To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Łódź: Utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów znajdujących się w siedzibie Pierwszego Urzedu Skarbowego Łódź - Bałuty
Numer ogłoszenia: 425900 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349380 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, ul. Zachodnia 47, 91-066 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2535600, faks 042 2535702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów znajdujących się w siedzibie Pierwszego Urzedu Skarbowego Łódź - Bałuty.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów znajdujących się na 6 kondygnacjach w siedzibie Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź Bałuty (od Parteru do V-go Piętra), położonej w Łodzi przy ulicy Zachodniej 47, o łącznej powierzchni 3100 m2. 1.Zakres usługi obejmuje: a.Wykonywanie ze szczególną starannością następujących czynności: codziennie: zamiatać schody wewnątrz oraz na zewnątrz siedziby Urzędu, odkurzać podłogi tj. dywany, wykładziny dywanowe i PCV, panele, terakotę, myć podłogi (łącznie z klatką schodową, sanitariatami i windą), odkurzać meble biurowe, myć szklane blaty, opróżniać kosze na odpadki, pojemniki od niszczarek oraz wymieniać w nich worki, myć i odkażać urządzenia znajdujące się w sanitariatach, raz w tygodniu: myć parapety, odkurzać grzejniki i listwy przypodłogowe, dokładnie czyścić meble biurowe wraz z pokryciem ich odpowiednim środkiem, dokładnie czyścić aparaty telefoniczne i inny sprzęt biurowy, poza komputerowym, myć drzwi oraz płyty odbojowe, konserwować powierzchnie podłogowe, w tym podłogi wykonane z paneli, myć glazurę oraz ścianki w sanitariatach, myć schody na zewnątrz siedziby Urzędu, raz w miesiącu: myć grzejniki i listwy przypodłogowe, myć barierki na klatce schodowej, myć przeszklone gabloty, raz na kwartał: myć okna i żaluzje okienne, myć przeszklone zabudowy, mechanicznie doczyszczać posadzki w ciągach komunikacyjnych oraz w sali obsługi podatnika, raz na pół roku: prać wykładziny dywanowe, myć lampy przysufitowe i żyrandole, niezwłocznie w razie wystąpienia: usuwać plamy powstałe na wykładzinach w codziennym użytkowaniu, zgłaszać wszelkie zauważone usterki techniczne, każdorazowo po zużyciu: uzupełniać kostki WC, środki zapachowe oraz pojemniki na papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w pianie w toaletach dla pracowników, uzupełniać kostki WC i mydło w pianie w toaletach ogólnodostępnych. b. Zapewnienie niezbędnego sprzętu oraz środków czystości i higieny koniecznych do wykonania usługi. Bezwzględnie wymagane jest, aby używane środki czystości były dostosowane do właściwości mytych, konserwowanych powierzchni. Środki czystości oraz środki higieny mają posiadać niezbędne atesty dopuszczające je do użycia. Dostarczane środki higieny (mydło w pianie, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe) powinny odpowiadać jakości artykułów wymienionych w tabeli zamieszczonej w SIWZ lub być równoważne. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o tych samych parametrach lub lepszych niż produkt określony w SIWZ. W przypadku wątpliwości ze strony Zamawiającego obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania środków higieny dostosowanych do innego typu pojemników, pod warunkiem wymiany na własny koszt (łącznie z przywróceniem stanu sprzed wymiany) obecnie zamontowanych pojemników na inne oraz ponowne zamontowanie pojemników Zamawiającego po zakończeniu umowy. W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę pojemnika będącego własnością Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania nowego, identycznego z uszkodzonym lub równoważnego. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zamieszczone zostały w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 11.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PORZĄDKOWYCH "MAAG" KRZYSZTOF BUSZKO
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PORZĄDKOWYCH "MAAG" KRZYSZTOF BUSZKO
- Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko, ul. Hauke Bosaka 1, 25-217 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286056,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 203156,64
Oferta z najniższą ceną: 203156,64 / Oferta z najwyższą ceną: 624215,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.