eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji projektu pt. EuroBioRef - EUROpean mulitlevel integrated BIOREFinery desing for sustainable biomass processing Europejska wieloproduktowa zintegrowana biorafineria projektowana w celu zrównoważonego przetwarzania biomasy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Olsztyn: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji projektu pt. EuroBioRef - EUROpean mulitlevel integrated BIOREFinery desing for sustainable biomass processing Europejska wieloproduktowa zintegrowana biorafineria projektowana w celu zrównoważonego przetwarzania biomasy
Numer ogłoszenia: 425334 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji projektu pt. EuroBioRef - EUROpean mulitlevel integrated BIOREFinery desing for sustainable biomass processing Europejska wieloproduktowa zintegrowana biorafineria projektowana w celu zrównoważonego przetwarzania biomasy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: Materiały promocyjne 1. Zestaw długopis i ołówek: - kolor obudowy długopisu i ołówka: zielony, - kolor tuszu: niebieski, - rodzaj ołówka: automatyczny o średniej twardości, - bez znaku firmowego, - obudowa metalowa - dwustronny nadruk 4 logotypów (dostarczone przez Zamawiającego), - ilość kolorów nadruku: 1, - w etui koloru czarnego, - etui z blaszką na górze, - grawer na blaszce na etui 1 logotypu (dostarczone przez Zamawiającego). sztuka 80 2. Taśma typu smycz: - szerokość taśmy: ok.10 mm, - rodzaj zaczepu: karabińczyk, - tło taśmy: zielone cieniowane, - dwustronny nadruk, - 4 logotypy w pełnym kolorze oraz odwołanie słowne dostarczone przez Zamawiającego, - smycz oprócz oznakowań będzie zawierać 2 napisy w kolorze dostarczone przez Zamawiającego. sztuka 100 3. Latarka: - latarka metalowa ok. 1,5 x 7 cm, - latarka z diodami LED, - zaczep latarki do taśmy typu smycz, - nadruk 4 logotypów dostarczonych przez Zamawiającego. sztuka 80 4. Holder indentyfikator: - możliwość zaczepu taśmy typu smycz, - wykonany z przeźroczystego, sztywnego materiału, - bez kartonika na dane osobowe, - wymiary : ok. 90x45 mm. - zaczep w pozycji poziomej. sztuka 100 5. Kompas: - metalowy kompas z kółkiem do zaczepienia, - wymiary produktu: nie więcej niż 43×10 mm, - nadruk 4 logotypów dostarczonych przez Zamawiającego. sztuka 20 6. Kubki z nadrukiem: - pojemność kubka ok. 280 ml - 290 ml, - wysokość ok. 90 mm - 95 mm, - średnica ok. 80/70 mm, - kolor: odcień zieleni, - nadruk 4 logotypów w kolorze dostarczonych przez Zamawiającego. sztuka 80 7. Pendrive: - pojemność: 4 GB, - kolor: srebrny, - wymiary: 32.4 x 12.35 x 6.25 mm, - waga: ok. 5.0 g, - systemy operacyjne: Windows ME, 2000, XP, Vista / Mac 10.1 lub wyższy, - dwustronny nadruk 4 logotypów w kolorze dostarczonych przez Zamawiającego, - możliwość zaczepu na łańcuszku, - bez znaku firmowego. sztuka 80 8. Torba ekologiczna: - materiał: len lub imitujący len, - gramatura materiału: ok. 115 g/m2, - wymiary: ok. 36x60 cm (z uchem), 36x38cm (bez ucha), - nadruk: 4 logotypy w kolorze dostarczonych przez Zamawiającego na zewnętrznej stronie torby. sztuka 80 9. Teczka ofertowa: - Format A4 (po złożeniu), - Materiał: papier kreda mat 350g, - Z klapką wewnętrzną (kieszeń na dokumenty), - Druk kolorowy, - Okładka będzie zawierała 4 logotypy w kolorze oraz informację dostarczoną przez Zamawiającego. sztuka 80 10. Notatnik: - kratka, - ilość kartek w notatniku: 50, - format A4, - górny grzbiet bloku klejony, - kartki odrywane u góry, - brak przedniej okładki, - plecy wzmocnione kartonikiem, - każda kartka będzie zawierać 4 logotypy w kolorze i odwołanie słowne dostarczone przez Zamawiającego. sztuka 80 11. Wskaźnik laserowy: - możliwość zmiany slajdów w prezentacji multimedialnej, - odbiornik oraz pilot (zdalnie sterowane za pomocą podczerwieni), - możliwość pracy z systemami Windows ME, 2000, XP, Vista / Mac 10.1 lub wyższy, - kolor lasera: czerwony, - zasilanie baterie R03 (AAA), - nadruk 4 logotypów w kolorze dostarczonych przez Zamawiającego. sztuka 20 12. Kurtki: - materiał na zewnątrz: 100% nylon, - podszewka siatkowa 100% poliester, - zamek błyskawiczny na całej długości kurtki, - kaptur ściągany na sznurki, - kaptur chowany w kołnierzu, - boczna kieszeń zewnętrzna, - kurtka ściągana sznurkiem u dołu, - ściągacze na końcach rękawów, - kolor szary, - nadruk 4 logotypów w kolorze dostarczonych przez Zamawiającego, - szczegółowe rozmiary kurtek zostaną dostarczone przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. sztuka 80 Część nr 2: Wydruk wielkoformatowy A1 oraz roll-up z wydrukiem 1. Wydruk wielkoformatowy A1 - 5 szt. - Tło - projekt plakatu dostarczony przez Zamawiającego, - Wymiary 594x841mm, - Druk w pełnym kolorze, - Jednostronny, - Papier kreda błysk 200g, - Zabezpieczony przed wilgocią, - Okuty listwami. sztuka 5 2. Roll-up z wydrukiem - 2 szt. - Tło - projekt dostarczony przez Zamawiającego, - Wymiary: szerokości 100cm, wysokość 200cm, - Solidna, trwała, składana aluminiowa konstrukcja z mechanizmem rolującym (anodowany na kolor stalowy), srebrny, - Szeroka podstawa, kaseta z aluminium w kształcie łezki, bez nóg stanowiących podstawę stojaka, - Składany (z 3 części) teleskopowy maszt aluminiowy, - Górna listwa mocująca, - Aluminiowa listwa zatrzaskowa, - Wzmocniona torba transportowa, - Wysokiej jakości wydruk rozdzielczości 720-1440 dpi, jednostronny, w pełnym kolorze, na tkaninie banerowej, powlekanej, blockout, - Możliwość szybkiej i łatwej wymiany samego wydruku, - Mechanizm z regulacją naprężenia sprężyny napinającej. sztuka 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie, opis przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy sporządzone przez Wykonawcę według wzorów zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: a) zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, b) zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10- 719 Olsztyn, pok. 305.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pok. 311.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt EuroBioRef - EUROpean mulitlevel integrated BIOREFinery desing for sustainable biomass processing, Europejska wieloproduktowa zintegrowana biorafineria projektowana w celu zrównoważonego przetwarzania biomasy, Projekt realizowany w ramach 7 PR - numer umowy 241718.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1: Materiały promocyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw długopis i ołówek: - kolor obudowy długopisu i ołówka: zielony, - kolor tuszu: niebieski, - rodzaj ołówka: automatyczny o średniej twardości, - bez znaku firmowego, - obudowa metalowa - dwustronny nadruk 4 logotypów (dostarczone przez Zamawiającego), - ilość kolorów nadruku: 1, - w etui koloru czarnego, - etui z blaszką na górze, - grawer na blaszce na etui 1 logotypu (dostarczone przez Zamawiającego). sztuka 80 2. Taśma typu smycz: - szerokość taśmy: ok.10 mm, - rodzaj zaczepu: karabińczyk, - tło taśmy: zielone cieniowane, - dwustronny nadruk, - 4 logotypy w pełnym kolorze oraz odwołanie słowne dostarczone przez Zamawiającego, - smycz oprócz oznakowań będzie zawierać 2 napisy w kolorze dostarczone przez Zamawiającego. sztuka 100 3. Latarka: - latarka metalowa ok. 1,5 x 7 cm, - latarka z diodami LED, - zaczep latarki do taśmy typu smycz, - nadruk 4 logotypów dostarczonych przez Zamawiającego. sztuka 80 4. Holder indentyfikator: - możliwość zaczepu taśmy typu smycz, - wykonany z przeźroczystego, sztywnego materiału, - bez kartonika na dane osobowe, - wymiary : ok. 90x45 mm. - zaczep w pozycji poziomej. sztuka 100 5. Kompas: - metalowy kompas z kółkiem do zaczepienia, - wymiary produktu: nie więcej niż 43×10 mm, - nadruk 4 logotypów dostarczonych przez Zamawiającego. sztuka 20 6. Kubki z nadrukiem: - pojemność kubka ok. 280 ml - 290 ml, - wysokość ok. 90 mm - 95 mm, - średnica ok. 80/70 mm, - kolor: odcień zieleni, - nadruk 4 logotypów w kolorze dostarczonych przez Zamawiającego. sztuka 80 7. Pendrive: - pojemność: 4 GB, - kolor: srebrny, - wymiary: 32.4 x 12.35 x 6.25 mm, - waga: ok. 5.0 g, - systemy operacyjne: Windows ME, 2000, XP, Vista / Mac 10.1 lub wyższy, - dwustronny nadruk 4 logotypów w kolorze dostarczonych przez Zamawiającego, - możliwość zaczepu na łańcuszku, - bez znaku firmowego. sztuka 80 8. Torba ekologiczna: - materiał: len lub imitujący len, - gramatura materiału: ok. 115 g/m2, - wymiary: ok. 36x60 cm (z uchem), 36x38cm (bez ucha), - nadruk: 4 logotypy w kolorze dostarczonych przez Zamawiającego na zewnętrznej stronie torby. sztuka 80 9. Teczka ofertowa: - Format A4 (po złożeniu), - Materiał: papier kreda mat 350g, - Z klapką wewnętrzną (kieszeń na dokumenty), - Druk kolorowy, - Okładka będzie zawierała 4 logotypy w kolorze oraz informację dostarczoną przez Zamawiającego. sztuka 80 10. Notatnik: - kratka, - ilość kartek w notatniku: 50, - format A4, - górny grzbiet bloku klejony, - kartki odrywane u góry, - brak przedniej okładki, - plecy wzmocnione kartonikiem, - każda kartka będzie zawierać 4 logotypy w kolorze i odwołanie słowne dostarczone przez Zamawiającego. sztuka 80 11. Wskaźnik laserowy: - możliwość zmiany slajdów w prezentacji multimedialnej, - odbiornik oraz pilot (zdalnie sterowane za pomocą podczerwieni), - możliwość pracy z systemami Windows ME, 2000, XP, Vista / Mac 10.1 lub wyższy, - kolor lasera: czerwony, - zasilanie baterie R03 (AAA), - nadruk 4 logotypów w kolorze dostarczonych przez Zamawiającego. sztuka 20 12. Kurtki: - materiał na zewnątrz: 100% nylon, - podszewka siatkowa 100% poliester, - zamek błyskawiczny na całej długości kurtki, - kaptur ściągany na sznurki, - kaptur chowany w kołnierzu, - boczna kieszeń zewnętrzna, - kurtka ściągana sznurkiem u dołu, - ściągacze na końcach rękawów, - kolor szary, - nadruk 4 logotypów w kolorze dostarczonych przez Zamawiającego, - szczegółowe rozmiary kurtek zostaną dostarczone przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. sztuka 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydruk wielkoformatowy A1 oraz roll-up z wydrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wydruk wielkoformatowy A1 - 5 szt. - Tło - projekt plakatu dostarczony przez Zamawiającego, - Wymiary 594x841mm, - Druk w pełnym kolorze, - Jednostronny, - Papier kreda błysk 200g, - Zabezpieczony przed wilgocią, - Okuty listwami. sztuka 5 2. Roll-up z wydrukiem - 2 szt. - Tło - projekt dostarczony przez Zamawiającego, - Wymiary: szerokości 100cm, wysokość 200cm, - Solidna, trwała, składana aluminiowa konstrukcja z mechanizmem rolującym (anodowany na kolor stalowy), srebrny, - Szeroka podstawa, kaseta z aluminium w kształcie łezki, bez nóg stanowiących podstawę stojaka, - Składany (z 3 części) teleskopowy maszt aluminiowy, - Górna listwa mocująca, - Aluminiowa listwa zatrzaskowa, - Wzmocniona torba transportowa, - Wysokiej jakości wydruk rozdzielczości 720-1440 dpi, jednostronny, w pełnym kolorze, na tkaninie banerowej, powlekanej, blockout, - Możliwość szybkiej i łatwej wymiany samego wydruku, - Mechanizm z regulacją naprężenia sprężyny napinającej. sztuka 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.