eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lasowice WielkieRozbudowa remizy strażackiej OSP Chudoba wraz ze świetlicą wiejską i infrastrukturą zewnętrzną.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Lasowice Wielkie: Rozbudowa remizy strażackiej OSP Chudoba wraz ze świetlicą wiejską i infrastrukturą zewnętrzną.
Numer ogłoszenia: 425264 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176199 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lasowice Wielkie, Lasowice Wielkie 99A, 46-282 Lasowice Wielkie, woj. opolskie, tel. 077 4175470, faks 077 4175491.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa remizy strażackiej OSP Chudoba wraz ze świetlicą wiejską i infrastrukturą zewnętrzną..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - roboty budowlane dotyczące rozbudowy obiektu , - roboty dotyczące instalacji elektrycznej ( zasilanie, instalacje oświetleniowa, odgromowa, pomiary i badania), - roboty dotyczące instalacji sanitarnej: instalacja c.o. i kotłownia, instalacja wod-kan. przyłącza, - roboty dotyczące infrastruktury zewnętrznej: utwardzenie istniejącego placu z miejscami postojowymi oraz budowa zjazdu z drogi powiatowej, 1 Charakterystyczne wielkości obiektu 1.1 Dla stanu istniejącego: - powierzchnia zabudowy : 111,1 m2 - powierzchnia użytkowa: 143,66 m2, - kubatura brutto: 719 m3, - wysokość budynku: 10,20 m, 1.2 Rozbudowa z nadbudową: - powierzchnia zabudowy: 249,4 m2, - powierzchnia użytkowa 389,7 m2, - kubatura brutto : 1966 m3, - wysokość budynku : 10,90 m 1.3 Konstrukcja budynku; -fundamenty żelbetowe, - ściany fundamentowe z bloczków betonowych - ściany murowe: pustaki ceramiczne, ściany działowe z płyt G-K - posadzki: parter betonowa zbrojona zbrojeniem rozproszonym. Piętro jastrych cementowy, - stropy: strop nad parterem - dach: dwuspadowy konstrukcji drewnianej, pokrycie z dachówki ceramicznej, - stolarka okienna i drzwiowa: okna PCV drzwi odpowiednio aluminiowe i stalowe. 2 Przedmiot zamówienia został opisany dokumentacją projektową, oraz szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.- które to dokumenty stanowią załączniki do SIWZ: Do rozliczeń nakładów rzeczowych wniesionych w formie robót budowlanych Zamawiający dołączył przedmiary robót, które zostały uporządkowane w sposób niezbędny na potrzeby złożonego wniosku o dofinansowanie projektu realizowanego ze środków UE. Przedmiary usystematyzowano wg kosztów przypadających dla części kwalifikowanych i niekwalifikowanych projektu, - następujących części obiektu ; - świetlicy, - OSP, - części wspólnych OSP i świetlicy Uwaga: - Z przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2.2 wyłączony zostaje zakres robót remontowych w obiekcie istniejącym. - Bramy wjazdowe do garaży OSP - szt. 3 dostarczy i zamontuje użytkownik...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. KOZDRA, Jan Kozdra,, Kochłowice 37, 46-220 Byczyna, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 729559,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 606650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 606650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 972000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.