane w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu na koszt wykonawcy przy czym kompetentnym do stwierdzenia faktu użycia materiału eksploatacyjnego równoważnego jako bezpośredniej przyczyny uszkodzenia sprzętu będzie pracownik autoryzowanego serwisu danego producenta sprzętu. Do składanego oświadczenia wypełnionego według wzoru załącznika nr 4 do SIWZ wykonawca jest zobowiązany dołączyć oświadczenia, opisy, katalogi, materiały reklamowe itp. sporządzone przez producenta-ów oferowanych artykułów równoważnych, z treści których w sposób jednoznaczny wynikać będzie potwierdzenie posiadania przez oferowane artykuły równoważne parametrów nie gorszych niż parametry opisane przez zamawiającego w odpowiednich pozycjach w kolumnie nr 3 Specyfikacji - w pełnym zakresie podanych tam parametrów z ich każdorazowym wyszczególnieniem oraz potwierdzenie, że oferowane artykuły równoważne nie są artykułami regenerowanymi. Ponadto zamawiający wymaga aby artykuły równoważne, oferowane przez wykonawcę w kolumnie nr 4 Specyfikacji w pozycjach nr: 12 i 16-65, posiadały raporty wyników testów pomiarów wydajności wykonanych zgodnie ze standardem odpowiednio: ISO-IEC 19752, ISO-IEC 24711, ISO-IEC 24712 i ISO-IEC 19798. Zawarte w raportach wyniki wydajności powinny być równe lub wyższe od podanych przez zamawiającego w odpowiednich pozycjach w kolumnie nr 3 Parametry techniczne wymagane. W związku z powyższym zamawiający wymaga dołączenia przez wykonawcę do składanej oferty oświadczenia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz w.w raportów wyników testów pomiarów wydajności wszystkich oferowanych artykułów równoważnych z poz. nr 12 i 16-65 Specyfikacji. Z treści wymienionych raportów musi wynikać potwierdzenie spełniania przez wszystkie oferowane artykuły równoważne wszystkich wyszczególnionych przez zamawiającego w odpowiednich pozycjach w kolumnie 3 Specyfikacji parametrów dotyczących minimalnej wydajności (ilość stron). 3.4. Niezależnie od treści złożonych w zakresie oferty wykonawcy dokumentów i oświadczeń, w przypadku uzasadnionych wątpliwości zamawiającego dotyczących jakości oferowanych artykułów równoważnych, zamawiający przewiduje możliwość wystosowania zapytania do producenta-producentów sprzętu teleinformatycznego celem uzyskania potwierdzenia, że ewentualne zastosowanie oferowanych artykułów równoważnych pozostanie bez wpływu na jakość i sprawność działania sprzętu przez niego-nich wyprodukowanego. W przypadku uzyskania odpowiedzi negatywnej - zamawiający dokona odrzucenia oferty zawierającej dostawę artykułów równoważnych, których użycie obarczone będzie ryzykiem pogorszenia działania lub uszkodzenia sprzętu teleinformatycznego. W zakresie powyższego zamawiający przyjmuje, że najwyższy poziom wiedzy technicznej i doświadczenia dotyczących urządzeń, do których użyte mają zostać materiały eksploatacyjne wyszczególnione w Specyfikacji posiadają producenci tych urządzeń i tym samym ich opinia w zakresie wpływu różnych rodzajów i pochodzenia materiałów eksploatacyjnych na techniczną właściwość współpracy tych materiałów z produkowanymi przez nich urządzeniami jest najbardziej kompetentna i wiarygodna. 3.5. Dostarczane materiały eksploatacyjne i inne wyszczególnione w Specyfikacji w pozycjach nr 1-66 i 72-96 muszą być objęte gwarancją na okres co najmniej 18-tu miesięcy lub gwarancją producenta w przypadku, gdy okres tej gwarancji jest dłuższy niż 18 m-cy. Miejscem dostaw stanowiących przedmiot zamówienia jest: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 8.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 31.15.81.00 - Ładowarki do baterii 31.43.40.00 - Akumulatory litowe 32.34.21.00 - Słuchawki 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo 32.35.11.00 - Sprzęt do edytowania obrazu wideo 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia()umowy, których przedmiot obejmował dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych, o wartości brutto zrealizowanego zamówienia nie mniejszej niż: 40.000,00 PLN. (Uwaga - wykazanie wartości 40.000,00 PLN brutto lub wyższej jako sumy wartości kilku zrealizowanych zamówień()umów o wartościach jednostkowych poniżej 40.000,00 PLN - nie stanowi w niniejszym postępowaniu wymaganego potwierdzenia spełniania przez wykonawcę przedmiotowego warunku posiadania wiedzy i doświadczenia) W przypadku, gdy rozliczenie pomiędzy wykonawcą a odbiorcą (zleceniodawcą) za wykonane zamówienie (umowę) zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień (umów) w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 40.000,00 PLN. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę zrealizowanych następujących dostaw (stanowiących według uznania zamawiającego najważniejsze dla skutecznego potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu): minimum 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych, o wartości brutto zrealizowanego zamówienia nie mniejszej niż 40.000,00 PLN (Uwaga - wykazanie wartości 40.000,00 PLN brutto lub wyższej jako sumy wartości kilku zrealizowanych zamówień()umów o wartościach jednostkowych poniżej 40.000,00 PLN - nie stanowi w niniejszym postępowaniu wymaganego potwierdzenia spełniania przez wykonawcę przedmiotowego warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie wykonawcy dot. testów zgodnych ze standardem Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej ISO-IEC - dla oferowanych artykułów równoważnych. Oświadczenia, opisy, katalogi, materiały reklamowe itp. Sporządzone przez producentów oferowanych artykułów równoważnych w zakresie potwierdzenia o równoważności ich parametrów technicznych w stosunku do wymaganych przez zamawiającego. Oświadczenie wykonawcy o deklarowanej jakości oferowanych artykułów równoważnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Niedopuszczalne jest wprowadzanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych przez zamawiającego w treści SIWZ (w tym projektu umowy). Oprócz możliwości dokonania zmian treści umowy, o których mowa w pkt 2, zamawiający przewiduje także możliwości zmiany treści umowy w sytuacjach wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym w szczególności na zobowiązania finansowe stron umowy. Zamawiający z uwagi na możliwość ewentualnego wystąpienia sytuacji przedłużenia się procesu postępowania o udzielenie zamówienia, przewiduje również możliwość zmiany treści umowy w stosunku do jej projektu (załącznik nr 2 do SIWZ) w zakresie określenia daty rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy - adekwatnie do rozmiaru okresu wymienionego przedłużenia się procesu postępowania. W przypadku zawierania umowy z wykonawcą, który w treści złożonej oferty nie zasygnalizował woli realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców - treść umowy w miejscach adekwatnych zawierać będzie postanowienie o realizacji przedmiotu umowy siłami własnymi wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 8, 85-950 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Bydgoszczy ul. Jagiellońska 8, budynek A - biuro przepustek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - II
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- "Zakup infrastruktury fotograficznej dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu"
- Dostawa akcesoriów komputerowych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.