Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-18
Starachowice: Dostawa artykułów papierniczo - biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach Część I Dostawa artykułów papierniczo - biurowych Część II Dostawa tuszy i tonerów
Numer ogłoszenia: 425300 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starachowice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczo - biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach Część I Dostawa artykułów papierniczo - biurowych Część II Dostawa tuszy i tonerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczo - biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach. Część I Dostawa artykułów papierniczo - biurowych. Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo określa wykaz artykułów papierniczo - biurowych objętych zamówieniem - załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający dopuszcza zastosowanie artykułów równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych. Podanie przez zamawiającego producenta służy jedynie do określenia wymogów dla danego artykułu. Część II Dostawa tuszy i tonerów. Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo określa wykaz tuszy i tonerów objętych zamówieniem - załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Zamawiający wymaga aby towar będący przedmiotem dostawy był nieregenerowany w ogóle, fabrycznie nowy w oryginalnym opakowaniu (ze znakiem firmowym) wskazującym typ i model urządzenia do którego jest przeznaczony, z ważnym terminem przydatności do użycia (min. 12 m-cy od dostawy). Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany w ogóle, Zamawiający uznaje produkt nie noszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, śladów modyfikacji, nie poddany procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów i części, zamknięty w szczelnej foli i nowym opakowaniu kartonowym, b) Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych wyłącznie w zakresie produktów, które zagwarantują nie gorsze normy, parametry, wydajność i standardy techniczno - jakościowe oraz funkcjonalne od materiałów oferowanych przez producenta sprzętu drukującego. Na potwierdzenie tego, Zamawiający może żądać dokumentów potwierdzających wymagania techniczne i jakościowe. c) Zamawiający zastrzega, iż tusze i tonery wymienione w pozycjach 19, 21, 22, 23, 26, 75, 78, 79 , 90,91 i 106 wykazu tuszy i tonerów muszą posiadać dokument wystawiony przez producenta sprzętu biurowego Hewlett Packard dopuszczający stosowanie ich w urządzeniach tej firmy. d) Zaoferowane materiały równoważne nie mogą ograniczać funkcji i możliwości sprzętu w tym nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, e) Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego jest zobowiązany (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) wykazać, że oferowane przez niego tusze i tonery spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i charakteryzują się m.in. porównywalną tzn. taką samą lub lepszą jakością wydruku, szybkością schnięcia, kolorystyką, pojemnością i wydajnością, f) Dla poszczególnych grup wykonawca zobowiązany jest wystawić oddzielne faktury. Wymagania ogólne dla części I i II: transport zamawianych artykułów na koszt Wykonawcy, wysokość cen na artykuły wymienione w specyfikacji nie może ulec podwyższeniu w okresie trwania umowy, czas realizacji dostawy dla części I - w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia jednostkowego, czas realizacji dostawy dla części II - w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia jednostkowego, szczegółowe ilości dostaw będą określane w zamówieniach jednostkowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium dla części I w wysokości : 1 000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Dostawa artykułów papierniczo - biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach Część I - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Dostawa artykułów papierniczo - biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach Część I, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Wadium dla części II w wysokości : 2 000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim tytułem: WADIUM na przetarg Dostawa artykułów papierniczo - biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach Część II - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Dostawa artykułów papierniczo - biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach Część II, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Uwaga! W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na wszystkie części zamówienia wadium należy wnieść osobno na każdą część zamówienia. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonego do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I - wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich trzech lat głównych dostaw z zakresu dostaw artykułów papierniczo - biurowych w tym minimum jednej o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł (brutto). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Część II - wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich trzech lat głównych dostaw z zakresu dostaw tuszy i tonerów w tym minimum jednej o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł (brutto). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonego do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonego do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonego do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać co najmniej: -wypełniony formularz OFERTA z wyceną, -pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), -dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ, -potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ww. ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określając następujące warunki zmiany: -zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia na skutek zmiany stawki podatku VAT, które podlegać będzie automatycznej zmianie odpowiednio o kwotę wzrostu lub obniżenia podatku VAT, a wynikającej ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego bez konieczności zawierania aneksu; -przedłużenie terminu dostawy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych utrudnień, za zgodą Zamawiającego; -zmiana części zamówienia, którą wykonują podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego; -wprowadzenie podwykonawcy, w przypadku braku możliwości wykonania zamówienia siłami własnymi, za zgodą Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Referat Zamówień Publicznych (pok. 111)
ul. Radomska 45
27- 200 Starachowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Starachowicach Biuro Obsługi Mieszkańców (parter) ul. Radomska 45, 27- 200 Starachowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Zakup oprogramowania antywirusowego dla systemów IT w Powiatowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- "Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego kąpieliska otwartego PIACHY w Starachowicach"
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1789T przez wieś Kuczów" - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID
- Dostawa foteli biurowych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- Dostawa artykułów biurowych
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.