eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PołaniecDostawa materiałów biurowych do szkół w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Połaniec współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Połaniec: Dostawa materiałów biurowych do szkół w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Połaniec współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 425100 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398998 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Oświaty i Wychowania w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 8655810, 8650076, faks 0-15 8650076.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych do szkół w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Połaniec współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się zakup i dostawa materiałów biurowych i papierniczych, w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Połaniec współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar, gdzie na przedmiot zamówienia składa się dostawa materiałów biurowych do Publicznej Szkoły Podstawowej w Zrębinie: segregator A4 standard - 4szt, papier ksero A4 80g/m biały - 5 ryz, koszulki na dokumenty A4 - 100szt/op, skoroszyt twardy wpinany A4 - 10 szt.,blok techniczny A3 z kolorowymi kartkami - 10 szt., mazaki 12 kolorów w komplecie - 10 kpl., linijka przezroczysta 30cm - 10 szt., zeszyt w kratkę 16kart - 20 szt., zeszyt w linię wąską 16 kartkowy - 10szt., cartridge HP 703 czarny - 1 szt.; do Publicznej Szkoły Podstawowej w Połańcu: farby plakatowe min. 12 kolorów - 5 kpl., papier ksero A4 80g/m biały - 10 ryz, koszulki na dokumenty A4 (100szt/op), plastelina min. 12 kolorów - 10 opakowań, blok techniczny A3 z kolorowymi kartkami - 10 szt., blok techniczny A4 z kolorowymi kartkami - 10 szt., blok techniczny A4 z białymi kartkami - 20 szt., marker czerwony, zielony, niebieski, czarny po 3 szt., pisaki do tablicy Flip-chart kolorowe - 2 kpl., zeszyt w kratkę 16 kartkowy - 20 szt., zeszyt w linię wąską 16 kartkowy - 20 szt., klej introligatorski - 10 szt., teczka A4 z gumką lakierowana - 30 szt., cartridge HP 56 czarny i HP 28 kolor po 1 szt. - zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotowego zamówienia - formularz cenowy - stanowiący załącznik Nr 6 SIWZ. Artykuły biurowe muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania zgodnie z przeznaczeniem. Wszystkie dostarczone materiały muszą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań. Miejscem dostawy będą Publiczna Szkoła Podstawowa w Zrębinie, Zrębin 38 oraz Publiczna Szkoła Podstawowa w Połańcu ul. Żapniowska 1.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Połaniec współfinansowany z EFS Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONKRET PLUS Leszek Ozioro, ul. Chałubińskiego 14, 25-619 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 935,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 548,77

  • Oferta z najniższą ceną: 548,77 / Oferta z najwyższą ceną: 567,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.