eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDOSTAWY OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH I FARTUCHÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Kraków: DOSTAWY OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH I FARTUCHÓW
Numer ogłoszenia: 425136 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, faks 012 6308059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH I FARTUCHÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według pakietów: PAKIET NR 1 - ZESTAWY OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH STERYLNYCH PAKIET NR 2 - ZESTAW OBŁOŻENIA NEUROCHIRURGICZNEGO STERYLNEGO PAKIET NR 3 - SERWETY OPERACYJNE STERYLNE PAKIET NR 4 - STERYLNE FARTUCHY CHIRURGICZNE PAKIET NR 5 - STERYLNE OSŁONY PAKIET NR 6 - STERYLNE OSŁONA NA MIKROSKOP PAKIET NR 7 - PODKŁADY CHŁONNE PAKIET NR 8 - SERWETY OPERACYJNE NIESTERYLNE PAKIET NR 9 - ZESTAW OPERACYJNY PODSTAWOWY STERYLNY PAKIET NR 10 - FARTUCH ZABIEGOWY NIEPRZEMAKALNY.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.11.16-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie, iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania Zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym do wykonania Zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu osób zdolnych do wykonania Zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2) Podpisany i wypełniony we wskazanych miejscach OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy wykonawcy. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz próbek. ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 8) Oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący ofertę spełnia wymagania przewidziane w ustawie z 20 maja 2010 roku - o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zm.), a także w ustawie z 06 września 2001 roku - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 1382, z późn. zm.) oraz ustawie z 30 marca 2007 roku - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, oraz zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 75 poz.492 a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ. 9) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 - 8 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy pzp - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 12 stosuje się odpowiednio.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza zmiany treści niniejszej umowy wyłącznie w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 7, 9 - 10 pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO SP ZOZ UL. WROCŁAWSKA 1-3, 30-901 KRAKÓW.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2011 godzina 11:00, miejsce: 5 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY SP ZOZ UL. WROCŁAWSKA 1-3, 30-901 KRAKÓW KANCELARIA SZPITALA ( BUDYNEK KOMENDY).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESTAWY OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH STERYLNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do artroskopii (serwety operacyjne wykonane z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 1 serweta 150x175 cm, 1 osłona na kończynę 25x80 cm, 1 serweta do artroskopii z torbą na płyny i uchwytem typu rzep 200x320 cm, 1 rurka drenowa 130 cm, 2 taśmy samoprzylepne ,4 ręczniki papierowe kpl. 100 2 Zestaw do chirurgii dłoni-stopy (serwety operacyjne wykonane z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 1 serweta 100x150 cm, 1 serweta z elastycznym, samouszczelniającym się otworem 245x320 cm, 4 ręczniki papierowe kpl. 150 3 Zestaw do chirurgii biodra (serwety operacyjne wykonane z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 1 serweta 75x90 cm, 1 serweta 150x200 cm, 1 osłona na kończynę 35x120 cm, 1 serweta samoprzylepna 170x300 cm, 1 serweta samoprzylepna z wycięciem U 200x260 cm, 2 taśmy samoprzylepne 10x50 cm,4 ręczniki papierowe kpl. 50 4 Zestaw do zabiegów na kończynie (serwety operacyjne wykonane z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 1 serweta 150x175 cm, 1 osłona na kończynę 25x80 cm, 1 serweta z elastycznym, samouszczelniającym się otworem oraz uchwytem typu rzep 200x320 cm, 2 taśmy samoprzylepne,4 ręczniki papierowe kpl. 100 5 Zestaw do chirurgii ręki (serwety operacyjne wykonane z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 1 serweta w kształcie litery T z wbudowanym elastycznym mankietem z oknem 290x350 cm, 1 serweta 100x150 cm, 1 uchwyt typu rzep,4 ręczniki papierowe kpl. 100 6 Zestaw okulistyczny (serweta operacyjna wykonana z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta okulistyczna z oknem wypełnionym folią chirurgiczną i kieszenią na płyny 150x150 cm kpl. 200 7 Zestaw do TUR (serweta operacyjna wykonana z materiału min. dwuwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta (z workiem do zbiórki płynów, osłoną na palec do badania per rectum i dwoma oknami na genitalia oraz nadłonowym) 150x200 cm, 1 taśma samoprzylepna 10x50 cm,2 ręczniki papierowe kpl. 150 8 Zestaw do laryngologii (serweta operacyjna wykonana z materiału min. dwuwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 140x160 cm, 1 serweta z samoprzylepnym otworem o śr. 10 cm 170x250 cm,1 ręcznik papierowy kpl. 550 9 Zestaw uniwersalny (serwety operacyjne wykonane z materiału min. dwuwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 2 samoprzylepne serwety 75x90 cm, 1 samoprzylepna serweta 170x175 cm, 1 samoprzylepna serweta 150x240 cm, 1 taśma samoprzylepna 10x50 cm,4 ręczniki papierowe kpl. 100 10 Zestaw do operacji dłoni-stopy (serwety operacyjne wykonane z materiału min. dwuwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 140x160 cm, 1 serweta do operacji dłoni/stopy z samouszczelniającym się otworem 150x200 cm kpl. 100 11 Zestaw ginekologiczny (serwety operacyjne wykonane z materiału min dwuwarstwowego) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 1 serweta ginekologiczna z wbudowanymi osłonami na nogi i samoprzylepnym oknem (9x12 cm) w rozmiarze 260x295 cm, 1 przeźroczysta samoprzylepna serweta do zakrycia okolicy odbytu 50x50 cm, 1 serweta 75x90 cm, 1 taśma samoprzylepna 10x50 cm,2 ręczniki papierowe kpl. 50 Razem wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3), Dopuszczona tolerancja rozmiarów +- 10% Podane składy zestawów minimalne, dopuszcza się zaoferowanie bardziej rozbudowanych zestawów, przy założeniu utrzymania minimalnego składu podanego w specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZESTAW OBŁOŻENIA NEUROCHIRURGICZNEGO STERYLNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do neurochirurgii (serwety operacyjne wykonane z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 1 serweta z oknem wypełnionym folią chirurgiczną i torbą do zbierania płynów (z sitem i zaworem) 245x320 cm, 2 samoprzylepne serwety 50x50 cm, 2 uchwyty typu rzep, 1 taśma samoprzylepna 10x50 cm,4 ręczniki papierowe kpl. 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SERWETY OPERACYJNE STERYLNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Serweta na stolik Mayo w rozmiarze 80x145 cm szt. 350 2 Serweta włókninowa wykonana z materiału dwuwarstwowego w rozmiarze 75x90 cm szt. 2300 3 Serweta włókninowa samoprzylepna wykonana z materiału trójwarstwowego w rozmiarze 75x90 cm szt. 4500 4 Serweta włókninowa wykonana z materiału trójwarstwowego z otworem samoprzylepnym o śr. 7 cm w rozmiarze 50x60 cm szt. 300 5 Serweta włókninowa wykonana z materiału min.dwuwarstwowego w rozmiarze 75x90 cm z otworem samoprzylepnym szt. 300 6 Serweta włókninowa wykonana z materiału min.dwuwarstwowego o gramaturze min. 54 gm2 z otworem samoprzylepnym o śr. 7 cm w rozmiarze 120x150 cm szt. 450 7 Serweta na stół instrumentariuszki w rozmiarze 100x150 cm szt. 300 8 Serweta na stół instrumentariuszki w rozmiarze 150x200 cm szt. 300 Razem Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3), Dopuszczona tolerancja rozmiarów +- 10%.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: STERYLNE FARTUCHY CHIRURGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze min. 35 gm2, tył sterylne plecy, rękawy zakończone elastycznym mankietem, rozmiar L, szt. 2 500 2 Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze min. 35 gm2, tył sterylne plecy, rękawy zakończone elastycznym mankietem, rozmiar XL, XXL szt. 3 500 3 Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze min. 35 gm2, wzmocniony-nieprzemakalny w części przedniej i rękawach, tył sterylne plecy, rękawy zakończone elastycznym mankietem, rozmiar L, szt. 1 000 4 Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze min. 35 gm2, wzmocniony-nieprzemakalny w części przedniej i rękawach, tył sterylne plecy, rękawy zakończone elastycznym mankietem, rozmiar , XL, XXL szt. 1 000 Razem 1. wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: STERYLNE OSŁONY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Osłona na kończynę (z taśmą samoprzylepną) rozmiar 25x80 cm szt. 500 2 Kieszeń samoprzylepna 2-sekcyjna (dzielona pionowo) szt. 200 3 Osłona włókninowa na stopę szt. 500 4 Osłona na sprzęt medyczny 50 x 100cm szt. 300 5 Osłona na sprzęt medyczny 85 x 150cm szt. 700 6 Osłona na kable 13 x 250 cm szt. 1400 7 Taśma samoprzylepna 10x50 cm szt. 1000 8 Pokrowce na podłokietniki 25 x 80 cm a 2 szt. kpl 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: STERYLNE OSŁONA NA MIKROSKOP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Osłona na mikroskop szt. 350.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PODKŁADY CHŁONNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Podkłady nieprzemakalne z warstwą chłonną 60x90 cm szt. 18000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: SERWETY OPERACYJNE NIESTERYLNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Serwety 45 x 45 cm 4 warst., 17-20 nitek RTG , T- po praniu wstepnym szt. 4500 2 Serwety 45 x 70 cm 4 warst., 17-20 nitek RTG , T- po praniu wstepnym szt. 5000 3 Chusta trójkątna bawełniana(nie włóknina) szt, 3000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZESTAW OPERACYJNY PODSTAWOWY STERYLNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw podstawowy (serwety operacyjne wykonane z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 2 samoprzylepne serwety 75x90 cm, 1 samoprzylepna serweta 170x175 cm, 1 samoprzylepna serweta 150x240 cm, 1 taśma samoprzylepna 10x50 cm,4 ręczniki papierowe kpl. 1 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: FARTUCH ZABIEGOWY NIEPRZEMAKALNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Fartuch zabiegowy nieprzemakalny wykonany z włókniny polipropylenowej przeznaczony do podawania cytostatyków, rękawy zakończone elastycznym mankietem , rozmiar L szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.