Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-11
Dukla: Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych na terenie gminy Dukla, rok 2010
Numer ogłoszenia: 425754 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych na terenie gminy Dukla, rok 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych na terenie gminy Dukla, rok 2010. 1. Głojsce - ul. Ogrodowa i Nadbrzeżna, dojazd do remizy OSP, 2. Iwla - droga przez wieś dojazd do remizy OSP, przysiółek Helonówka (od drogi wojewódzkiej do zabudowy P. Wrzecionków i w kierunku P. Jackowskiego), 3. Teodorówka - droga gminna Wzgórze 534 (od drogi wojewódzkiej do zabudowy P. Piroga i w stronę Pałacówki do P. Liwacza), dojazd do remizy OSP, droga k/ zbiornika p.poż) , 4. Nadole - droga gminna przez wieś , 5. Łęki Dukielskie - Zapłocie , Łęki Dukielskie - Pałacówka (do końca zabudowy i w kierunku Teodorówki , Łęki Dukielskie - Myszkowskie, Zboiska -Łazy , dojazd do remizy OSP, Baryłówka, 6. Wietrzno - droga gminna przez wieś , do szkoły, dojazd do remizy OSP, dojazd na Sośniny, 7. Równe - ul. Staronia ,ul. Dworska ,ul. Akacjowa , ul. Leśna ,dojazd do remizy OSP, 8. Tylawa - droga dojazdowa do szkoły, plac zajezdni, droga wewnętrzna za kościołem, droga gminna w kierunku byłego SKR-u, droga na Drymak, droga w kierunku Smerecznego, 9. Barwinek - droga wewnętrzna w kierunku strażnicy, droga Barwinek- Zyndranowa (na odcinku zabudowań) , dojazd do remizy OSP, 10. Jasionka - droga gminna Zapłocie oraz do punktu lekarskiego , droga dojazdowa do szkoły, wjazd do remizy OSP, 11. Cergowa - Zakluczyna, Cergowa - Zboiska, chodnik - most na Jasiołce i dalej, droga wewnętrzna do Środowiskowego Domu Samopomocy, drogi wewnętrzne byłego osiedla Igloopol, Cergowa - Popardy, 12. Olchowiec - Kolonia, dojazd do remizy OSP, 13. Lipowica - drogi dojazdowe, wewnętrzne (łączny odcinek 1600mb), 14. Nowa Wieś - droga gminna przez wieś, 15. Mszana - drogi dojazdowe, wewnętrzne (do sklepu, byłego Igloopolu, w kierunku Polaka), 16. Zawadka Rymanowska - droga w kierunku byłego Igloopolu, 17. Zboiska - chodnik wzdłuż drogi krajowej, stara droga, k/Belcika, 18. Chyrowa - droga gminna przez wieś, 19. Trzciana - droga wewnętrzna od krajowej w kierunku kościoła, 20. Zyndranowa - droga za rzeką. Drogi gminne publiczne należy odśnieżać obustronnie na całej jej szerokości oraz posypywać w miarę potrzeb ( materiał do posypywania stanowi własność Gminy Dukla) w uzgodnieniu z przedstawicielem Gminy Dukla. Błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni i placach. W przypadku braku opadów śniegu i gołoledzi, akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający nie przewiduje również płatności z tytułu pełnionych dyżurów nocnych i dziennych i utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości. Wznowienie akcji następuje z chwilą stwierdzenia takiej konieczności przez Wykonawcę w porozumieniu z Sołtysem danej miejscowości lub pracownikiem Urzędu Gminy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swojej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg od 30 września do 15 maja w każdym sezonie zimowym. Przewidywana ilość objazdów pługów będzie uzależniona od potrzeb. Średnia ilość objazdów przy nieznacznych opadach w ciągu dnia to 2. Przy ciągłych i długotrwałych opadach w ciągu dnia ilość objazdów to 3 lub nawet 4. Przy opadach tylko nocnych możliwy tylko jeden poranny wyjazd. Po rozpoczęciu usługi Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na kartach pracy sprzętu i ekipy roboczej potwierdzonej przez Sołtysa danej miejscowości. W kartach muszą być, co najmniej zapisy o temperaturze, warunkach atmosferycznych, godzinach, dacie i miejscu pracy sprzętu ( droga, parking ), stanie utrzymania dróg i utrudnieniach oraz odległości ( kilometrach ) odśnieżonych dróg. Zamawiający przeprowadzał będzie na wybranych odcinkach dróg sprawdzenie sposobu prowadzenia prac w zakresie zimowego utrzymania dróg na danym zadaniu, oraz zachowanie utrzymania, a przede wszystkim przejezdności dróg. W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z poleceniem, powinien zawiadomić kontrolującego o tym fakcie Zamawiającego celem ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania dla odpowiedniego utrzymania bądź doprowadzenia do należytego stanu zasypanych jezdni. Wtedy usługa świadczona będzie na warunkach ekstremalnych Zamawiający wymaga, aby łączność z Wykonawcą była możliwa przez całą dobę przy pomocy telefonów stacjonarnych, komórkowych, radiotelefonów lub telefaxów. Zamawiający wymaga również, aby w czasie prowadzenia akcji możliwa była bezpośrednia łączność Zamawiającego z operatorami (telefon komórkowy, radiotelefon). Każdorazowe wykonanie usługi musi być uzgodnione z sołtysem danej miejscowości i wykonane na jego wniosek . Drogi gminne należy odśnieżyć do godz. 6:30 ! W pierwszej kolejności będą odśnieżane drogi zaliczone do kategorii dróg gminnych oraz drogi prowadzące do obiektów użyteczności publicznej. W drugiej kolejności będą odśnieżane drogi lokalne na podstawie dodatkowego zlecenia przez Urząd Gminy . Utrzymanie przejezdności dróg uwarunkowane jest środkami finansowymi przeznaczonymi w budżecie Gminy Dukla na zimowe utrzymanie dróg . Wykonawca zobowiązany jest do składania informacji o liczbie godzin świadczonej usługi , w danym dniu , na danej drodze. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenie kart pracy oraz poświadczania usług przez sołtysa danej miejscowości , w której świadczona była usługa . Stawka obejmuje również koszt dojazdu i zjazdu z miejsca świadczenia usługi . Odśnieżanie dróg gminnych nie może powodować zasypywania dróg bocznych. Zamawiający może zlecić odśnieżanie innych dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Dukla Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych na terenie gminy Dukla, rok 2010 - warunki ekstremalne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 3, 4) zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4, 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku w latach 2025-2027.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2025-2026
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych (w okresie od dnia zawarcia do dnia 30 kwietnia 2025 r.)
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej w rejonie V
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.