To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-14
Ogłoszenie nr 42515 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.
Kielce: Dostawa,instalacja oraz uruchomienie oprogramowania do systemu przesyłania i archiwizacji danych z defibrylatorów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30820-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego, krajowy numer identyfikacyjny
29115054400000, ul.
ul. Św. Leonarda
10,
25311
Kielce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
041 3612344 w. 29, faks
, e-mail
scrmits@post.pl
Adres strony internetowej (URL): www.scrmits.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakłd Opieki ZDrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa,instalacja oraz uruchomienie oprogramowania do systemu przesyłania i archiwizacji danych z defibrylatorów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TP/36/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Oprogramowania serwera do transmisji danych i ich archiwizacji 1 komplet (instalacja zdalna, 5 licencji na defibrylator, kontrakt serwisowy 2 lata); 2. Licencji bezterminowych na pozostałe defibrylatory powyżej 5 szt., z 2-letnim kontraktem serwisowym 37 szt; 3. Serwera szt. 1 pośredniczącego w transmisji danych i ich archiwizacji. Szczegółowe wymagane parametry techniczno -użytkowe dla systemu transmisji danych z defibrylatorów i serwera opisane są w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia- dalej zwaną "SIWZ". 4.Wykonawca przenosi na zamawiającego licencję(niewyłączną, nieograniczoną w czasie, obejmującą terytorium Polski), na oprogramowanie(system) służące do odbioru i przesyłania danych zapisu EKG z defibrylatorów firmy Zoll, znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego. Zamawiający ma prawo odsprzedaży praw do oprogramowania podmiotom trzecim ,w ramach nabywanego prawa. 5.Wykonawca przenosi na Zamawiającego 42 licencji nieograniczonych w czasie i terytorium , umożliwiających współpracę urządzeń nadawczych(defibrylatorów) z oprogramowaniem określonym w pkt.4- w pełnym zakresie jego funkcjonalności za pomocą dostarczonej w ramach oferty aplikacji lub bezpośrednio. W ramach nabywanych licencji Zamawiający ma prawo zmiany urządzeń nadawczych współpracujących z systemem, bez konieczności zakupu nowych licencji lub ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. Zamawiający ma prawo odsprzedaży licencji w nabytym zakresie podmiotom trzecim. 6.Zamawiający zapewnia urządzenia łączące się z siecią GPRS za pomocą karty SIM. Instalacja na powierzonych urządzeniach nadawczych(defibrylatorach firmy Zoll znajdujących się na wyposażeniu ŚCRMiTS) leży po stronie Wykonawcy. 7.Okres gwarancji minimum 24 miesiące. W okresie gwarancji, instalacja, aktualizacja i nowe wersje oprogramowania dostarczane i instalowane są przez Wykonawcę bez dodatkowych opłat. 8.Po odbiorze oprogramowania, ale w okresie gwarancji, możliwość minimum 3 szkoleń dla personelu wskazanego przez Zamawiającego. Wraz z oprogramowaniem dostarczone będą Zamawiającemu instrukcje użytkowania i opis programu w języku polskim. 9.Wykonawca na ryzyko i koszt własny winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
48180000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT148859.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 162722.22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie dozymetrii indywidualnej oraz przeglądu i wzorcowania dozymetrów dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa narzędzi jednorazowych do zabiegów technikami małoinwazyjnymi dla potrzeb bloku operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów jednorazowego użytku dla Działów Medycznych i Poradni oraz wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.