Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-11
Wrocław: 8/PZM/2009
Numer ogłoszenia: 426100 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prywatny Zarząd Mieszkaniami Sp. z o.o. , ul. Mikołaja Reja 53, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3212522, 3211315, faks 071 3228046.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzm-patron.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 8/PZM/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy balkonów ora ociepleniu ściany zewnętrznej w elewacji podwórkowej w budynku mieszkalnym stanowiącym własność Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Damrota 5 we Wrocławiu, w zakresie zgodnym z dokumentacją techniczną..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w niniejszym ogłoszeniu. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wykaz winien zawierać, co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych brutto). 4. Dysponują kierownikiem budowy z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 ), zarejestrowanym w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Zapewnią przed przystąpieniem do robót, sporządzenie przez kierownika budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r Dz. U. Nr 120, poz. 1126), uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z wymogami Prawa budowlanego ( art. 21a). 7. Posiadają aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji przedmiotu umowy na sumę gwarancyjną min.100 000 złotych. 8. Udzielą nie krótszej niż 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 10. Kryteria oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1 Doświadczenie: 1) według ilości zrealizowanych robót budowlanych o wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia : - 1 robota budowlana - 1 pkt - 2 roboty budowlane - 2 pkt - 3 roboty budowlane - 3 pkt - 4 roboty i powyżej 4 robót budowlanych - 4pkt 2) według ilości zrealizowanych robót budowlanych - dekarskich o wartości równej 100 000 złotych brutto lub większej: - 1 robota budowlana - 1 pkt - 2 roboty budowlane - 2pkt - 3 roboty budowlane - 3 pkt - 4 roboty i powyżej 4 robót budowlanych - 4 pkt 10.2 Wysokość polisy: - 100.000,00 zł. - 0 pkt - powyżej 100.000,00 zł. - 1 pkt - 200.000,00 zł. i powyżej 200.000,00 zł. - 2 pkt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do postępowania mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 6.1 Przedstawią dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt.7; 6.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545 i Nr 91, poz. 742); 6.3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie musza ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika); d) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien złożyć oświadczenie w zakresie przepisu atr.24 i dokumenty, wymienione w pkt 7.1 a , b oraz 7.6. niniejszego ogłoszenia; e) Wspólnie Wykonawcy tworzący jeden podmiot mogą złożyć wszelkie dokumenty i oświadczenia, wymienione w pkt 7.2, 7.3, 7.4, 7.5 niniejszego ogłoszenia oraz oświadczenie w zakresie przepisu art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy; f) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. 7. Oświadczenia i dokumenty, jakie Wykonawca przedkłada na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 1): 7.1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2) oraz:: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania Wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartości podane będą w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski bieżącego średniego kursu na dzień przesłania ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych (BZP). 7.2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; (według załącznika nr 3). (wykaz winien zawierać, co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych brutto). 7.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -(załącznik nr 4). Należy załączyć oryginały lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających właściwe uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiednie do profilu zamówienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.. 7.4. Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem nazwy podwykonawcy oraz wartości powierzonej części zamówienia - (załącznik nr 5). 7.5. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeśli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym). 7.6. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji przedmiotu umowy na sumę gwarancyjną min. 100 000 złotych. Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta lub osobę upoważnioną i winny stwierdzać stan faktyczny..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZM Sp. z o.o. ul. Roosevelta 10 50-236 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 10:00, miejsce: PZM SP. Z O.O. ul. H. Sienkiewicza 8 Wrocław II piętro pok. nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Wymiana dachu budynku nr 10 b-c (internat) w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Zgorzelcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.