Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-11
Łódź: Konserwacja instalacji oświetleniowej oraz oświetlenia iluminacyjnego obiektów na terenie działania Delegatury Łódź-Śródmieście w latach 2010-2012
Numer ogłoszenia: 425876 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łódź Delegatura Łódź-Śródmieście , ul. Piotrkowska 153/211, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385757, 6385756, faks 042 6385775.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja instalacji oświetleniowej oraz oświetlenia iluminacyjnego obiektów na terenie działania Delegatury Łódź-Śródmieście w latach 2010-2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja instalacji oświetleniowej oraz oświetlenia iluminacyjnego obiektów na terenie działania Delegatury Łódź-Śródmieście w latach 2010-2012 Obiekt A konserwacja -oświetlenia iluminacyjnego znajdującego się na odcinkach ulicy Piotrkowskiej od al. Piłsudskiego do ul. Nawrot oraz od ul. A. Struga do ul. Jaracza, -oświetlenia obiektów Bazyliki Archikatedralnej, Kościoła Ewangelicko - Augsburskiego przy ul. Piotrkowskiej nr 283 i pałacyku Schweikerta przy ul. Piotrkowskiej nr 262 -oświetlenia iluminacyjnego pomnika T. Kościuszki na pl. Wolności -przewieszek świetlnych zawieszonych nad ulicą Piotrkowską od al. Piłsudskiego do pl. Wolności i na pl. Wolności -znaków świetlnych LED zamontowanych na 13 słupach w al. Schillera Obiekt B konserwacja: - oświetlenia Skweru im. Związku Strzeleckiego - Strzelca wraz z oświetleniem iluminacyjnym pomnika J. Piłsudskiego w Łodzi - oświetlenia alei Józewskiego w Łodzi. Obiekt C konserwacja oświetlenia iluminacyjnego: - kościoła p.w. św. Józefa przy ul. Ogrodowej nr 22 - Prawosławnej Cerkwi Katedralnej p.w. św. Aleksandra Newskiego przy ul. Kilińskiego nr 56 Obiekt D - konserwacja oświetlenia na terenie Parku Matejki w Łodzi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Pzp. i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia - na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. Nr 1 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz zrealizowanych usług (min. dwóch prac o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. Nr 2 4.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia o wartości min. 100.000,00 zł, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać jednoznacznie, że dany Wykonawca spełnia warunki udziału w tym postępowaniu. 6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą złożyć jedno wspólne oświadczenie potwierdzające, że razem spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ oraz, że żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Dokument pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty, w formie oryginału bądź notarialnego odpisu pełnomocnictwa. 8. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMŁ Delegatura Łódź-Śródmieście, ul. Piotrkowska 153, Referat Komunalny II p. pok. 212 koszt SIWZ 14,50 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: UMŁ Delegatura Łódź-Śródmieście, ul. Piotrkowska 153, Referat Komunalny II p. pok. 212.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obiekt A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt A konserwacja -oświetlenia iluminacyjnego znajdującego się na odcinkach ulicy Piotrkowskiej od al. Piłsudskiego do ul. Nawrot oraz od ul. A. Struga do ul. Jaracza, -oświetlenia obiektów Bazyliki Archikatedralnej, Kościoła Ewangelicko - Augsburskiego przy ul. Piotrkowskiej nr 283 i pałacyku Schweikerta przy ul. Piotrkowskiej nr 262 -oświetlenia iluminacyjnego pomnika T. Kościuszki na pl. Wolności -przewieszek świetlnych zawieszonych nad ulicą Piotrkowską od al. Piłsudskiego do pl. Wolności i na pl. Wolności -konserwacji zasilania znaków świetlnych LED zamontowanych na 13 słupach w al. Schillera.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obiekt B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt B konserwacja: - oświetlenia Skweru im. Związku Strzeleckiego - Strzelca wraz z oświetleniem iluminacyjnym pomnika J. Piłsudskiego w Łodzi - oświetlenia alei Józewskiego w Łodzi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obiekt C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt C konserwacja oświetlenia iluminacyjnego: - kościoła p.w. św. Józefa przy ul. Ogrodowej 22 - Prawosławnej Cerkwi Katedralnej p.w. św. Aleksandra Newskiego przy ul. Kilińskiego 56.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obiekt D.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt D - konserwacja oświetlenia na terenie Parku Matejki w Łodzi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadania pn: "Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice"
- Wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż Dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
- Konserwacja oświetlenia na terenie Gminy Lesznowola w latach 2025 - 2027.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.