eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RygliceRozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku ze zmianą sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń domu zakonnego na lokale socjalne oraz zmiana zagospodarowania działki wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr ewidencyjny 1662/2 w miejscowości Lubcza, gmina Ryglice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-30

Ryglice: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku ze zmianą sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń domu zakonnego na lokale socjalne oraz zmiana zagospodarowania działki wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr ewidencyjny 1662/2 w miejscowości Lubcza, gmina Ryglice
Numer ogłoszenia: 425784 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic , ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 014 6541035, faks 014 6541054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku ze zmianą sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń domu zakonnego na lokale socjalne oraz zmiana zagospodarowania działki wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr ewidencyjny 1662/2 w miejscowości Lubcza, gmina Ryglice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku ze zmianą sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń domu zakonnego na lokale socjalne oraz zmiana zagospodarowania działki wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr ewidencyjny 1662/2 w miejscowości Lubcza, gmina Ryglice. Zakres robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje: - przygotowanie i zabezpieczenie terenu placu budowy, - demontaż elementów utwardzonych nawierzchni oraz cieplarni i budynku gospodarczego, - roboty ziemne (wykopy) - roboty fundamentowe - roboty konstrukcyjne rozbudowy (żelbetowe i murarskie) - roboty instalacji wewnętrznych rozbudowy (instalacja sanitarna i elektryczna) - roboty wykończeniowe (tynki, ocieplenie ścian i stropodachu, okładziny itd.) - przebudowa i budowa nowej zewnętrznej infrastruktury technicznej (ciągi pieszo-jezdne i chodniki) - nasadzenia i obsiania przewidzianych terenów zielonych - wykonanie prac porządkowych mających na celu odtworzenie pierwotnego stanu terenu inwestycji Rozbudowa będzie pełniła funkcje lokali socjalnych na potrzeby gminy Ryglice. Zakres rozbudowy przewiduje: - pomieszczenia gospodarcze z suszarnią i pralnią - komunikację wewnętrzną - wydzielone węzły sanitarne damskie i męskie - pomieszczenia lokali socjalnych, pomieszczenie kuchni Przedmiot zamówienia to budynek dwukondygnacyjny nadziemny i sutereny, przykryty dachem, dwuspadowym. Komunikację poziomą stanową korytarze połączone klatką schodową. Komunikację pionową zapewnia klatka schodowa. Pomieszczenia na parterze będą dostępne dla osób niepełnosprawnych. Budynek rozbudowy zlokalizowany został w centralnej części działki podlegającej inwestycji. Wokół budynku zlokalizowany został ciąg pieszy oraz teren zielony z roślinnością niską tj. trawa, kwiaty, krzewy ozdobne. Od strony zachodniej i południowej wykonany zostanie ciąg pieszo-jezdny z możliwością parkowania samochodów osobowych w pobliżu budynku. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: dokumentacjach projektowych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ i pomocniczo w przedmiarach robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn zm.)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego- Gmina Ryglice: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: Wadium do przetargu ZP.271.33.2012. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Kasie Urzędu, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniającego wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia w zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia - roboty budowlane i wykończeniowe oraz roboty instalacyjne, o wartości robót nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca: a) wykaże dysponowanie: - kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz - kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. b) oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, że oferowane materiały są dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz że posiadają stosowne certyfikaty, wg załącznika nr 8 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2)jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty. 3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, 4)kosztorys ofertowy - kosztorys ma charakter poglądowy i nie rodzi skutków prawno - finansowych dla stron, a jedyną ceną wiążącą oferenta jest kwota wpisana w formularzu ofertowym (zał.1), sporządzona na podstawie dokumentacji przetargowej, 5)dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zawartej umowy jednej z następujących okoliczności: 1) przesunięcie terminu wykonania robót będzie możliwe w przypadku: a) wystąpienia robót dodatkowych, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, których nie można było wcześniej przewidzieć, uniemożliwiających wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z technologią (temperatura, opady) na wniosek Wykonawcy, c) działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia, (np. działanie sił przyrody huragan, powódź, pożar; stan wojenny, stan wyjątkowy itp.). 2) w przypadku zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości wynikające z tego tytułu. 3) w przypadku zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w niniejszej SIWZ. Zmiana ta jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ryglicach, 33 - 160 Ryglice, ul. Rynek 9, pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.