eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susiec › Budowa i przebudowa dróg gminnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Susiec: Budowa i przebudowa dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 42614 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susiec , ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, woj. lubelskie, tel. 084 6654868, faks 084 6654893.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i przebudowie dróg gminnych w tym: Zadania nr 1. Budowa drogi gminnej nr 111717 L w miejscowości Ciotusza Nowa od km 2+200 do 2+340 km w tym: -roboty przygotowawcze - 0,140 km , -roboty ziemne , -urządzenia odwadniające - ścieki z elementów betonowych - 110,00 m, -podbudowa - 745,00 m2, - nawierzchnia mineralno-bitumiczna - 721,00 m2, -przepusty rurowe pod zjazdami - 15,00 m, -roboty wykończeniowe - 1 kpl. Zadanie nr 2. Budowa drogi gminnej nr 111735 L w Miejscowości Majdan Sopocki Pierwszy od km 0+075 do km 0+245 o długości 0,070 km w tym: -roboty przygotowawcze - 0,070 km, -roboty ziemne, -chodnik - 108,00 m2, -podbudowa - 360,50 m2, -nawierzchnia - 350,00 m2, -odwodnienie- ścieki z elementów betonowych - 58,00 m, -zjazdy - 40,00 m, -roboty wykończeniowe - 1 kpl. Zadanie Nr 3. Przebudowa drogi gminnej nr 111732 L w miejscowości Huta Szumy od km 1+_260 do km 1+440 o długości 0,180 km w tym: -roboty przygotowawcze - 0,180 km, -warstwa wyrównawczo-wzmacniająca - 954,00 m2, -nawierzchnia mineralno-bitumiczna -954,00 m2, -roboty wykończeniowe-1 kpl. Zadanie nr 4. Przebudowa drogi gminnej nr 111731 L w miejscowości Łosiniec od km 0+260 do km 0+397,73 o długości 0,138 km w tym: -roboty przygotowawcze - 0,138 km, -podbudowa z tłucznia sortowanego - 73,80 m3, -nawierzchnia z mieszanki asfaltowej - 710,20 m2, -prace wykończeniowe - 1 kpl. Zadanie nr 5. Przebudowa drogi gminnej nr 111733 L w miejscowości Susiec od km 0+236 do km 0+386 o długości 0,150 km w tym: -roboty przygotowawcze - 0,150 km, -podbudowa tłuczniem sortowanym-75,00 m3, -nawierzchnia wiążąca z mieszanki asfaltowej - 750,00 m2, -nawierzchnia ścieralna z mieszanki asfaltowej-750,00 m2, -krawężnik - 300,00 m, -roboty wykończeniowe-1 pkl. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawiera projekt budowlany, przedmiar robót , kosztorys ofertowy (ślepy) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące integralną część Specyfikacji istotnych warunków zamkówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy (w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia), który spełnia następujące warunki: 1.1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posidania takich uprawnień. -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamowienia. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków. 2.2.Ocena spełnienia warunków udziału w poostępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VII Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w pkt. 1.1. na zsadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty następujące dokumenty: 1.1.dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3)wypełnione kosztorysy ofertowe, 4)karty gwarancyjne na wykonane roboty, 5)wykaz części zamówienia planowane do wykonania przez podwykonawców. 6)zaakceptowany formularz umowy. 7)informacje ogólne o wykonawcy. 2.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację ogólną o Wykonawcy. 3.Wszyscy Wykonawcy obowiązani są przedstawić dokumenty wymienione w pkt.1.1. pod rygorem wykluczenia z postepowania oraz pkt. 1.2. pod rygorem odrzucenia oferty ( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Natomiast załączenie do oferty dokumentu wymienionego w pkt. 1.2. ppkt. 7 (informacja ogólna o Wykonawcy) nie jest obowiązkowe, a jego brak nie spowoduje negatywnych skutków dla Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, pokój nr 9 lub pisemne zam. za zaliczeniem pocztowym. Cena (wersja papierowa) specyfikacji istotnych warunkow zamowienia wynosi 80 PLN(netto).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Suścu, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, Sekretariat (pokój nr 12).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1 i 3 planowane jest do finansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Wojewodztwa Lubelskiego na lata 2007-2013 z Osi Priorytetowej V: Transport, Działaniu 5.2. Lokalny uklad transportowy - drogi gminne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.