eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudka › Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 w 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Rudka: Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 w 2012
Numer ogłoszenia: 425022 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka , ul. Olendzka 31, 17-123 Rudka, woj. podlaskie, tel. 85 7305800, faks 85 7394265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialysyok.lasy.gov.pl/rudka

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 w 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych, poprzez tankowanie samochodów będących w dyspozycji Zamawiającego - na terenie całego kraju z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji. 2. Szacunkowe ilości i asortyment paliw płynnych, będących przedmiotem dostawy: 2.1. Benzyna bezołowiowa 95 - 3640 l. 2.2. Olej napędowy ON - 13300 l. Powyższe ilości dotyczą potrzeb na paliwo w skali 1 roku. 3. Oferowane paliwa płynne muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. (Dz.U.08.221.1441) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. 4. Wielkość zamówienia ( w litrach) określona w rozdziale III pkt.3 SIWZ stanowi maksymalny limit potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 5. Zamawiający zobowiązuje się do bezwarunkowego odebrania 70% zamówienia określonego w rozdziale III pkt.3 SIWZ. 6. Pozostała część zamówienia będzie odebrana przez Zamawiającego w zależności od jego potrzeb, bez konieczności zmiany umowy, zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu. 7. Ograniczenie przedmiotu umowy na zasadach wyżej określonych nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania i nie jest w związku z tym podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.00.00 - Ropa naftowa i destylaty 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają koncesję na obrót paliwami, stosownie do wymagań art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 Prawo energetyczne (Dz.U.06.89.625 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę potwierdzających spełnienie warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę potwierdzającego spełnienie warunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 10 stacjami tankowania paliw na terenie całego kraju, w tym co najmniej jedną w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę, potwierdzającego spełnienie warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę potwierdzającego spełnienie warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę potwierdzającego spełnienie warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączają do oferty pełnomocnictwo. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty, jako nazwę i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika (uwaga: po zawarciu umowy wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem). 1.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 1.3. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie Zamawiający dopuszcza następujący sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.3.1. w odniesieniu do wymogu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, warunek musi spełniać każdy wykonawca, który będzie dokonywał obrotu paliwami, będącymi przedmiotem zamówienia. 1.3.2. w odniesieniu do wymogu dot. posiadania wiedzy i doświadczenia - co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać wymagane warunki, 1.3.3. w odniesieniu do wymogu dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - łączny potencjał Wykonawców, 1.3.4. w odniesieniu do wymogu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców. 1.4. Każdy z wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ma obowiązek dołączyć do składanej oferty dokumenty wymagane w rozdz. VIII pkt. l SIWZ albo w rozdziale VIII pkt. 3 SIWZ w przypadku wykonawców wskazanych w rozdziale VIII punkcie 3 SIWZ oraz dokumenty wymienione w rozdziale VIII pkt. 2 ppkt.2.1 SIWZ, w przypadku określonym w rozdziale VIII pkt. 4 ppkt.4.3.1. SIWZ 1.5. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć w niniejszym postępowaniu: 2.1. Wypełniony formularz ofertowy - (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2.2. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza korzystać z podwykonawcy zobowiązany jest wypełnić zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem - (Załącznik nr 5 do SIWZ), przedstawiając zakres powierzonych podwykonawcy części zamówienia. 2.3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII pkt. 3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.4. Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia - (Załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu oraz wykazujące brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa rozdziale VIII pkt. 5 ppkt 5.4. SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty, za wyjątkiem pisemnego zobowiązania, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 5 ppkt. 5.4 SIWZ oraz oświadczenia o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 2 ppkt. 2.2. SIWZ, które należy złożyć w oryginale. 4. Z załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale VII SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_rudka/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Rudka, 17-123 Rudka ul. Olendzka 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Rudka, 17-123 Rudka ul. Olendzka 31, pokój nr. 6.(sekretariat jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.