eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie materiałów promocyjno - reklamowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Szczecin: Wykonanie materiałów promocyjno - reklamowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 425926 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjno - reklamowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie materiałów promocyjno - reklamowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy PZP. 3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 3 dostawy materiałów promocyjno-reklamowych, o wartości nie mniejszej niż: a) dla Części I : 60 000 zł brutto każda, b) dla Części II: 15 000 zł brutto każda, c) dla Części III: 50 000 zł brutto każda, d) dla Części IV: 17 000 zł brutto każda. Zamawiający dopuszcza, by wykazując spełnianie warunku wykonawca posługiwał się tymi samymi dostawami w dwóch lub większej liczbie części pod warunkiem, że wartość dostaw odpowiada wymaganiom określonym dla poszczególnych części. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenie winno być złożone na wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 2 należy przedstawić Informacje o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu pn.: Wykaz dostaw - załącznik nr 5 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 2. Do informacji muszą być dołączone dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw (np. poświadczenia, referencje, protokoły odbioru itp.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych i załączonych do oferty - dokumentach i oświadczeniach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Specyfikacja ilościowo-cenowa przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d - w zależności, na którą cześć składana jest oferta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Próbki materiałów - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści umowy w zakresie wskazanym we wzorach umów. 2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji będzie polegać na dodatkowym zamówieniu do 10 % (słownie: dziesięciu procent ) ilości sztuk przewidzianych dla wszystkich materiałów promocyjnych wchodzących w skład opisu przedmiotu zamówienia. 3. Ewentualne skorzystanie z prawa opcji (wezwanie Wykonawcy do dostarczenia zwiększonego zakresu materiałów promocyjnych) nastąpi w terminie nie dłuższym niż 6 miesiące (słownie: sześć miesięcy) od daty zawarcia umowy na realizację podstawowego zakresu umowy. Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy w formie pisemnej, faksowej lub pocztą elektroniczną według wyboru Zamawiającego. 4. Materiały promocyjne dostarczane w ramach prawa opcji będą fakturowane po cenach wskazanych w ofercie Wykonawcy. 5. Zasady realizacji dostaw wykonywanych w ramach prawa opcji, tj. w szczególności: sposobu jego realizacji, jego odbioru, sposobu zapłaty, sposobu naliczania kar umownych, wykonywania praw i obowiązków wynikających ze współpracy Stron będą takie same jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu umowy. 6. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie jest traktowane jako zmiana przedmiotowej umowy, a jako jej realizacja. 7. Przewidzenie prawa opcji nie jest zaciągnięciem zobowiązania do dokonania przedmiotowego zakupu. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania z prawa opcji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymaga się złożenia wraz z ofertą próbek materiałów wraz z przykładowym oznakowaniem Unijnym, Województwa Zachodniopomorskiego lub innym logo. Ocenie nie będzie podlegał rozmiar logo, ponieważ znakowanie wzorów produktów nie jest uważane za projekt znakowania ostatecznego. Wymaganie złożenia próbek materiałów dotyczy następujących pozycji: Część I: a) Długopis ekologiczny - Długopis z niebieskim wkładem, wykonany z kartonowej tuby z papieru po recyklingu z plastikowym klipem i kolorowym wykończeniem z biodegradowalnego plastiku. Wymiary długopisu: średnica nie mniej niż 0,8 cm i nie więcej niż 1,1 cm, długopis nie mniej niż 13 cm, nie więcej niż 15 cm. Wymiar wkładu dopasowany do wielkości długopisu. Kolor wykończenia: niebieski i/lub zielony. Nadruk oznakowania 1 kolor dopasowany do rozmiaru korpusu. Nadruk jednokolorowy - zgodnie z założeniami zawartymi w Systemie Identyfikacji Wizualnej Województwa Zachodniopomorskiego. Do próbki jednokolorowe przykładowe oznakowanie Unijne lub inne na opakowaniu - zgodnie z założeniami zawartymi w księdze znaków. b) Kubek w pudełku - Kubek ceramiczny biały, typu SKY i/lub równoważny. Wymiary ok.: pojemność: 450 ml, wysokość: 135 mm, średnica: 86 mm. Nadruk jednokolorowy z zewnątrz z jednej strony kubka oraz jednokolorowy wewnątrz na ściance, wszystko zgodnie z założeniami zawartymi w Systemie Identyfikacji Wizualnej Województwa Zachodniopomorskiego. Do próbki z nadrukiem jednokolorowym przykładowe oznakowanie Unijne lub inne zgodnie z założeniami zawartymi w księdze znaków. Pudełko: tuba tekturowa o wymiarach dopasowanych do rozmiaru kubka, plastikowe denka, oklejona zadrukowaną etykietą, nadruk full color. Do próbki full color przykładowe oznakowanie Unijne lub inne zgodnie z założeniami dotyczącymi oznakowania i kolorystyki zawartymi w Systemie Identyfikacji Wizualnej Województwa Zachodniopomorskiego. c) Kłódka do bagażu z zamkiem szyfrowym - Metalowa kłódka do bagażu, z trzycyfrowym kodem zabezpieczającym przed otworzeniem. Pakowana w opakowanie upominkowe. Wymiary kłódki: ok. 42 mm x 29 mm x 8 mm Kolor kłódki srebrny i/lub metaliczny. Grawer laserowy jednostronny od strony szyfru - zgodnie z założeniami zawartymi w Systemie Identyfikacji Wizualnej Województwa Zachodniopomorskiego. Do próbki jednokolorowe przykładowe oznakowanie Unijne lub inne na opakowaniu - zgodnie z założeniami zawartymi w księdze znaków. Część II: a) Torba szkolna - Obszerna torba szkolna wykonana z materiału typu poliester, wyposażona w wygodny pasek na ramię oraz praktyczne zamknięcie na klamerkę. Rozmiar: ok. 39,5 x 10 x 34 cm. Kolor : niebieski i/lub zielony i/lub czarny. Oznakowanie jednokolorowe zgodnie z założeniami zawartymi w Systemie Identyfikacji Wizualnej Województwa Zachodniopomorskiego. Do próbki przykładowe oznakowanie Unijne lub inne jednokolorowe zgodnie z założeniami zawartymi w księdze znaków. b) Plecak na laptopa - Wykonany z materiału typu poliester i nylonu, plecak 3 komorowy. Posiada obszerną kieszeń na laptop i kieszonki zapinane na zamek błyskawiczny oraz uchwyt w górnej części plecaka. Kolor: czarno-granatowy i/lub granatowy i/lub ciemnozielony i/lub czarny. Wymiary : ok. 32x48x19 cm. Oznakowanie jednokolorowe zgodnie z założeniami zawartymi w Systemie Identyfikacji Wizualnej Województwa Zachodniopomorskiego. Do próbki przykładowe oznakowanie Unijne lub inne jednokolorowe zgodnie z założeniami zawartymi w księdze znaków. Część III: a) Zestaw do golfa - kij drewniany z grawerem logo, 2 piłeczki białe z oznakowaniem logo full-color każda, dołek drewniany, całość spakowana w walizkę, wielkość ok.: 32 x 26 x 6-10 cm, nadruk logo 1 kolor na opakowaniu. Do próbki full-color przykładowe oznakowanie Unijne lub inne na opakowaniu - zgodnie z założeniami zawartymi w księdze znaków. b) Parasol sztormowy męski - Parasol składany typu SENZ, wytrzymujący natężenie wiatru do 100 km/h lub większe. O asymetrycznej i aerodynamicznej czaszy, której kształt umożliwia znalezienie właściwej pozycji wobec wiatru. Ostre końce zabezpieczone. Parasol z materiałowym futerałem. Kolor parasola i futerału granatowy i/lub czarny. Nadruk na największej powierzchniowo figurze w jednym kolorze zgodnie z założeniami zawartymi w Systemie Identyfikacji Wizualnej Województwa Zachodniopomorskiego. Do próbki przykładowe oznakowanie Unijne lub inne jednokolorowe zgodnie z założeniami zawartymi w księdze znaków. Wymiary: ok.93 x 90 x 78 cm c) Kubek z łyżeczką do miodu w pudełku - - Łyżeczka do miodu wykonana ze stali nierdzewnej o kształcie zapobiegającym kapaniu miodu. Nadruk w formie graweru lub lasera. Opakowanie jednostkowe. - Ceramiczny kubek typu STRONG MAN Kolor: biały Nadruk: fullcolor na zewnątrz kubka Rodzaj nadruku: transfer - Pudełko dwuelementowe (pokrywa + spód); karton ozdobny nieperforowany, w spód - w kolorze białym o gramaturze ok. 350 g, z nadrukiem w fullcolor , pokrywa w kolorze zielonym i/lub niebieskim o gramaturze ok.350 g, z zabezpieczeniem kartonowym sztancowanym dla kubka oraz słoika (ok.250g). Pudełko powinno zawierać 2 komory; na kubek i słoik z miodem (o wym. wys. ok 8 cm, średn. ok 6 cm, w których kubek i słoik nie mogą być umieszczone luźno). Część IV: a) Kubek w pudełku - Kubek ceramiczny biały, typu SKY i/lub równoważny. Wymiary ok.: pojemność: 450 ml, wysokość: 135 mm, średnica: 86 mm. Nadruk full color z zewnątrz z jednej strony kubka oraz jednokolorowy wewnątrz na ściance, wszystko zgodnie z założeniami zawartymi w Systemie Identyfikacji Wizualnej Województwa Zachodniopomorskiego. Do próbki full color przykładowe oznakowanie Unijne lub inne zgodnie z założeniami zawartymi w księdze znaków. Pudełko: tuba tekturowa o wymiarach dopasowanych do rozmiaru kubka, plastikowe denka, oklejona zadrukowaną etykietą, nadruk full color. b) Smycz - Smycz o szerokości ok.2 cm, kolor biały Pantone White, plastikowy łącznik - przedłużka, metalowy karabińczyk, dodatkowo zawieszka do telefonu komórkowego. Długość taśmy standardowa - ok. 88 cm. Znakowanie: nadruk powielonego kilka razy oznakowania/logo na całej powierzchni smyczy, z dwóch stron, metodą sublimacji. Nadruk full color - zgodnie z założeniami zawartymi w Systemie Identyfikacji Wizualnej Województwa Zachodniopomorskiego. Do próbki full color przykładowe oznakowanie Unijne lub inne - zgodnie z założeniami zawartymi w księdze znaków. Wymagania dotyczące próbek materiałów opisane zostały szczegółowo w Rozdziale III SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Termin wykonania zamówienia: Cz. I - 14, 21, 30 dni (zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia) od dnia podpisania umowy. Cz. II - 21, 30 dni (zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia) od dnia podpisania umowy. Cz. III - 21, 30 dni (zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia) od dnia podpisania umowy. Cz. IV - 14, 21, 30 dni (zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia) od dnia podpisania umowy. Czas realizacji poszczególnych produktów w danej części zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 6 do SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie materiałów promocyjno - reklamowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie materiałów promocyjno - reklamowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: Cz. I - 14, 21, 30 dni (zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia) od dnia podpisania umowy. Czas realizacji poszczególnych produktów w danej części zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Próbki materiałów - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie materiałów promocyjno - reklamowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie materiałów promocyjno - reklamowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: Cz. II - 21, 30 dni (zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia) od dnia podpisania umowy. Czas realizacji poszczególnych produktów w danej części zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Próbki materiałów - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie materiałów promocyjno - reklamowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie materiałów promocyjno - reklamowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: Cz. III - 21, 30 dni (zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia) od dnia podpisania umowy. Czas realizacji poszczególnych produktów w danej części zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Próbki materiałów - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie materiałów promocyjno - reklamowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie materiałów promocyjno - reklamowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: Cz. IV - 14, 21, 30 dni (zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia) od dnia podpisania umowy. Czas realizacji poszczególnych produktów w danej części zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Próbki materiałów - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.