Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Chełmża: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA
Numer ogłoszenia: 425302 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmża , ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6756076-78, faks 056 6756079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gminachelmza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę sprzętu wraz z obsługą do świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników w zakresie odśnieżania następującym rodzajem sprzętu: CZĘŚĆ I 1) Ciągnik rolniczy o mocy 70kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Spycharka gąsienicowa (typu DT, Katapiler itp.) - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią-duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 80h. CZĘŚĆ II 1) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h. CZĘŚĆ III 1) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h. 2) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią - duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 80h. CZĘŚĆ IV 1) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- -duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h CZĘŚĆ V 1) Ładowarka lub koparko ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 3) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h CZĘŚĆ VI 1) Odśnieżanie chodników ręczne lub mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej 0,5 tony- przewidywana powierzchnia do odśnieżenia - 18.000m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, z godnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego pod warunkiem posiadania środków finansowych na sfinansowanie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że: - dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia odpowiadającym zestawom rodzajowo-ilościowym takiej części, na którą zostanie złożona oferta
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp 2) Stosowne Pełnomocnictwo(a). 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych wymagających prowadzenia akcji zimowej. 2) zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian). 3)zmianie może ulec podwykonawca bądź może zostać wprowadzony nowy podwykonawca - na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, nowy podwykonawca musi spełniać warunki określone dla pierwotnie wybranego podwykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 19, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę sprzętu wraz z obsługą do świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników w zakresie odśnieżania następującym rodzajem sprzętu: 1) Ciągnik rolniczy o mocy 70kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Spycharka gąsienicowa (typu DT, Katapiler itp.) - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią-duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 80h..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę sprzętu wraz z obsługą do świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników w zakresie odśnieżania następującym rodzajem sprzętu: 1) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę sprzętu wraz z obsługą do świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników w zakresie odśnieżania następującym rodzajem sprzętu: 1) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h. 2) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią - duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 80h..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę sprzętu wraz z obsługą do świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników w zakresie odśnieżania następującym rodzajem sprzętu: 1) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- -duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę sprzętu wraz z obsługą do świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i chodników w zakresie odśnieżania następującym rodzajem sprzętu: 1) Ładowarka lub koparko ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 2) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h 3) Ciągnik rolniczy o mocy 90kM i więcej z pługiem do odśnieżania - przewidywana ilość godzin pracy sprzętu - 100h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW W SEZONIE 2012/2013R. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie chodników ręczne lub mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej 0,5 tony- przewidywana powierzchnia do odśnieżenia - 18.000m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMŻY
- Modernizacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Chełmży
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Chełmża
więcej: przetargi w Chełmży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie konserwacji pokryć dachowych oraz bieżącego usuwania awarii w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.