Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Ropczyce: Dostawa podzespołów komputerowych oraz wdrożenie w siedzibie zamawiającego urządzeń sieciowych
Numer ogłoszenia: 425422 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218173, faks 017 2227569.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ropczyce.e-zet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podzespołów komputerowych oraz wdrożenie w siedzibie zamawiającego urządzeń sieciowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podzespołów komputerowych oraz wdrożenie w siedzibie zamawiającego urządzeń sieciowych w ramach 2 zadań (części) Zadanie 1. Podzespoły komputerowe A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Dyski twarde SZTUK : 2 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Podzespoły komputerowe - 2 ZESTAWY Zadanie 2. Wdrożenie w siedzibie zamawiającego urządzeń sieciowych typu: UTM, Access Point i Analizer ruchu sieci służących do zabezpieczenia i administrowania infrastrukturą sieciową w urzędzie oraz przeprowadzenie szkolenia dla 2 pracowników urzędu w wymiarze 12 godzin.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 72.26.50.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp zamawiający wymaga złożenia oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp zamawiający wymaga złożenia oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postepowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp zamawiający wymaga złożenia oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp zamawiający wymaga złożenia oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp zamawiający wymaga złożenia oświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty winny bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty; oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwa takie nie wynikają wprost z dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego uprawnione zgodnie z rozdziałem IV pkt. 3
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zmiany terminu wykonania zamówienia po wrażeniu zgody przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ropczyce.e-zet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY w ROPCZYCACH
39-100 Ropczyce
ul. Najświętszej Marii Panny 2
I piętro pok. nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 11:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY w ROPCZYCACH 39-100 Ropczyce ul. Najświętszej Marii Panny 2 I piętro pok. nr 12 - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podzespoły komputerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby zamawiającego podzespołów komputerowych Zadanie 1 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Dyski twarde SZTUK : 2 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Podzespoły komputerowe - 2 ZESTAWY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wdrożenie w siedzibie zamawiającego urządzeń sieciowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wdrożenie w siedzibie Zamawiającego urządzeń sieciowych typu: UTM, Access Point i Analizer ruchu sieci służących do zabezpieczenia i administrowania infrastrukturą sieciową w urzędzie oraz przeprowadzenie szkolenia dla dwóch pracowników urzędu w wymiarze 12 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.50.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach z terenu Gminy Ropczyce
- Remont nawierzchni w ciągu DP nr 1358 R ul. Wyszyńskiego oraz ul. Św. Barbary w m. Ropczyce
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wirtualnego laboratorium chemicznego oraz czytników ebooków dla ZS w Sokołowie Młp."
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym i macierzą dyskową realizowana w ramach Projektu grantowego pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorlice
- Doposażenie Szkoły Podstawowej w Szczytnej w pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji programów nauczania w ramach realizacji projektu pn. "Stawiamy na uczniów!-rozwój edukacji w Gminie Szczytna"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kwidzyn"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.