eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczDostawa medycznych środków jednorazowego użytku - zestawów do tracheotomii i konionktomii, masek tlenowych, worków AMBU,zestawów do wkłuć centralnych, cewników, dren oraz pojemników na odpady.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-07

Międzyrzecz: Dostawa medycznych środków jednorazowego użytku - zestawów do tracheotomii i konionktomii, masek tlenowych, worków AMBU,zestawów do wkłuć centralnych, cewników, dren oraz pojemników na odpady.
Numer ogłoszenia: 42515 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428298.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa medycznych środków jednorazowego użytku - zestawów do tracheotomii i konionktomii, masek tlenowych, worków AMBU,zestawów do wkłuć centralnych, cewników, dren oraz pojemników na odpady..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest/ są: Sukcesywna dostawa dla potrzeb Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu środków medycznych jednorazowego użytku określonych według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w pakietach od nr 1 do nr 5 - stanowiących załącznik nr 3 SIWZ. Nr 1 pojemników na odpady medyczne, nr 2 cewniki, dreny, rury intubacyjne, nr 3 zestawy do wkłóć centralnych, filtry do płynów infuzyjnych, igły do znieczuleń , nr 4 maski usta - nos oraz worki AMBU, nr 5 zestawy do tracheotomii i konikotomii. Oferowany przez dostawcę w/w towar musi spełniać normy określone w Rejestrze Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych dopuszczonych do obrotu w Polsce - do potwierdzenia kopiami na życzenie Zamawiającego. Każdy produkt oznaczony CE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.15.71.10-9, 33.15.77.00-2, 33.14.13.28-5, 33.19.41.20-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.16.94.00-6, 34.92.84.80-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI. Ř posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ř posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ř dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ř znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI. Ř posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ř posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ř dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ř znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI. Ř posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ř posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ř dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ř znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI. Ř posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ř posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ř dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ř znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI. Ř posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ř posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ř dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ř znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 - oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z niniejszą specyfikacją i nie wnosi żadnych zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty - załącznik nr 1 - oświadczenie Oferenta , że zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi uwag - załącznik nr 1 a .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecz.spzoz.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu ul. Konstytucji 3 Maja 35 66 - 300 Międzyrzecz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu ul. Konstytucji 3 Maja 35 66 - 300 Międzyrzecz Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment Producent Numer katalogowy J.m Cenajednostkowanetto VAT% Cenajednostkowabrutto Zamawianailośćszacunkowa Wartość bruttozamówienia 1. Pojemnik na odpady medyczne zakaźne - pooperacyjne, poporodowe-typu wiaderko , całkowicie zdejmowane wieczko, plastikowe, pojemność 1l,) Szt 600 2. Pojemnik na odpady medyczne ostre - 0,5l Szt 3000 3 Pojemnik na odpady medyczne ostre - 0,2l) szt 500 4. Pojemnik na odpady medyczne ostre 0,7l Szt 3000 5. Pojemnik na odpady medyczne - ostre 2,0 szt 1500 6. Pojemnik na odpady medyczne - ostre 5,0 l szt 400 RAZEM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.15.71.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment Producent Numer katalogowy J.m Cenajednostkowanetto VAT% Cenajednostkowabrutto Zamawianailośćszacunkowa Wartość bruttozamówienia 1. Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym minimum 48h rozmiar 14F Szt 100. 2. Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym minimum 48h rozmiar 16F Szt 100. 3 Wielokomorowy drenaż do opłucnej z wodną regulacją siły ssania z komorą kolekcyjną min. 2200ml Szt 20 4 Wielokomorowy suchy drenaż do opłucnej nie wymagający wypełniania żadnej komory wodą Szt 20 5 Dren z trokarem tępym różne rozmiary Szt 50 6 Dren z trokarem ostrym różne rozmiary Szt 50 7 Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym o potwierdzonej klinicznie obniżonej przenikalności dla podtlenku azotu lub systemem automatycznie regulującym ciśnienie w mankiecie typu Lanz, z odsysaniem z nad mankietu, z wewnętrznym mandrynem różne rozmiary Szt 100 8 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym o potwierdzonej klinicznie obniżonej przenikalności dla podtlenku azotu lub systemem automatycznie regulującym ciśnienie wewnątrz mankietu z odsysaniem z nad mankietu ,sterylna, z automatycznym otworem Murphy ego. Różne rozmiary Szt 200 9 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym o potwierdzonej klinicznie obniżonej przenikalności dla gazów anestetycznych lub z systemem automatycznie regulującym ciśnienie wewnątrz mankietu typu Lanz, opakowanie folia-papier o profilu ułatwiającym zachowanie kształtu rurki, różne rozmiary Szt 2000 10 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym zbrojona o potwierdzonej klinicznie obniżonej przenikalności dla gazów anestetycznych lub z systemem automatycznie regulującym ciśnienie wewnątrz mankietu typu Lanz, opakowanie folia-papier o profilu ułatwiającym zachowanie kształtu rurki, różne rozmiary Szt 100 11 Rurka ustno-gardłowa Guedel ,różne rozmiary Szt 2000 12 Rurka intubacyjna 2-5-przeznaczona dla noworodka i małych dzieci ,z podziałką, jałowa z datą ważności na każdym opakowaniu ,możliwość uwidocznienia w RTG Szt 50 13. Jednorazowa maska krtaniowa z mankietem o obniżonej przenikalności dla podtlenku azotu , z przewodem łączącym balonik kontrolny wtopiony korpus rurki , posiadająca balonik kontrolny wyraźnie wskazujący na stan wypełnienia mankietu , z informacją o maksymalnej objętości wypełniania mankietu , rozmiarem maski , sterylna, różne rozmiary Szt 300 14. Prowadnice do rurek intubacyjnych , jednorazowe , pakowane pojedynczo , jałowe , różne rozmiary. Szt 500 RAZEM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2, 33.14.13.28-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment Producent Numer katalogowy J.m Cenajednostkowanetto VAT% Cenajednostkowabrutto Zamawianailośćszacunkowa Wartość bruttozamówienia 1. Zestaw do wkłuć centralnych jednoświatłowy 7 F/15-20 cm. Szt 100 2 Zestaw do wkłuć centralnych dwuświatłowe 7F/15-20 cm Szt 300 3 Zestaw do wkłuć centralnych trzyświatłowy 7 F/15-20 cm. Szt 300 4 Zestaw do wkłuć centralnych pediatryczny dwuświatłowy 5-5 -, 5F/13cm. Szt 10 5 Filtr do płynów infuzyjnych zatrzymujący bakterie , cząsteczki i endotoksyny z odpowietrzeniem dla dorosłych, objętość wypełnienia 2ml Szt 200 6 Filtr do żywienia z odpowietrzeniem dla dorosłych, objętość wypełnienia 2,4ml, kodowany kolorem Szt 50 7 Kompletny zestaw do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem przepływu o zakresie minimum 2-350ml/min posiadający zastawkę bezzwrotną. Szt 200 8 Kompletny zestaw do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem przepływu o zakresie minimum 2-350ml/min Szt 200 9 Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych z końcówką Pencil Point i z igłą prowadzącą 90mm Szt 1000 10 Igły do portów do krótkotrwałych podaży i przepłukiwania zagięte pod kątem 90st. Różne rozmiary szt 50 11 Igły do portów do długoterminowych wlewów z miękką poduszką i przeźroczystym korpusem umożliwiającym kontrolę miejsca wkłucia. Różne rozmiary szt 20 12 Igły do punkcji lędżwiowej z igłą prowadzącą typu standard. Szt 200 13 Igły do punkcji lędżwiowej typu standard. Szt 300 RAZEM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maski usta-nos j.u. Nr.0,1,2,3,4,5 z mankietem silikonowym, mikorobiologicznie czyste, pakowane w folię, jednorazowego użytku ( podłużne) szt 300 2. Worek samorozprężalny (Ambu) do RKO-dla noworodków, dzieci i dorosłych, przeźroczysty z zastawką PIP z rezerwuarem i tlenowym, do dezynfekcji w płynach i sterylizacji parowej. szt 10 RAZEM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa oparty na użyciu peana, z rurką tracheostomijną z wbudowanym przewodem do odsysania z przestrzeni podgłośniowej z mankietem niskociśnieniowym gładko przytwierdzonym do rurki, oznaczenia wymagane na balonie kontrolnym ,posiadająca sztywny samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera ,bez peana. Pakowany na jednej sztywnej tacy, rozmiar 7-9 szt 40 2. Zestaw do konikotomii metodą Seldingera , zawierający zabezpieczony skalpel, cewnik do odsysania 10F, igłę Tuohy 16G/2cm, strzykawka 10ml., elastyczna prowadnica o dł. 50cm.,rozszerzadło 7cm., prowadnik, kaniula o średnicy wewnętrznej 4mm., łącznik 15mm., tasiemki do mocowania kaniuli do szyi szt 10 RAZEM.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.