Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-14
Łódź: Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Numer ogłoszenia: 425696 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 635 43 54, faks 0-42 635 43 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla: Pakiet 1 Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, w ramach projektu Connection - model współpracy z biznesem, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - teczek, długopisów, notatników, materiałów szkoleniowych, identyfikatorów, zaproszeń; Pakiet 2 Wydziału Zarządzania - piór wiecznych, notesów, zestawów długopis+ołówek; Pakiet 3 Wydziału Zarządzania - kubków, filiżanek ze spodkami; Pakiet 4 Wydziału Zarządzania - podkładek pod mysz oraz kubków; Pakiet 5 Wydziału Zarządzania - przenośnej pamięci USB; Pakiet 6 Wydziału Zarządzania - parasoli; Pakiet 7 Wydziału Zarządzania - pinsów; Pakiet 8 Wydziału Zarządzania - etui na wizytówki, lup; Pakiet 9 Wydziału Zarządzania - teczek biurowych; Pakiet 10 Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - ołówków, długopisów, zestawów piśmienniczych; Pakiet 11 Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - roll-upów; Pakiet 12 Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - toreb na dokumenty, toreb papierowych; Pakiet 13 Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - kołozeszytów, teczek, notatników; Pakiet 14 Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - ulotek, obwolut, plakatów; Pakiet 15 Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - t-shirtów; Pakiet 16 Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - kubków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.21.21-5, 79.80.00.00-2, 22.14.00.00-3, 22.81.50.00-6, 30.19.21.30-1, 30.19.20.00-1, 30.19.21.22-2, 39.22.11.21-1, 30.23.72.20-7, 44.53.22.00-0, 30.23.71.32-3, 39.29.52.00-8, 18.93.60.00-9, 18.33.10.00-8, 30.19.21.31-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć po 1 egzemplarzu: W Pakiecie 2: pióro wieczne, notes, zestaw piśmienniczy długopis + ołówek W Pakiecie 3: kubek, filiżanka ze spodkiem; W Pakiecie 4: podkładka pod mysz, podkładka pod kubek; W Pakiecie 5: 2 x USB; W Pakiecie 6: parasol; W Pakiecie 7: pinsy; W Pakiecie 8: etui na wizytówki, lupa; W Pakiecie 9: teczka biurowa; W Pakiecie 10: ołówek mechaniczny, ołówek automatyczny, długopis, zestaw piśmienniczy, długopis; W Pakiecie 12: torba na dokumenty; W Pakiecie 13: kołozeszyt, teczka z notesem, kolorowymi karteczkami memo i długopisem, notatnik; W Pakiecie 15: 2 x t-shirt; W Pakiecie 16: kubek. Wzory muszą spełniać parametry opisane w Załączniku nr 1. Mogą zawierać inną kolorystykę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy. b) dokonania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych z danego pakietu (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zlecenia wykonania większej ilości materiałów reklamowych w niektórych pozycjach, a w niektórych pozycjach w ilościach mniejszych niż to wynika z Załącznika nr 1 do SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Gospodarcze Uniwersytetu Łódzkiego, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3/5 pokój 320A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Centrum Gospodarcze Uniwersytetu Łódzkiego, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3/5 pokój 320A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pakiet 1 w ramach projektu Connection - model współpracy z biznesem, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Pakiet 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, w ramach projektu Connection - model współpracy z biznesem, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - teczKI, długopisY, notatnikI, materiałY szkoleniowE, identyfikatorY, zaproszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.21.21-5, 79.80.00.00-2, 22.81.50.00-6, 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Zarządzania - pióra wieczne, notesy, zestawy długopis+ołówek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.21.21-5, 30.19.21.30-1, 30.19.21.22-2, 22.81.50.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Zarządzania - kubki, filiżanki ze spodkami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.22.11.21-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Zarządzania - podkładki pod mysz oraz kubki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.23.72.20-7, 44.53.22.00-0, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Zarządzania - przenośna pamięć USB.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.23.71.32-3, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Zarządzania - parasole.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.52.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Zarządzania - pinsy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Zarządzania - etui na wizytówki, lupy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Zarządzania - teczki biurowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.20.00-1, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - ołówki, długopisy, zestawy piśmiennicze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.21.21-5, 30.19.21.31-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - roll-upy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - torby na dokumenty, torby papierowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 18.93.60.00-9, 30.19.20.00-1, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - kołozeszyty, teczki, notatniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 22.81.50.00-6, 30.19.20.00-1, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - ulotki, obwoluty, plakaty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 22.14.00.00-3, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - t-shirty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 18.33.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - kubki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- SZP.281.41.2025 - Roboty budowlane - adaptacja pomieszczeń Pracowni Hemodynamiki - etap II w ramach projektu pn. "Utworzenie kompleksu Intensywnej Terapii w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki (...)"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- : Dostawa cz. 2 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- Dostawa cz. 1 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych, odzieży oraz banerów promocyjnych
- Obsługa w zakresie reklamy na nośnikach zewnętrznych.
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w ramach projektu "MOVE IT Like Lublin - inicjatywa na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu publicznego w Kiszyniowie"
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
więcej: Koszulki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.