Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-11
Chodzież: Utrzymanie terenów zielonych oraz prace związane z utrzymaniem
dróg gruntowych i wewnętrznych na terenie miasta Chodzieży w 2010r.
Numer ogłoszenia: 425452 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Chodzieży , ul. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827171, faks 067 2827232.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodziez.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zielonych oraz prace związane z utrzymaniem dróg gruntowych i wewnętrznych na terenie miasta Chodzieży w 2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zielonych oraz prace związane z utrzymaniem dróg gruntowych i wewnętrznych na terenie miasta Chodzieży w 2010r. 1. Utrzymanie terenów zielonych w mieście Chodzieży na powierzchni 98.030 m2 obejmuje: (wykaz terenów zielonych stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy) 1.Utrzymanie czystości na terenach zielonych - zamiatanie ciągów spacerowych i opróżnianie koszy. 2.Utrzymanie w pełnej kulturze rolnej trawników poprzez ich uzupełnianie i odnowienie oraz systematyczne koszenie w zależności od wzrostu trawy, 3.Uzupełnianie i naprawy ławek parkowych, 4.Bieżące formowanie koron drzew i krzewów oraz żywopłotów, 5.Dokonywanie z udziałem Zamawiającego przeglądu drzewostanu pod kątem jego zdrowotności i konieczności usuwania drzew suchych. 6.Obsadzenie kwiatami i krzewami rabat kwiatowych i gazonów (koszty materiałów obciążają Zamawiającego). 7.Pielęgnację i podlewanie rabat kwiatowych oraz młodych drzew i krzewów. 8.Utrzymanie czystości i pielęgnację zieleni na obiektach kultu pamięci narodowej ( miejsca wymienione w załączniku nr 2 do projektu umowy). 2. Utrzymanie terenów osiedli mieszkaniowych i parkingów w mieście Chodzieży na powierzchni 28.444 m2 wg wykazu jak w załączniku nr 1 pkt V: 1.Utrzymanie czystości - zamiatanie ciągów pieszych i powierzchni jezdni oraz opróżnianie koszy. 2.Utrzymanie w pełnej kulturze rolnej trawników poprzez ich uzupełnianie i odnowienie oraz systematyczne koszenie w zależności od wzrostu trawy, 3.Uzupełnianie i naprawy ławek parkowych, 4.Bieżące formowanie koron drzew i krzewów oraz żywopłotów, 5.Dokonywanie z udziałem Zamawiającego przeglądu drzewostanu pod kątem jego zdrowotności i konieczności usuwania drzew suchych. 6.Obsadzenie kwiatami i krzewami rabat kwiatowych i gazonów (koszty materiałów obciążają Zamawiającego). 7.Pielęgnację i podlewanie rabat kwiatowych oraz młodych drzew i krzewów. 3. W okresie zimowym: 1.Odśnieżanie oraz likwidacja gołoledzi w ciągach spacerowych na terenach zielonych oraz terenów osiedli mieszkaniowych i parkingów określonych w § 2 ust.1 i 2 projektu umowy, 2.Bieżące opróżnianie koszy oraz utrzymanie terenów zielonych oraz terenów osiedli mieszkaniowych i parkingów w należytym porządku, 3.Przegląd drzewostanu na terenie całego miasta: usuwanie suchych drzew, obcinanie obumarłych gałęzi i konarów oraz odrośli drzew. 4.Wykonanie dekoracji przedświątecznej na terenie miasta Chodzieży z materiałów Zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 1 godziny od zgłoszenia usunąć zagrożenie w zakresie bezpieczeństwa ze strony drzew uszkodzonych na skutek wiatru lub innych zjawisk atmosferycznych. 5.W okresie zimowym za utrzymanie ciągów spacerowych w stanie bezpiecznym dla ich użytkowników odpowiedzialny jest Wykonawca. 6. Utrzymanie drogi dojazdowej wraz z parkingiem do stoku narciarskiego. 7.Prace objęte umową, lecz nieuwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym rozliczane będą na podstawie kalkulacji powykonawczej w oparciu o stawki określone w oferci Wykonawcy: 1.Uzupełnianie i naprawy elementów parkowych (np. ławek, pergoli, wyposażenia placów zabaw, itp.), 2.Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem dróg gruntowych i wewnętrznych oraz drobne naprawy dróg i chodników w zakresie wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego, 3.Praca sprzętu przy obcinaniu obumarłych gałęzi i konarów oraz odrośli drzew. 8. Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i akcje zimowe obejmują codzienną 8 godzinną pracę ludzi i sprzętu w okresie od poniedziałku do soboty. Praca ponad 8 godzin na dobę i w dni świąteczne rozliczana jest oddzielną fakturą i w oparciu o § 4 ust.4 pkt.2 umowy. Każdy z wykonawców powinien dokonać wizji lokalnej w celu przygotowania oferty oraz uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania i złożenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania części zamówienia lub udzielenia zamówienia uzupełniającego. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania ` tych warunków. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.Akceptują w całości projekt umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 6.Posiadają niezbędny sprzęt wymagany do realizacji zamówienia tj: - ciągnik minimum 55 KM z przyczepą z osprzętem do akcji zimowej - pług + piaskarka ciągnikowa, - małą piaskarkę i pług do zimowego utrzymania ciągów pieszych, - piły spalinowe 5 szt., - mechaniczny sprzęt ogrodniczy (nożyce do żywopłotów, dmuchawa do liści, sekatory), - mini ciągnik z zestawem o masie całkowitej do 1,5 ton - 2 szt., - kosiarka rotacyjna spalinowa do trawy - 5 szt., - samojezdna kosiarka do trawy - 1 szt. a) Posiadają kadrę pracowniczą zdolną do wykonania zamówienia tj: - kierownik robót zatrudniony na czas nieokreślony musi posiadać wykształcenie kierunkowe minimum średnie ogrodnicze, - pracownicy obsługujący piłę spalinową z uprawnienia pilarza, - zieleniarz, - ogrodnik, - operator sprzętu, kierowca ciągnika, - stolarz Wykonawca musi zatrudniać w pełnym wymiarze czasu i na czas nieokreślony - 3 osoby a w okresie od marca do listopada - 5 osób. 7.Wykonawca musi posiadać podpisaną umowę z firmą posiadającą zezwolenie na zbiórkę i wywóz odpadów komunalnych na wysypisko śmieci. 8.Wykonawca udokumentuje doświadczenie w zakresie utrzymania zieleni publicznej na obszarze o podobnym stopniu złożoności i powierzchni minimum 5 ha przez okres 3 lat. 2. Sposób oceny spełniania warunków: 1. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt IV podpunkt 3 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione wyżej warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. 2. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione wyżej warunki. Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych ze zm. - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Wykaz stawek robocizny i sprzętu - załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 6.Oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia. (zgodnie z pkt. 9, podpunkt 7 SIWZ.) 7.Wykaz kadry pracowniczej zdolnej do wykonania zamówienia (zgodnie z pkt. 9 podpunkt 8 SIWZ). 8.Dokumenty potwierdzające doświadczenie w zakresie utrzymania zieleni publicznej na obszarze minimum 5 ha przez okres 3 lat. 9.Kserokopię podpisanej umowy z firmą posiadającą zezwolenie na zbiórkę i wywóz odpadów komunalnych na wysypisko śmieci 10.Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie miasta Chodzieży. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego uprawnioną (do oferty należy załączyć pełnomocnictwo). Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodziez.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Koszenie traw i grabienie liści(2)
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Podlewanie drzew na terenie dzielnicy Ursynów.
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.