Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-07
Międzyrzecz: Dostawa medycznych środków jednorazowego użytku - zestawów do tracheotomii i konionktomii, masek tlenowych, worków AMBU,zestawów do wkłuć centralnych, cewników, dren oraz pojemników na odpady.
Numer ogłoszenia: 42515 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428298.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa medycznych środków jednorazowego użytku - zestawów do tracheotomii i konionktomii, masek tlenowych, worków AMBU,zestawów do wkłuć centralnych, cewników, dren oraz pojemników na odpady..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest/ są: Sukcesywna dostawa dla potrzeb Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu środków medycznych jednorazowego użytku określonych według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w pakietach od nr 1 do nr 5 - stanowiących załącznik nr 3 SIWZ. Nr 1 pojemników na odpady medyczne, nr 2 cewniki, dreny, rury intubacyjne, nr 3 zestawy do wkłóć centralnych, filtry do płynów infuzyjnych, igły do znieczuleń , nr 4 maski usta - nos oraz worki AMBU, nr 5 zestawy do tracheotomii i konikotomii. Oferowany przez dostawcę w/w towar musi spełniać normy określone w Rejestrze Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych dopuszczonych do obrotu w Polsce - do potwierdzenia kopiami na życzenie Zamawiającego. Każdy produkt oznaczony CE.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.15.71.10-9, 33.15.77.00-2, 33.14.13.28-5, 33.19.41.20-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.16.94.00-6, 34.92.84.80-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI. Ř posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ř posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ř dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ř znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI. Ř posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ř posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ř dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ř znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI. Ř posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ř posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ř dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ř znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI. Ř posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ř posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ř dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ř znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie oraz dokumenty wskazane w punkcie VI. Ř posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Ř posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ř dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Ř znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 - oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z niniejszą specyfikacją i nie wnosi żadnych zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty - załącznik nr 1 - oświadczenie Oferenta , że zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi uwag - załącznik nr 1 a .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecz.spzoz.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu
ul. Konstytucji 3 Maja 35
66 - 300 Międzyrzecz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu ul. Konstytucji 3 Maja 35 66 - 300 Międzyrzecz Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment Producent Numer katalogowy J.m Cenajednostkowanetto VAT% Cenajednostkowabrutto Zamawianailośćszacunkowa Wartość bruttozamówienia 1. Pojemnik na odpady medyczne zakaźne - pooperacyjne, poporodowe-typu wiaderko , całkowicie zdejmowane wieczko, plastikowe, pojemność 1l,) Szt 600 2. Pojemnik na odpady medyczne ostre - 0,5l Szt 3000 3 Pojemnik na odpady medyczne ostre - 0,2l) szt 500 4. Pojemnik na odpady medyczne ostre 0,7l Szt 3000 5. Pojemnik na odpady medyczne - ostre 2,0 szt 1500 6. Pojemnik na odpady medyczne - ostre 5,0 l szt 400 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.15.71.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment Producent Numer katalogowy J.m Cenajednostkowanetto VAT% Cenajednostkowabrutto Zamawianailośćszacunkowa Wartość bruttozamówienia 1. Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym minimum 48h rozmiar 14F Szt 100. 2. Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym minimum 48h rozmiar 16F Szt 100. 3 Wielokomorowy drenaż do opłucnej z wodną regulacją siły ssania z komorą kolekcyjną min. 2200ml Szt 20 4 Wielokomorowy suchy drenaż do opłucnej nie wymagający wypełniania żadnej komory wodą Szt 20 5 Dren z trokarem tępym różne rozmiary Szt 50 6 Dren z trokarem ostrym różne rozmiary Szt 50 7 Rurka tracheostomijna z mankietem niskociśnieniowym o potwierdzonej klinicznie obniżonej przenikalności dla podtlenku azotu lub systemem automatycznie regulującym ciśnienie w mankiecie typu Lanz, z odsysaniem z nad mankietu, z wewnętrznym mandrynem różne rozmiary Szt 100 8 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym o potwierdzonej klinicznie obniżonej przenikalności dla podtlenku azotu lub systemem automatycznie regulującym ciśnienie wewnątrz mankietu z odsysaniem z nad mankietu ,sterylna, z automatycznym otworem Murphy ego. Różne rozmiary Szt 200 9 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym o potwierdzonej klinicznie obniżonej przenikalności dla gazów anestetycznych lub z systemem automatycznie regulującym ciśnienie wewnątrz mankietu typu Lanz, opakowanie folia-papier o profilu ułatwiającym zachowanie kształtu rurki, różne rozmiary Szt 2000 10 Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym zbrojona o potwierdzonej klinicznie obniżonej przenikalności dla gazów anestetycznych lub z systemem automatycznie regulującym ciśnienie wewnątrz mankietu typu Lanz, opakowanie folia-papier o profilu ułatwiającym zachowanie kształtu rurki, różne rozmiary Szt 100 11 Rurka ustno-gardłowa Guedel ,różne rozmiary Szt 2000 12 Rurka intubacyjna 2-5-przeznaczona dla noworodka i małych dzieci ,z podziałką, jałowa z datą ważności na każdym opakowaniu ,możliwość uwidocznienia w RTG Szt 50 13. Jednorazowa maska krtaniowa z mankietem o obniżonej przenikalności dla podtlenku azotu , z przewodem łączącym balonik kontrolny wtopiony korpus rurki , posiadająca balonik kontrolny wyraźnie wskazujący na stan wypełnienia mankietu , z informacją o maksymalnej objętości wypełniania mankietu , rozmiarem maski , sterylna, różne rozmiary Szt 300 14. Prowadnice do rurek intubacyjnych , jednorazowe , pakowane pojedynczo , jałowe , różne rozmiary. Szt 500 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2, 33.14.13.28-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Asortyment Producent Numer katalogowy J.m Cenajednostkowanetto VAT% Cenajednostkowabrutto Zamawianailośćszacunkowa Wartość bruttozamówienia 1. Zestaw do wkłuć centralnych jednoświatłowy 7 F/15-20 cm. Szt 100 2 Zestaw do wkłuć centralnych dwuświatłowe 7F/15-20 cm Szt 300 3 Zestaw do wkłuć centralnych trzyświatłowy 7 F/15-20 cm. Szt 300 4 Zestaw do wkłuć centralnych pediatryczny dwuświatłowy 5-5 -, 5F/13cm. Szt 10 5 Filtr do płynów infuzyjnych zatrzymujący bakterie , cząsteczki i endotoksyny z odpowietrzeniem dla dorosłych, objętość wypełnienia 2ml Szt 200 6 Filtr do żywienia z odpowietrzeniem dla dorosłych, objętość wypełnienia 2,4ml, kodowany kolorem Szt 50 7 Kompletny zestaw do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem przepływu o zakresie minimum 2-350ml/min posiadający zastawkę bezzwrotną. Szt 200 8 Kompletny zestaw do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem przepływu o zakresie minimum 2-350ml/min Szt 200 9 Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych z końcówką Pencil Point i z igłą prowadzącą 90mm Szt 1000 10 Igły do portów do krótkotrwałych podaży i przepłukiwania zagięte pod kątem 90st. Różne rozmiary szt 50 11 Igły do portów do długoterminowych wlewów z miękką poduszką i przeźroczystym korpusem umożliwiającym kontrolę miejsca wkłucia. Różne rozmiary szt 20 12 Igły do punkcji lędżwiowej z igłą prowadzącą typu standard. Szt 200 13 Igły do punkcji lędżwiowej typu standard. Szt 300 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maski usta-nos j.u. Nr.0,1,2,3,4,5 z mankietem silikonowym, mikorobiologicznie czyste, pakowane w folię, jednorazowego użytku ( podłużne) szt 300 2. Worek samorozprężalny (Ambu) do RKO-dla noworodków, dzieci i dorosłych, przeźroczysty z zastawką PIP z rezerwuarem i tlenowym, do dezynfekcji w płynach i sterylizacji parowej. szt 10 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa oparty na użyciu peana, z rurką tracheostomijną z wbudowanym przewodem do odsysania z przestrzeni podgłośniowej z mankietem niskociśnieniowym gładko przytwierdzonym do rurki, oznaczenia wymagane na balonie kontrolnym ,posiadająca sztywny samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera ,bez peana. Pakowany na jednej sztywnej tacy, rozmiar 7-9 szt 40 2. Zestaw do konikotomii metodą Seldingera , zawierający zabezpieczony skalpel, cewnik do odsysania 10F, igłę Tuohy 16G/2cm, strzykawka 10ml., elastyczna prowadnica o dł. 50cm.,rozszerzadło 7cm., prowadnik, kaniula o średnicy wewnętrznej 4mm., łącznik 15mm., tasiemki do mocowania kaniuli do szyi szt 10 RAZEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, pieluchomajtek, worków i profesjonalnych preparatów myjących
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.