To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-18
Biała Podlaska: Wykonanie prac remontowych w zakresie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku będącym przyszłą siedzibą Oddziału Zamiejscowego w Międzyrzecu Podlaskim Powiatowego Urzędu Pracy w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 426166 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394998 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 101, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 341 65 00, faks 83 341 65 57.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w zakresie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku będącym przyszłą siedzibą Oddziału Zamiejscowego w Międzyrzecu Podlaskim Powiatowego Urzędu Pracy w Białej Podlaskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych w zakresie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku będącym przyszłą siedzibą Oddziału Zamiejscowego w Międzyrzecu Podlaskim Powiatowego Urzędu Pracy w Białej Podlaskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót. Projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót obejmują szerszy zakres prac niż przedmiot niniejszego zamówienia. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia określenia Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, norm międzynarodowych, innych technicznych systemów odniesienia ustanowionych przez europejskie organy normalizacyjne, Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych służą określeniu minimalnych parametrów technicznych, jakie musi spełniać oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. Wykonawca oferujący wykonanie przedmiotu zamówienia wg norm równoważnych do określonych przez Zamawiającego zobowiązany jest udowodnić na podstawie właściwych dokumentów równoważność swojej oferty. Pozostały zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy obejmuje: 1. Organizację i zagospodarowanie zaplecza robót budowlanych, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. 2. Zabezpieczenie terenu robót przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Wykonanie prac przygotowawczych. 4. Utrzymanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów, śmieci, składowanie materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku. 5. Zapewnienie zgodnego z przepisami usuwania odpadów i śmieci na własny koszt. 6. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań. 7. Skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym: a) dokumentacji powykonawczej, b) atestów, aprobat, certyfikatów , itp. wbudowanych materiałów, c) protokołów prób i badań..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Piechowicz Grzegorz, Instel Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Obsługowe
- Przedsiębiorstwo Instalacyjno - Obsługowe INSTEL Grzegorz Piechowicz, Sidorska 3/52, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182917,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135300,00
Oferta z najniższą ceną: 135300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Podstawy księgowości z elementami kadrowo - płacowymi z ECDL (Moduł B4)"
- PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PN. "ZOGA FACE", "GAMP - GLOBALNA ANALIZA MIĘŚNIOWO-POWIĘZIOWA" ORAZ "DIAGNOSTYKA FUNKCJONALNA DLA MASAŻYSTÓW" W RAMACH PROJEKTU "AKTYWNA SZKOŁA 3"
- Zakup i sukcesywna dostawa emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC do naprawy nawierzchni drogowych, do Obwodów Drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa grysów bazaltowych do naprawy nawierzchni drogowych, do Obwodów Drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie" w zakresie zadania 2 tj. "Budowa instalacji ..."
- Zagospodarowanie terenu byłego cmentarza w Słońsku - etap I
- Remont Biblioteki w Żarach w zakresie poprawy stanu technicznego budynku
- Dostosowanie infrastruktury Szkoły Podstawowej nr 1 im. gen. B. Prugara-Ketlinga w Sanoku do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ul. Turystycznej w m. Cisiec, gmina Węgierska Górka
- Modernizacja klimatyzacji pomieszczeń Zarządu Powiatu Piotrkowskiego ul. Dąbrowskiego 7.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.