Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Mełgiew: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do DPS w Krzesimowie
Numer ogłoszenia: 425246 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Krzesimowie , 21-007 Mełgiew, woj. lubelskie, tel. 081 4670541, faks 081 4670540.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do DPS w Krzesimowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nw. sprzętu rehabilitacyjnego do DPS w Krzesimowie wraz z montażem sprzętu (jeśli tego wymaga) oraz przeszkoleniem personelu w zakresie jego obsługi: Stół do masażu (rozkładany) wyposażony w podłokietniki, podgłówek, półkę Szt.1; Stepper skrętny z kolumną Szt. 1; Stepper z hydraulicznym systemem oporu Szt. 1; Rowerek stacjonarny z systemem oporu magnetycznym Szt. 2; Bieżnia ze wskaźnikiem kilometrów, pomiar czasu oraz pomiar tętna Szt. 1; Atlas siłowy czterostanowiskowy wyposażony w górny drążek, urządzenie do ćwiczeń mięśni nóg (wykopy, wyprosty), urządzenie do ćwiczeń klatki piersiowej, stepper, dipiping, ławeczka skośna, uchwyt do ćwiczeń mięśni tricepsa, bicepsa Kpl 1; Orbitrek z systemem oporu magnetycznym Szt. 1; Ławeczka rehabilitacyjna drewniana długości 2 metr. Szt. 2; Materac 3-cześciowy do ćwiczeń rehabilitacyjnych (wym. 195x100x5) składany z walizką Szt. 2; Hantle 0,5 kg (para) Szt. 1; Hantle 2 kg (para) Szt. 1; Hantle 3 kg (para) Szt. 1; Piłka rehabilitacyjna sensoryczna (z wypustkami) 6 cm Szt. 5; Piłka rehabilitacyjna sensoryczna (z wypustkami) 10 cm Szt. 5; Piłki pilaste Szt. 2; Piłka rehabilitacyjna typu SISEL Szt. 1; Piłka rehabilitacyjna BOBAT (do skakania) Szt. 2; piłka lekarska 1 kg Szt. 1; Piłka lekarska 3 kg Szt. 1; Piłka lekarska 5 kg Szt. 1; Rotor do ćwiczeń oporowych kończyn górnych Szt. 1; Rotor do ćwiczeń oporowych kończyn dolnych Szt. 1; Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem Szt. 1; Szarfa gimnastyczna (różne kolory) Szt. 10; Woreczek gimnastyczny Szt. 10. Sprzęt rehabilitacyjny będzie przeznaczony dla dorosłych osób niepełnosprawnych intelektualnie oraz ruchowo.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANEIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu okoliczności o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2. Spełnienie wymagań w podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według Załącznika Nr 3 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VI. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano poniżej) a) wypełniony formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ, b) wypełniony formularz cenowy zgodnie z Załącznikiem Nr 2do SIWZ, c) foldery wraz z opisem, instrukcje obsługi i eksploatacji, Dokumenty (dot. przedmiotu zamówienia) w jęz. polskim stwierdzające, że dostarczone sprzęty spełniają wymagane prawem normy jakości i bezpieczeństwa oraz są dopuszczone do obrotu i użytkowania (deklaracje zgodności CE) (w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przez osobę/y uprawniona/e z dopiskiem za zgodność z oryginałem) d) oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 PZP i w art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki z o.o. załączyć stosowny dokument upoważniający zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających 2-krotność kapitału założycielskiego (art. 230 w zw. z art. 17 Kodeksu Spółek Handlowych). W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - umowę regulującą współpracę wykonawców, spełniającą wymogi określone w art. 23 oraz art. 141 ustawy (np. umowa spółki cywilnej, konsorcjum); Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 lit.: c) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: § nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; § nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; § nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. f) dokumenty potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w dziale V, pkt. 1, ppkt. b): zaświadczenie lub referencje dla firmy, g) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, h) oświadczenie, że zaoferowany sprzęt posiada wymagane prawem polskim i UE atesty, certyfikaty i jest dopuszczony do stosowania na rynku polskim -Załącznik Nr 4 do SIWZ, i) oświadczenie o utrzymaniu stałości wynagrodzenia ryczałtowego przez okres obowiązywania umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, j) oświadczenie o akceptacji projektu umowy i braku zastrzeżeń co do jej treści oraz zobowiązanie do jej podpisania, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, k) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, l) oświadczenie, że wykonawca nie był karany i nie figuruje w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, m) oświadczenie o uzyskaniu koniecznych informacji do przygotowania oferty i zapoznaniu się z miejscem wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, n) zaakceptowany wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie. Dokumenty na formularzach stanowiących załączniki do SIWZ powinny być sporządzone według wzorów określonych przez Zamawiającego. 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów o charakterze podmiotowym i przedmiotowym, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie dołączenie dokumentów w wyznaczonym terminie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.KRZESIMOW.DOMYPOMOCY.PL WWW.PRZETARGI.IPZP.PL/KRZESIMOW.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Krzesimowie
Krzesimów 77
21-007 MEŁGIEW
BUDYNEK ADMINISTRACJI.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Krzesimowie Krzesimów 77 21-007 MEŁGIEW BUDYNEK ADMINISTRACJI.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Budowa placu fitness, siłowni i streeet workout w Sławięcickim parku- B.O. - II POSTĘPOWANIE
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego niezbędnego dla realizacji świadczeń z zakresu rehabilitacji rolników ubezpieczonych w KRUS dla Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "GRANIT" w Szklarskiej Porębie
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali sportowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 przy ul. Mickiewicza 1 w Augustowie
- Zakup wraz z dostawą 8 komorowego aparatu do drenażu limfatycznego.
- Zakup, dostawa i montaż sprzętu sportowego dla COS OPO Cetniewo - 6 części
więcej: Przyrządy do fizykoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.