Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-11
Bydgoszcz: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 42590 - 2011; data zamieszczenia: 11.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem produktów spożywczych w zakresie następujących grup: Grupa 1 - Owoce , Warzywa mrożone: 1. Brokuły mrożone kalibrowane - 1000 kg. 2. Fasolka szparagowa mrożona - 2 000 kg. 3. Groszek zielony mrożony - 1 000 kg. 4. Kalafior mrożony kalibrowany - 2 000 kg. 5. Marchew talarki - 500 kg. 6. Marchew mrożona kostka - 1 500 kg. 7. Włoszczyzna mrożona krojona /marchew, seler,pietruszka/ - 1 000 kg. 8. Szpinak mrożony - 1 000 kg. 9. Wiśnie mrożone bez pestek - 100 kg. 10.Truskawki mrożone - 100 kg. Grupa 2 - Ryby : 1. Ryba mrożona dorsz - filet schoterpack - 2 000 kg. 2. Śledź Matjas solony - 200 kg. 3. Ryba wędzona makrela - 400 kg. Grupa 3 - Owoce: 1. Jabłka - 2 500 kg. Grupa 4 - Owoce cytrusowe i tropikalne: 1. Kiwi - 300 kg. 2. Banany - 300 kg. 3. Mandarynki - 300 kg. 4. Grejfruty - 200 kg. 5. Pomarańcze - 360 kg. 6. Cytryny - 100 kg. 7. Arbuz - 650 kg. Grupa 5 - Masło : 1. Masło extra, kostka, zawartość tłuszczu 82 % ( 200 g ) - 3 000 kg. Grupa 6 - Kawa, Herbata : 1. Cukier porcyjny w saszetkach /100szt/ - 5 opakowań. 2. Śmietanki porcyjne /100 szt/ -30 opakowań. 3. Herbata Lipton expresowa /100 szt/ -25 opakowań. 4. Kawa Maxwell Haus rozpuszczalna 200g - 10 szt. 5. Kawa w ziarnach Arabica 100% /Monte Santos/ - 60 kg. Grupa 7 - Artykuły żywnościowe - produkty bezglutenowe: 1. Budyń b/glut. 40 g - 2 kg. 2. Kisiel b/glut.40g - 2 kg. 3. Chleb b/glut. 350 -500g - 50 kg. 4. Dżem b/cukru 180g-300g - 120 kg. 5. Kaszka kukurydziana - 5 kg. 6. Makaron b/glut. - 5 kg. 7. Mąka kukurydziana - 5 kg. 8. Pasztet sojowy 113-150g - 1 000 szt. Grupa 8 - Artykuły żywnościowe - Produkty żywieniowe dla dzieci: 1. Kaszka ryżowa z bananami po 4 m-c życia - 5 kg. 2. Kaszka mleczno-ryżowa z bananami po 4 m-c życia - 5 kg. 3. Kaszka mleczno-ryżowa z morelami po 4 m-c życia - 5 kg. 4. Kaszka wieloowocowa po 9 m-c życia - 5 kg. 5. Kaszka ryżowa jabłkowa - 5 kg. 6. Kleik ryżowy od 4 m-c życia - 7 kg. 7. Deser jabłko z bananem po 4 m-c życia - 3 kg. 8. Deser jabłko po 4 m-c życia - 3 kg. 9. Deser jabłko z marchewką - 3 kg. 10. Soczek owoc Bobo frut po 4 m-c życia 175ml - 500 szt. 11. Zupka jarzynowa z kurczakiem po 5m-c życia 125-225g - 10 kg. 12. Zupka jarzynowa z kurczakiem i ryżem po 6m-c życia 125-225g - 10 kg. 13. Zupka krem jarzynowy po 4 m-c życia 125-225g - 10 kg. Grupa 9 - Owoce suszone - Rodzynki 1. Rodzynki sułtańskie 10 kg. Grupa 10 - Warzywa strączkowe suszone 1. Fasola sucha typu Jaś - 100 kg. 2. Groch suchy łuskany - 200 kg. 3. Fasola sucha drobna - 200 kg. Grupa 11 - Napoje 1. Woda gaz. 0,5l czysta ostromecko - 552 szt. 2. Woda gaz. 0,5l smakowa, kolorowa - 552 szt. 3. Woda n/gaz 0,5l czysta Ostromecka - 552 szt. 4. Woda gaz 1,5l czysta - 300 szt. 5. Woda n/gaz 1,5l czysta - 300 szt. Grupa 12 - ciastka 1. Ciastka kruche w czekoladzie - 20 kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5, 15.22.10.00-0, 15.23.20.00-3, 15.23.40.00-7, 03.22.23.21-9, 03.22.22.00-5, 03.22.21.10-7, 15.53.00.00-2, 15.86.00.00-4, 15.83.12.00-4, 15.88.20.00-4, 15.80.00.00-6, 15.83.31.00-7, 15.33.24.10-1, 03.21.22.00-2, 15.98.10.00-8, 15.81.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie zgodne z brzmieniem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie zgodne z brzmieniem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie zgodne z brzmieniem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie zgodne z brzmieniem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie zgodne z brzmieniem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć: 1. oświadczenie o wdrażaniu lub stosowaniu zasad systemu HACCP - dotyczy grup: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12. 2. oświadczenie, że wykonawca jest pod nadzorem Regionalnej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w przypadku hurtowni i dystrybutorów - dotyczy grup: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12. 3. oświadczenie, że wykonawca jest pod nadzorem weterynaryjnym w przypadku mleczarni - dotyczy grupy 5. 4. aktualną decyzję/zezwolenie/postanowienie/zaświadczenie Regionalnej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej dopuszczającą pojazdy do transportu przedmiotu zamówienia - dotyczy grup: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o podwykonawcach zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie i dokument o których mowa w sekcji III. 4.2 składa każdy z wykonawców. Oświadczenie i dokumenty o którym mowa w sekcji III.4.1 i III.5 wykonawcy składają wspólnie. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( wówczas należy załączyć do oferty ). 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w sekcji III.4.3.1 stosuje się odpowiednio.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 1) zmiany stawki VAT, w przypadku zmiany stawki VAT wprowadzonej właściwymi przepisami. 2) przedłużenia czasu trwania umowy, nie dłużej niż o jedną czwartą okresu jej trwania określonego w umowie, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie. 3) obniżenia cen przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny. 4) nr rachunku bankowego, nazwy i innych danych Stron umowy, w przypadku zmiany tych danych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy; ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lokal 39. Cena SIWZ-10 zł brutto.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Kancelarii Szpitala lok nr 46A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy: NZZ/19/D/11. Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - świetlica - niski parter w dniu 22.03.2011 roku o godzinie 11:00. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami: Piotr Jurak - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, tel. (052) 36-55-296, fax. (052) 36-55-496, lok. 39, w godz. 7: 30 -15:00 , Maria Szuda - Kuchnia Ogólna, tel (052) 36-55-482 , w godz. 7.00-15.00. Godziny urzędowania: w dni robocze od poniedziałku do piątku: 7:30-15:00 E-mail: przetargi@biziel.pl. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. NIP: 953 258 22 66. Regon: 340517145. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że warunki są spełnione jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie wymienione w SIWZ w Rozdziale III w pkt. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu. Z treści oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana łącznie. Udostępnienie oraz cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1. SIWZ jest dostępna w formie pisemnej i elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert. 2. Formę pisemną SIWZ po złożeniu pisemnego wniosku ( osobiście lub faksem ) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 39, w godzinach 8.00 -14.30 od poniedziałku do piątku w dni robocze po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala (Kasa czynna od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach: 8:00 - 10:30, 12:30-14:30). Zapłata w formie gotówki. SIWZ na żądanie może zostać przesłana pocztą lub firmą kurierską za pobraniem + koszty przesyłki które ponosi wykonawca. 3. SIWZ na wniosek zostanie przekazana w terminie do 5 dni licząc od dnia otrzymania wniosku. 4. Cena 1 egzemplarza kopii SIWZ wynosi 10 zł brutto, płatne gotówką lub za pobraniem. 5. SIWZ nieodpłatnie można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.biziel.pl. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1 - Owoce , Warzywa mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Brokuły mrożone kalibrowane - 1000 kg. 2. Fasolka szparagowa mrożona - 2 000 kg. 3. Groszek zielony mrożony - 1 000 kg. 4. Kalafior mrożony kalibrowany - 2 000 kg. 5. Marchew talarki - 500 kg. 6. Marchew mrożona kostka - 1 500 kg. 7. Włoszczyzna mrożona krojona /marchew, seler,pietruszka/ - 1 000 kg. 8. Szpinak mrożony - 1 000 kg. 9. Wiśnie mrożone bez pestek - 100 kg. 10.Truskawki mrożone - 100 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2 - Ryby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ryba mrożona dorsz - filet schoterpack - 2 000 kg. 2. Śledź Matjas solony - 200 kg. 3. Ryba wędzona makrela - 400 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.23.20.00-3, 15.23.40.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3 - Owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jabłka - 2 500 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.22.23.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4 - Owoce cytrusowe i tropikalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Kiwi - 300 kg. 2. Banany - 300 kg. 3. Mandarynki - 300 kg. 4. Grejfruty - 200 kg. 5. Pomarańcze - 360 kg. 6. Cytryny - 100 kg. 7. Arbuz - 650 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.22.22.00-5, 03.22.21.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5 - Masło.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Masło extra, kostka, zawartość tłuszczu 82 % ( 200 g ) - 3 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.53.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6 - Kawa, Herbata.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cukier porcyjny w saszetkach /100szt/ - 5 opakowań. 2. Śmietanki porcyjne /100szt/ -30 opakowań. 3. Herbata Lipton expresowa /100szt/ -25 opakowań. 4. Kawa Maxwell Haus rozpuszczalna 200g - 10 szt. 5. Kawa w ziarnach Arabica 100% /Monte Santos/ - 60 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7 - Artykuły żywnościowe - produkty bezglutenowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budyń b/glut. 40 g - 2 kg. 2. Kisiel b/glut. 40g - 2 kg. 3. Chleb b/glut. 350 -500g - 50 kg. 4. Dżem b/cukru 180g-300g - 120 kg. 5. Kaszka kukurydziana - 5 kg. 6. Makaron b/glut. - 5 kg. 7. Mąka kukurydziana - 5 kg. 8.Pasztet sojowy 113-150g - 1 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.88.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa 8 - Artykuły żywnościowe - Produkty żywieniowe dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaszka ryżowa z bananami po 4 m-c życia - 5 kg. 2. Kaszka mleczno-ryżowa z bananami po 4 m-c życia - 5 kg. 3. Kaszka mleczno-ryżowa z morelami po 4 m-c życia - 5 kg. 4. Kaszka wieloowocowa po 9 m-c życia - 5 kg. 5. Kaszka ryżowa jabłkowa - 5 kg. 6. Kleik ryżowy od 4 m-c życia - 7 kg. 7. Deser jabłko z bananem po 4 m-c życia - 3 kg. 8. Deser jabłko po 4 m-c życia - 3 kg. 9. Deser jabłko z marchewką - 3 kg. 10. Soczek owoc Bobo frut po 4 m-c życia 175ml - 500 szt. 11. Zupka jarzynowa z kurczakiem po 5m-c życia 125-225g - 10 kg. 12. Zupka jarzynowa z kurczakiem i ryżem po 6m-c życia 125-225g - 10 kg. 13. Zupka krem jarzynowy po 4 m-c życia 125-225g - 10 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.83.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa 9 - Owoce suszone - Rodzynki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rodzynki sułtańskie 10 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.33.24.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Grupa 10 - Warzywa strączkowe suszone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fasola sucha typu Jaś - 100 kg. 2. Groch suchy łuskany - 200 kg. 3. Fasola sucha drobna - 200 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.21.22.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Grupa 11 - Napoje.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Woda gaz. 0,5l czysta ostromecko - 552 szt. 2. Woda gaz. 0,5l smakowa, kolorowa - 552 szt. 3. Woda n/gaz 0,5l czysta Ostromecka - 552 szt. 4. Woda gaz 1,5l czysta - 300 szt. 5. Woda n/gaz 1,5l czysta - 300 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.98.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Grupa 12 - ciastka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ciastka kruche w czekoladzie - 20 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.