eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówZagospodarowanie terenów w rejonie ul. Generała Ziętka i ul. 26 Stycznia w Knurowie z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe - VI etap w zakresie obejmującym wykonanie części kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Knurów: Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Generała Ziętka i ul. 26 Stycznia w Knurowie z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe - VI etap w zakresie obejmującym wykonanie części kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami
Numer ogłoszenia: 425946 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385994 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Generała Ziętka i ul. 26 Stycznia w Knurowie z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe - VI etap w zakresie obejmującym wykonanie części kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Generała Ziętka i ul. 26 Stycznia w Knurowie z przeznaczeniem pod budownictwo mieszkaniowe - VI etap w zakresie obejmującym wykonanie części kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 2.1. sieci kanalizacji deszczowej z rur fi 315 - ok. 52 mb; 2.2. Przyłączy kanalizacji deszczowej z rur fi 200 - ok. 25 mb; 2.3. 5 studni betonowych fi 1200; 2.4. prób szczelności i kamerowania; 2.5. robót ziemnych, w tym wymiana gruntu; 2.6. innych robót przygotowawczych, montażowych i towarzyszących. 3. Ponadto w ramach umowy Wykonawca między innymi: 3.1. zorganizuje zaplecze budowy, wraz z ewentualną dostawą wody i energii elektrycznej; 3.2. oznakuje i zabezpieczy miejsca prowadzenia prac, wykona przejścia i przejazdy do poszczególnych nieruchomości usytuowanych wzdłuż prowadzonych prac, w tym poinformuje właścicieli w/w nieruchomości o ich terminie, dokona uzgodnień z tym związanych; 3.3. zapewnieni fachowy nadzór techniczny nad wykonywanymi robotami oraz nadzór projektanta i właścicieli istniejącej infrastruktury technicznej znajdującej się w pasie prowadzonych prac; 3.4. zapewnieni nadzór geodezyjny podczas prowadzenia prac oraz wykona dokumentację powykonawczą papierową i w przypadku naniesienia zmian elektroniczną potwierdzoną przez Projektanta (2 egzemplarze); 3.5. wykona inne czynności związane z pełnieniem funkcji Wykonawcy w celu właściwego wykonania umowy, a między innymi naprawę uszkodzonych elementów infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia robót, wznowienie znaków granicznych w przypadku ich uszkodzenia; 3.6. uporządkuje teren budowy w ciągu 7 dni po zakończeniu robót. 4. Szczegółowy zakres robót określa załącznik graficzny z zaznaczonym zakresem robót, dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ustalenia wynikające z projektu umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANIT Sp. z o. o., ul. Rybnicka 175, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131474,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71049,42

  • Oferta z najniższą ceną: 71049,42 / Oferta z najwyższą ceną: 78312,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.