Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-14
Gliwice: utrzymanie czystości w siedzibach Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie od dnia 01.01.2012r. do dnia 31.12.2012r.
Numer ogłoszenia: 425630 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o , ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w siedzibach Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie od dnia 01.01.2012r. do dnia 31.12.2012r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług utrzymania czystości w siedzibach Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach, w okresie od dnia 01.01.2012r. do dnia 31.12.2012r. 2.Zakres usług polegających na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych Zamawiającego zawiera druk -Szczegółowe zestawianie usług, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 3.Realizacja usług objętych niniejszym zamówieniem następować będzie w całości przy użyciu sił kadrowych Wykonawcy (sposób dysponowania wskazany w ofercie), oraz z uwagi na charakter zadania, sprzętu i materiałów eksploatacyjnych, spełniających wytyczne polskich norm technicznych i jakościowych, ze szczególnym naciskiem na przesłanki ekologiczne. Do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku. 4.Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażających użytkowników budynków i ich posesji na szkody. 5.Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na poziomie gwarantującym zachowanie właściwego standardu. W przypadku zgłaszania zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług przez użytkowników, Wykonawca będzie odpowiednio ponosił konsekwencje finansowe zgodnie z ustaleniami umownymi. 6.Dane teleadresowe terenowych jednostek Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej: www.zbm.gliwice.pl.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a: posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, b: posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c: znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art.24 ust.1 pkt.1-9 oraz art.24 ust.2 pkt.1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.Ocena warunków: Komisja Przetargowa dokona kwalifikacji dokumentów potwierdzających spełnianie warunków według schematu: spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a: posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, b: posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c: znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art.24 ust.1 pkt.1-9 oraz art.24 ust.2 pkt.1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.Ocena warunków: Komisja Przetargowa dokona kwalifikacji dokumentów potwierdzających spełnianie warunków według schematu: spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a: posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, b: posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c: znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art.24 ust.1 pkt.1-9 oraz art.24 ust.2 pkt.1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.Ocena warunków: Komisja Przetargowa dokona kwalifikacji dokumentów potwierdzających spełnianie warunków według schematu: spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a: posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, b: posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c: znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art.24 ust.1 pkt.1-9 oraz art.24 ust.2 pkt.1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.Ocena warunków: Komisja Przetargowa dokona kwalifikacji dokumentów potwierdzających spełnianie warunków według schematu: spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a: posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, b: posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c: znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art.24 ust.1 pkt.1-9 oraz art.24 ust.2 pkt.1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.Ocena warunków: Komisja Przetargowa dokona kwalifikacji dokumentów potwierdzających spełnianie warunków według schematu: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy b) zaparafowany wzór umowy c) pełnomocnictwa (jeśli konieczne) d) informacja o podwykonawcach (jeśli uczestniczą)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana zapisów umowy może nastąpić wyłącznie w następującym zakresie: a) zmiana terminu umownego może nastąpić w następujących okolicznościach: -nastąpi konieczność zmiany zakresu usługi (roboty dodatkowe, których zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie planowania zamówienia), których wykonanie jest konieczne do wykonania niniejszego zamówienia, -wystąpią czynniki niezależne od wykonawcy i zamawiającego, których nie można było przewidzieć, powodujące konieczność wstrzymania bądź zaniechania prac w całości lub części. b) w przypadku zmiany terminu umownego można dokonać zmiany sposobu rozliczenia (jednorazowo, etapy) na wniosek wykonawcy c) zmiany osób reprezentujących strony umowy oraz odpowiedzialnych za jej realizację w sytuacjach losowych, niezależnych od zamawiającego i wykonawcy. d) ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. 2.Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.zbm.gliwice.pl/279.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych Zwycięstwa 13, IIIp., pok. 324 lub 323, 44-100 Gliwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych Zwycięstwa 13, IIIp., pok. 324 lub 323, 44-100 Gliwice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer referencyjny sprawy: 279/PZ/2011/ZBM.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont pomieszczeń DA i DPI w budynku przy ul. Konarskiego 18 w Gliwicach. Znak sprawy: DZPZ.284.9.2025.MW
- Dostawa monitora interaktywnego 4K UHD z dotykowym ekranem. Znak sprawy DZPZ.282.32.2025.AG.
- Modernizacja obiektu -wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium na I piętrze oraz wymianą rozdzielni w budynku kotłowni w GCE - etap II
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób - transport osób busami, znak sprawy: DZPZ.283.45.2025.AP
- Dostawy odzieży roboczej
- 4WOG-1200.2712.20.2025 Usługa wykonania materiałów promocyjnych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Części
- Usługi porządkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- Zapewnienie czystości w budynkach Starostwa Powiatowego w Świebodzinie
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.