Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-30
Kraków: DOSTAWY
OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH I FARTUCHÓW
Numer ogłoszenia: 425136 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, faks 012 6308059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH I FARTUCHÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według pakietów: PAKIET NR 1 - ZESTAWY OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH STERYLNYCH PAKIET NR 2 - ZESTAW OBŁOŻENIA NEUROCHIRURGICZNEGO STERYLNEGO PAKIET NR 3 - SERWETY OPERACYJNE STERYLNE PAKIET NR 4 - STERYLNE FARTUCHY CHIRURGICZNE PAKIET NR 5 - STERYLNE OSŁONY PAKIET NR 6 - STERYLNE OSŁONA NA MIKROSKOP PAKIET NR 7 - PODKŁADY CHŁONNE PAKIET NR 8 - SERWETY OPERACYJNE NIESTERYLNE PAKIET NR 9 - ZESTAW OPERACYJNY PODSTAWOWY STERYLNY PAKIET NR 10 - FARTUCH ZABIEGOWY NIEPRZEMAKALNY.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.11.16-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie, iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania Zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym do wykonania Zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu osób zdolnych do wykonania Zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2) Podpisany i wypełniony we wskazanych miejscach OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy wykonawcy. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz próbek. ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 8) Oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący ofertę spełnia wymagania przewidziane w ustawie z 20 maja 2010 roku - o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zm.), a także w ustawie z 06 września 2001 roku - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 1382, z późn. zm.) oraz ustawie z 30 marca 2007 roku - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, oraz zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 75 poz.492 a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ. 9) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 - 8 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy pzp - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 12 stosuje się odpowiednio.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający dopuszcza zmiany treści niniejszej umowy wyłącznie w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 7, 9 - 10 pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO SP ZOZ UL. WROCŁAWSKA 1-3, 30-901 KRAKÓW.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2011 godzina 11:00, miejsce: 5 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY SP ZOZ UL. WROCŁAWSKA 1-3, 30-901 KRAKÓW KANCELARIA SZPITALA ( BUDYNEK KOMENDY).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESTAWY OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH STERYLNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do artroskopii (serwety operacyjne wykonane z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 1 serweta 150x175 cm, 1 osłona na kończynę 25x80 cm, 1 serweta do artroskopii z torbą na płyny i uchwytem typu rzep 200x320 cm, 1 rurka drenowa 130 cm, 2 taśmy samoprzylepne ,4 ręczniki papierowe kpl. 100 2 Zestaw do chirurgii dłoni-stopy (serwety operacyjne wykonane z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 1 serweta 100x150 cm, 1 serweta z elastycznym, samouszczelniającym się otworem 245x320 cm, 4 ręczniki papierowe kpl. 150 3 Zestaw do chirurgii biodra (serwety operacyjne wykonane z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 1 serweta 75x90 cm, 1 serweta 150x200 cm, 1 osłona na kończynę 35x120 cm, 1 serweta samoprzylepna 170x300 cm, 1 serweta samoprzylepna z wycięciem U 200x260 cm, 2 taśmy samoprzylepne 10x50 cm,4 ręczniki papierowe kpl. 50 4 Zestaw do zabiegów na kończynie (serwety operacyjne wykonane z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 1 serweta 150x175 cm, 1 osłona na kończynę 25x80 cm, 1 serweta z elastycznym, samouszczelniającym się otworem oraz uchwytem typu rzep 200x320 cm, 2 taśmy samoprzylepne,4 ręczniki papierowe kpl. 100 5 Zestaw do chirurgii ręki (serwety operacyjne wykonane z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 1 serweta w kształcie litery T z wbudowanym elastycznym mankietem z oknem 290x350 cm, 1 serweta 100x150 cm, 1 uchwyt typu rzep,4 ręczniki papierowe kpl. 100 6 Zestaw okulistyczny (serweta operacyjna wykonana z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta okulistyczna z oknem wypełnionym folią chirurgiczną i kieszenią na płyny 150x150 cm kpl. 200 7 Zestaw do TUR (serweta operacyjna wykonana z materiału min. dwuwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta (z workiem do zbiórki płynów, osłoną na palec do badania per rectum i dwoma oknami na genitalia oraz nadłonowym) 150x200 cm, 1 taśma samoprzylepna 10x50 cm,2 ręczniki papierowe kpl. 150 8 Zestaw do laryngologii (serweta operacyjna wykonana z materiału min. dwuwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 140x160 cm, 1 serweta z samoprzylepnym otworem o śr. 10 cm 170x250 cm,1 ręcznik papierowy kpl. 550 9 Zestaw uniwersalny (serwety operacyjne wykonane z materiału min. dwuwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 2 samoprzylepne serwety 75x90 cm, 1 samoprzylepna serweta 170x175 cm, 1 samoprzylepna serweta 150x240 cm, 1 taśma samoprzylepna 10x50 cm,4 ręczniki papierowe kpl. 100 10 Zestaw do operacji dłoni-stopy (serwety operacyjne wykonane z materiału min. dwuwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 140x160 cm, 1 serweta do operacji dłoni/stopy z samouszczelniającym się otworem 150x200 cm kpl. 100 11 Zestaw ginekologiczny (serwety operacyjne wykonane z materiału min dwuwarstwowego) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 1 serweta ginekologiczna z wbudowanymi osłonami na nogi i samoprzylepnym oknem (9x12 cm) w rozmiarze 260x295 cm, 1 przeźroczysta samoprzylepna serweta do zakrycia okolicy odbytu 50x50 cm, 1 serweta 75x90 cm, 1 taśma samoprzylepna 10x50 cm,2 ręczniki papierowe kpl. 50 Razem wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3), Dopuszczona tolerancja rozmiarów +- 10% Podane składy zestawów minimalne, dopuszcza się zaoferowanie bardziej rozbudowanych zestawów, przy założeniu utrzymania minimalnego składu podanego w specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZESTAW OBŁOŻENIA NEUROCHIRURGICZNEGO STERYLNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do neurochirurgii (serwety operacyjne wykonane z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 1 serweta z oknem wypełnionym folią chirurgiczną i torbą do zbierania płynów (z sitem i zaworem) 245x320 cm, 2 samoprzylepne serwety 50x50 cm, 2 uchwyty typu rzep, 1 taśma samoprzylepna 10x50 cm,4 ręczniki papierowe kpl. 250.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SERWETY OPERACYJNE STERYLNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Serweta na stolik Mayo w rozmiarze 80x145 cm szt. 350 2 Serweta włókninowa wykonana z materiału dwuwarstwowego w rozmiarze 75x90 cm szt. 2300 3 Serweta włókninowa samoprzylepna wykonana z materiału trójwarstwowego w rozmiarze 75x90 cm szt. 4500 4 Serweta włókninowa wykonana z materiału trójwarstwowego z otworem samoprzylepnym o śr. 7 cm w rozmiarze 50x60 cm szt. 300 5 Serweta włókninowa wykonana z materiału min.dwuwarstwowego w rozmiarze 75x90 cm z otworem samoprzylepnym szt. 300 6 Serweta włókninowa wykonana z materiału min.dwuwarstwowego o gramaturze min. 54 gm2 z otworem samoprzylepnym o śr. 7 cm w rozmiarze 120x150 cm szt. 450 7 Serweta na stół instrumentariuszki w rozmiarze 100x150 cm szt. 300 8 Serweta na stół instrumentariuszki w rozmiarze 150x200 cm szt. 300 Razem Wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3), Dopuszczona tolerancja rozmiarów +- 10%.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: STERYLNE FARTUCHY CHIRURGICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze min. 35 gm2, tył sterylne plecy, rękawy zakończone elastycznym mankietem, rozmiar L, szt. 2 500 2 Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze min. 35 gm2, tył sterylne plecy, rękawy zakończone elastycznym mankietem, rozmiar XL, XXL szt. 3 500 3 Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze min. 35 gm2, wzmocniony-nieprzemakalny w części przedniej i rękawach, tył sterylne plecy, rękawy zakończone elastycznym mankietem, rozmiar L, szt. 1 000 4 Fartuch chirurgiczny wykonany z włókniny polipropylenowej typu SMS o gramaturze min. 35 gm2, wzmocniony-nieprzemakalny w części przedniej i rękawach, tył sterylne plecy, rękawy zakończone elastycznym mankietem, rozmiar , XL, XXL szt. 1 000 Razem 1. wymóg pełnobarierowości (zgodnie z normą EN 13795 1-3),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: STERYLNE OSŁONY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Osłona na kończynę (z taśmą samoprzylepną) rozmiar 25x80 cm szt. 500 2 Kieszeń samoprzylepna 2-sekcyjna (dzielona pionowo) szt. 200 3 Osłona włókninowa na stopę szt. 500 4 Osłona na sprzęt medyczny 50 x 100cm szt. 300 5 Osłona na sprzęt medyczny 85 x 150cm szt. 700 6 Osłona na kable 13 x 250 cm szt. 1400 7 Taśma samoprzylepna 10x50 cm szt. 1000 8 Pokrowce na podłokietniki 25 x 80 cm a 2 szt. kpl 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: STERYLNE OSŁONA NA MIKROSKOP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Osłona na mikroskop szt. 350.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PODKŁADY CHŁONNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Podkłady nieprzemakalne z warstwą chłonną 60x90 cm szt. 18000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: SERWETY OPERACYJNE NIESTERYLNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Serwety 45 x 45 cm 4 warst., 17-20 nitek RTG , T- po praniu wstepnym szt. 4500 2 Serwety 45 x 70 cm 4 warst., 17-20 nitek RTG , T- po praniu wstepnym szt. 5000 3 Chusta trójkątna bawełniana(nie włóknina) szt, 3000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZESTAW OPERACYJNY PODSTAWOWY STERYLNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw podstawowy (serwety operacyjne wykonane z materiału trójwarstwowego ) o składzie: 1 serweta na stół instrumentariuszki 150x200 cm, 1 serweta na stolik Mayo, 2 samoprzylepne serwety 75x90 cm, 1 samoprzylepna serweta 170x175 cm, 1 samoprzylepna serweta 150x240 cm, 1 taśma samoprzylepna 10x50 cm,4 ręczniki papierowe kpl. 1 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. JAKOŚĆ ,UZYTECZNOŚĆ - 50
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: FARTUCH ZABIEGOWY NIEPRZEMAKALNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Fartuch zabiegowy nieprzemakalny wykonany z włókniny polipropylenowej przeznaczony do podawania cytostatyków, rękawy zakończone elastycznym mankietem , rozmiar L szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.