To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-13
Łódź: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nowosolna
Numer ogłoszenia: 425190 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351622 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowosolna, Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 648-41-08, faks 042 648-41-19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nowosolna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nowosolna - dla obszaru w granicach administracyjnych gminy Nowosolna, zgodnie z uchwałą Rady Gminy Nowosolna Nr XXXVII/197/09 z dnia 27 listopada 2009 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nowosolna (powierzchnia opracowania około 54 km2) wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz udziałem w czynnościach związanych z ich opracowaniem. 3.1. Projekt zmiany studium należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi: 1. Ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 roku w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233), 3. Ustawą z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), 4. Przepisami szczególnymi dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd. 3.2. Zakres rzeczowy usług objętych zadaniem: 1. Opracowanie inwentaryzacji urbanistycznej, uwzględniającej w szczególności: stan użytkowania, zagospodarowania i zainwestowania terenu oraz stan infrastruktury technicznej i komunikacyjnej, a także strukturę własnościową. 2. Przygotowanie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z wymaganiami przepisów odrębnych. 3. Analiza i ocena stanu istniejącego - diagnoza. Ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego oraz istniejących uwarunkowań środowiskowych, kulturowych i formalno-prawnych. Diagnoza stanu istniejącego powinna składać się z części tekstowej i graficznej. 4. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany studium złożonych wcześniej, w terminie wskazanym w zawiadomieniu, po terminie wskazanym w zawiadomieniu, analiza ww. wniosków oraz przygotowanie w formie pisemnej wstępnej propozycji ich rozpatrzenia. 5. Uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych. 6. Sporządzenie projektu zmiany studium dla obszaru w granicach administracyjnych gminy Nowosolna, zgodnie z uchwałą Nr XXXVII/197/09 Rady Gminy Nowosolna z dnia 27 listopada 2009 roku. Studium stanowić będzie nową edycję dokumentu. 7. Przygotowanie projektu zmiany studium składającego się z części tekstowej i graficznej w skali 1:10 000. 8. Przygotowanie procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu zmiany studium, w tym opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. 9. Prezentowanie (wg potrzeb) opracowanych materiałów na komisjach i sesjach Rady Gminy, a także na wezwanie Zamawiającego, udzielania wyjaśnień przez przedstawiciela Wykonawcy, dot. sporządzanych opracowań i dokumentów formalno - prawnych w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Przygotowanie projektu zmiany studium z uwzględnieniem uwag gminy. 11. Prezentacja projektu zmiany studium na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej i uzyskanie wymaganej opinii. 12. Przygotowanie projektu studium i prognozy oddziaływania na środowisko, do uzgodnień i opinii wraz z wystąpieniami o uzgodnienia i opinie do właściwych organów i instytucji (z podaniem rozdzielnika). Projekt studium i prognozy należy dostarczyć Zamawiającemu w ilości egzemplarzy zgodnej z rozdzielnikiem. 13. Analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień ewentualnie wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania. 14. Przygotowanie projektów pism o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w tym do zamieszczenia na stronie internetowej urzędu gminy oraz przygotowanie stosownych ogłoszeń/obwieszczeń o wyłożeniu ww. dokumentów do publicznego wglądu. 15. Uczestnictwo w obsłudze wyłożenia projektu zmiany studium do publicznego wglądu (wymagana pełna dyspozycyjność oraz obecność projektanta lub przedstawiciela Wykonawcy podczas godzin udostępnienia projektu zmiany studium do publicznego wglądu). 16. Prezentacja projektu zmiany studium i uczestnictwo w dyskusji publicznej na temat przyjętych w projekcie rozwiązań. Po stronie projektanta spoczywa obowiązek - o ile w ocenie Zamawiającego zaistnieje taka konieczność - zaangażowania moderatora dyskusji publicznej. 17. Przygotowanie merytorycznej części protokołu z dyskusji publicznej. 18. Analiza złożonych uwag (także przygotowana graficznie) do wyłożonego projektu zmiany studium, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu studium wraz z opracowaniem propozycji ich rozstrzygnięcia i przedłożeniem tych propozycji władzom gminy. 19. Wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium wynikających ze sposobu rozpatrzenia uwag oraz prezentacja projektu zmiany studium władzom gminy. 20. Ponowienie czynności proceduralnych w niezbędnym zakresie wynikających ze sposobu rozpatrzenia uwag, o ile zaistnieje taka konieczność. 21. Przygotowanie na sesję Rady Gminy ostatecznej wersji projektu uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nowosolna, po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag wraz z wymaganymi załącznikami, tj. tekstem i rysunkiem studium oraz listą nieuwzględnionych uwag wraz z rozstrzygnięciem. 22. Przygotowanie na potrzeby przedstawienia Wojewodzie Łódzkiemu uchwały o uchwaleniu zmiany studium wraz z załącznikami oraz skompletowanie dokumentacji prac planistycznych w celu oceny jej zgodności z przepisami prawa (w oryginale i w kopii). 23. Udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji wszczęcia postępowania nadzorczego i przygotowanie zmiany uchwały wskutek samokontroli lub w przypadku stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę. 24. Równoległe prowadzenie procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz.1227 z późn. zm.). 25. W przypadku zaskarżenia uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nowosolna do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, przygotowanie pisma ustosunkowującego się do złożonej skargi, a także udział w postępowaniu sądowym. 26. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca wykona w ramach przedmiotu zamówienia, w terminach określonych umową i w ramach ceny określonej w § 6 ust. 1 umowy. 3.3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: 1) kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany studium zawierający część tekstową i graficzną w formie papierowej - 5 egzemplarzy oraz wersję elektroniczną utworzoną w Edytorze Aktów Prawnych (pliki w formacie *xml) - 2 egzemplarze, 2) prognozę oddziaływania na środowisko - 5 egzemplarzy trwale oprawionych + 2 egzemplarze w wersji elektronicznej CD/DVD, 3) opracowanie ekofizjograficzne - 5 egzemplarzy trwale oprawionych + 2 egzemplarze w wersji elektronicznej CD/DVD, 4) rysunek kolorowy studium w skali 1:10 000 - 5 egzemplarzy, w tym 3 egzemplarze w wersji ofoliowanej, 5) tekst studium w formie tradycyjnej - 5 egzemplarzy trwale oprawionych, 6) studium w wersji elektronicznej - 5 płyt CD/DVD (nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku, dodatkowo zapis części graficznej - format plików: JPG, DWF, PDF, DXF). Plik musi mieć zablokowaną możliwość edycji i wprowadzania jakichkolwiek zmian rysunku a także posiadać możliwość wydruku określonej skali przy użyciu darmowej przeglądarki, 7) inwentaryzacja urbanistyczna, diagnoza stanu istniejącego - 2 egzemplarze, w tym 1 egzemplarz w formie wydruku, 1 egzemplarz w zapisie cyfrowym, 8) sumaryczne zestawienie powierzchni poszczególnych obszarów określonych w studium, zbilansowane do 100% powierzchni całego obszaru opracowania. Powierzchnie należy podać w ha oraz w %, z dokładnością do 0,1 %, 9) dokumentację formalno-prawną prac nad zmianą studium - 2 egzemplarze, 10) inne materiały planistyczne sporządzone na potrzeby projektu studium, mające charakter pomocniczy oraz sporządzone na podstawie przepisów odrębnych - analizy, koncepcje, projekty uchwał, materiały robocze, itp. - po 1 egzemplarzu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Teren Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Miast i Osiedli Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 118, 90-006 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98892,00
Oferta z najniższą ceną: 62484,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132471,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zapewnienie obsługi animacyjnej i przygotowanie stanowiska wraz z wyposażeniem podczas zajęć edukacyjnych realizowanych przez Doradców Energetycznych WFOŚiGW w Łodzi.
- Dostawa projektorów multimedialnych i ekranu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkieo
- Świadczenie usługi ochrony mienia dla nieruchomości należących do Łódzkich Inwestycji sp. z o.o.
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Remont części budynku garażowego z dostosowaniem do obsługi pojazdu RTG w Areszcie Śledczym w Łodzi
- Budowa Parkingu dla 10 samochodów osobowych na zapleczu bloku przy ul. Okrzei 3 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego ,,Jedlicze III" w mieście Jedlicze oraz zmiana Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego ,,Jedlicze IV" w mieście Jedlicze
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lichnowy
- Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Iława
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Cielęta
- Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru 20 obrębów gminy Kołbaskowo
- Usługi w zakresie gospodarki przestrzennej - sporządzanie decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz zmian decyzji w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.