Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-13
Kościan: Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego oprogramowania systemowego i bazy danych w Miejskim Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji w Kościanie
Numer ogłoszenia: 425248 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Kościanie , ul. Czempińska 2, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 512 13 88, faks 0-65 511 44 07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego oprogramowania systemowego i bazy danych w Miejskim Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji w Kościanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu i wielkości zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup zintegrowanego systemu informatycznego wraz z niezbędnymi licencjami, wdrożenie oraz późniejsza jego obsługa w Miejskim Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji w Kościanie. Wdrożenie odbędzie się w dwóch zasadniczych częściach. W pierwszej z nich do 31.03.2012 r. przewidziane jest wdrożenie modułów wymienionych w par. III. 1-8, natomiast wdrożenie opcji - w dwóch terminach, pierwsza część opcji do 30.06.2012 a pozostałe - nie później, niż do 31.03.2013, zgodnie z p. III.10. Zintegrowany system musi charakteryzować się następującymi ogólnymi cechami: być systemem w pełni zintegrowanym, pracującym na jednej wspólnej bazie danych źródłowych dla wszystkich modułów aplikacyjnych; Być oprogramowaniem autorskim wykonawcy, we wszystkich jego obszarach funkcjonalnych, co ma zapewnić przeprowadzenie ewentualnych modyfikacji i zmian w oprogramowaniu pod potrzeby zamawiającego; pracować w technologii klient-serwer; posiadać interfejs w języku polskim ( wszystkie komunikaty, menu, raporty, pomoc kontekstowa, ekrany do wprowadzania danych, podpowiedzi, zapytania, instrukcje dla użytkownika i inne); spełniać wszystkie wymogi polskiego prawa, a w szczególności ustawy o rachunkowości i rozliczeniach podatkowych oraz ustawy o ochronie danych osobowych; być systematycznie aktualizowany, zgodnie ze zmieniającymi się przepisami; być wprowadzony w graficzny interfejs użytkownika, umożliwiać pracę na komputerach personalnych wyposażonych w system operacyjny Windows XP SP2, Windows 2000 SP4, Vista oraz Windows 7; posiadać rozbudowane możliwości parametryzacji, umożliwiające dostosowanie systemu do potrzeb i specyfiki zamawiającego, w szczególności umożliwiać samodzielne dodanie nowych pól do bazy danych i zakładania własnych słowników systemowych przez użytkownika; Interfejs powinien zapewnić elastyczne metody wyszukiwania danych, łatwe sortowanie tabel po dowolnym polu z bazy danych; umożliwiać bezproblemową zmianę na walutę Euro, w przypadku przystąpienia Polski do unii monetarnej; posiadać rozbudowany system raportowania, z możliwością dowolnego definiowania raportów i wykonywania wszelkiego rodzaju analiz na wprowadzonych danych; współpracować z pakietem pracy biurowej MS Office; zapewnić możliwość exportu wybranych danych do arkusza kalkulacyjnego oraz formatu PDF; wykorzystać dane z istniejących obecnie systemów informatycznych; posiadać rozbudowany system kontroli uprawnień użytkowników, do szczegółowo określonych funkcji i grup danych przechowywanych przez system; umożliwiać przejście z jednego modułu do drugiego ( w ramach uprawnień użytkownika) bez konieczności zmiany aplikacji i ponownego logowania. Dostęp do wszystkich dostępnych użytkownikowi zasobów systemu ma być zapewniony po jednokrotnym wpisaniu hasła i nazwy ( identyfikatora) użytkownika; umożliwiać przechowywanie informacji o użytkownikach wprowadzonych i późniejszych zmianach ich danych; posiadać generator raportów i zestawień dostępny dla użytkownika końcowego oraz umożliwiać tworzenie raportów według różnych kryteriów, zadanych zakresów i za dowolny okres czasu; Zintegrowany system musi być oparty o nowoczesną serwerową technologię bazodanową o następujących podstawowych cechach: powinien posiadać mechanizm mechanizm blokowania na poziomie wiersza wg zasady - writers do not blok readers, readers do not blok writers-( zapewnienie wielodostępu do danych); musi zapewniać możliwość odzysku danych w przypadku awarii do ostatnio zatwierdzonej transakcji; musi pozwalać na tworzenie kopii zapasowej w czasie pracy bazy (hot backup) bez uszczerbku wydajności i szybkości działania systemu; powinien umieć zarządzać zasobami serwera dla poszczególnych użytkowników; powinien mieć wbudowane mechanizmy zarządzania hasłem użytkownika pozwalające na jednoznaczną jego identyfikację; mieć wbudowane narzędzia utrzymania spójności danych systemu, na wypadek sytuacji utraty zasilania lub awarii sprzętu; musi posiadać możliwość przywracania stanu sprzed błędu (flashback i roll forward); INFORMUJE SIĘ, IŻ Z UWAGI NA OBSZERNOŚĆ DOKUMENTU OPISUJĄCEGO WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE do poszczególnych obszarów funkcjonalnych zintegrowanego systemu informatycznego ( ZSI ) dokument ten został umieszczony na stronie bip kościan-zamówienia publiczne - Miejski Zakład Wodociągow i Kanalizacji w KOścianie jako załącznik do ogłoszenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie wdrożył co najmniej trzy zintegrowane systemy informatyczne dla przedsiębiorstw o ilości odbiorców od 4.500 do 10.000 oraz dla ilości stanowisk komputerowych min. 10. Wdrożenie nastąpiło w przedsiębiorstwach w formie spółek prawa handlowego na terenie Polski. Wykonane jedno z wyżej określonych wdrożeń zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP obejmowało w swym zakresie przynajmniej obszar: finansowo-księgowy, analiz finansowych, dedykowany system do obsługi sprzedaży usług podstawowego rodzaju działalności, obszar zarządzania środkami trwałymi, gospodarki materiałowej, gospodarki magazynowej, kadry, płace, obsługa biura, obsługa klienta, infrastruktura i remonty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób, wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami a w szczególności oddeleguje do realizacji wdrożenia zamówienia zespół konsultantów w liczbie przynajmniej tylu osób, co modułów w podstawowej wersji ( 5 modułów - 5 osób)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzone działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do złożonego wniosku. 1. Zamawiający dokona oceny punktowej wniosków, które zostały złożone przez wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania według następującego schematu. Obowiązkowo wykonawca musi wykazać trzy usługi dostarczenia i wdrożenia ZSI o ilości odbiorców od 4500 do 10000 oraz ilości stanowisk komputerowych min.10, wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia za które otrzyma 3 punkty. Za każde następne zrealizowane zamówienie o wielkości wskazanej powyżej wykonawca otrzyma kolejny punkt. Do złożenia ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców z największą ilością punktów. 2. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów ( miejsce 5 i 6 ) zamawiający zaprosi tego wykonawcę, którego łączna wartość usług będzie większa. Jeżeli liczba wykonawców którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających warunki. 3. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostaną podane w projekcie umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zostanie przesłana wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do drugiego etapu postępowania wraz z zaproszeniem do składania ofert..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Kościanie 64-000 Kościan, ul. Czempińska 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- USŁUGA LEASINGU I PARANIA PODZIELONA NA 2 ZADANIA: ZADANIE 1: LEASING BIELIZNY POŚCIELOWEJ SZPITALNEJ, ZADANIE 2: PRANIE ODZIEŻY OCHRONNEJ BIAŁEJ I KOLOROWEJ I INNYCH ARTYKUŁÓW Z TKANIN
- "Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na biura oraz pomieszczenia socjalne w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1".
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie wsparcia technicznego producenta i świadczenia wsparcia technicznego przez Wykonawcę dla urządzeń sieciowych Cisco
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.