Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Warszawa: P34KONSOLA2012 - konsola do przychodni przyszpitalnej
Numer ogłoszenia: 425574 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365664 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej", ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P34KONSOLA2012 - konsola do przychodni przyszpitalnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie, dostarczenie i montaż konsoli obsługi medycznej Pacjentek w hollu Przychodni Przyszpitalnej (zwanej również konsolą lub ladą recepcyjną) w kształcie połowy pierścienia o długości zewnętrznej około 10m, wysokości 115cm, szerokość 70cm. Promień zewnętrzny gięcia 235 cm. Front lady wykonany z giętego MDF. Od strony wewnętrznej lady przymocowane półki w kształcie pierścieni w celu stężenia całej konstrukcji. Na zewnątrz lady na całej długości dodatkowo doklejone pięć pasków wykonanych z giętego MDF oklejone laminatem typu HPL. Paski naklejane z 4 cm szczeliną. Powstała szczelina oraz cokół lady wypełniona wstawką ze stali nierdzewnej. Blat roboczy na wysokości 75cm o szerokości 65 cm wykonany z materiału typu corian. Nad blatem roboczym umieszczona nadstawka na wysokości 115 cm wykonana z materiału typu corian o szerokości 30 cm. Nadstawka umieszona jest w części frontowej lady oraz częściowo po bokach tworząc w ? długości lady przerwę około 100cm po obu stronach. Powstała przerwa zamykana elementem wykonanym z giętego poliwenglanu/plexi w sposób przesuwny. 2. Zaplecze konsoli: Zaplecze o wymiarach 460cm x 150 cm wysokość 330 cm. Zabudowa wykonana z płyty laminowanej gr. 18 mm. Od strony lady dostęp do zaplecza poprzez drzwi przesuwne podwieszane. Od strony korytarza drzwi skrzydłowe w kolorze pomarańczowym. Zabudowa z sufitem podwieszanym wykonanym również z płyty laminowanej gr 18mm. 3. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: a) Dokonanie we własnym zakresie szczegółowych pomiarów poszczególnych, wskazanych przez Zamawiającego, miejsc montażu lady i dokonanie we własnym zakresie ewentualnych korekt wymiarów docelowych. Zamawiający dopuszcza dokonanie pomiarów zarówno przed złożeniem oferty (przez wszystkich Wykonawców), jak i po rozstrzygnięciu postępowania (przez Wykonawcę, któremu w wyniku niniejszego postępowania zamówienie zostanie udzielone). b) Wykonanie lady z materiałów wskazanych w załączniku 2 do niniejszego SIWZ, a w przypadku elementów, których dobór pozostawiono Wykonawcy z materiałów zmywalnych środkami do dezynfekcji powierzchni szpitalnych i dopuszczonego do stosowania w obiektach służby zdrowia c) Wykonanie lady z materiałów niepalnych, dopuszczonych do stosowania w obiektach użyteczności publicznej d) Przedstawienie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających wykonanie lady zgodnie z warunkami określonymi w 2 b, c i d. e) Wykonanie lady w jednolitym kolorze pomarańczowym- z zachowaniem zasad dotyczących kolorystyki określonych niniejszym SIWZ. f) Objęcie wykonanych i zamontowanych lady gwarancją nie krótszą niż 36 miesięcy według zasad określonych w niniejszym SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DREW-GIPS Marek Podraza, ul. Paderewskiego 6, 33-100 Tarnów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30012,00
Oferta z najniższą ceną: 30012,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97047,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli w ramach projektu DOBRY ZAWÓD MOJA PRZYSZŁOŚĆ
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie", "Wygrana Rodzina w Szczecinie" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
- Remont pomieszczeń przeznaczonych na pożywkarnię na terenie ODiZZB WIHE - Etap II
- Dostawa mebli biurowych w ramach programu "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2".
- Wykonanie i montaż wyposażenia - mebli biurowych i aneksów kuchennych w budynku Urzędu Gminy Laskowa w ramach zadania: "Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Laskowa"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.