eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa oleju opa³owego w latach 2010-2012 na potrzeby kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana i Marysieñki Sobieskich w Kielcach.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-12-11

Kielce: Dostawa oleju opa³owego w latach 2010-2012 na potrzeby kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana i Marysieñki Sobieskich w Kielcach.
Numer og³oszenia: 426198 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Spo³ecznej im. Jana i Marysieñki Sobieskich , ul. Jana III Sobieskiego 30, 25-124 Kielce, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 0-41 3614731, 361 15 97, faks 0-41 3611597.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.kielce.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednostka samorz±du terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa oleju opa³owego w latach 2010-2012 na potrzeby kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana i Marysieñki Sobieskich w Kielcach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju opa³owego lekkiego wraz z dostaw± do kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana i Marysieñki Sobieskich w Kielcach, ul. Jana III Sobieskiego 30. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la specyfikacja techniczna (Za³±cznik nr 4 do SIWZ). Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y równie¿ we wzorze umowy stanowi±cej integraln± czê¶æ SIWZ (Za³±cznik nr 3 do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09.13.51.00 - Olej opa³owy .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wszyscy Wykonawcy, którzy ³±cznie spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: 1.Posiadaj± uprawnienia do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. 2.Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i 2 pkt 1-4 ustawy Pzp. 5.Z³o¿± ofertê wraz z wymaganymi dokumentami, o¶wiadczeniami, za³±cznikami oraz za¶wiadczeniami. 6.Ocena spe³nienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z metod± 0 - 1, tj. (nie spe³nia lub spe³nia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych poni¿ej w SIWZ i do³±czonych do oferty. 7.Wykonawcy nie spe³niaj±cy powy¿szych warunków zostan± przez Zamawiaj±cego wykluczeni z niniejszego postêpowania lub ich oferty zostan± odrzucone..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty wymaga siê z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 1.Wype³niony i podpisany przez osoby uprawnione lub upowa¿nione przez Wykonawcê formularz ofertowy wraz z pieczêci± firmow± i imienn± - (Za³±cznik nr 1 do SIWZ). 2.Pe³nomocnictwo do³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii, albo kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez osoby udzielaj±ce pe³nomocnictwa, je¶li oferta bêdzie podpisana przez pe³nomocnika, przy czym dotyczy to równie¿ przypadków sk³adania ofert przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3.O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w niniejszym postêpowaniu okre¶lonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak równie¿ nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 2 do SIWZ). W przypadku, gdy ofertê sk³ada kilka podmiotów dzia³aj±cych wspólnie, dotyczy to ka¿dego z nich. 4.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku, gdy ofertê sk³ada kilka podmiotów dzia³aj±cych wspólnie, dotyczy to ka¿dego z nich. 5.Parafowany przez Wykonawcê wzór umowy (Za³±cznik nr 3 do SIWZ). W przypadku, gdy ofertê sk³ada kilka podmiotów dzia³aj±cych wspólnie dotyczy to ka¿dego z nich. 6.Podpisana przez Wykonawcê Specyfikacja Techniczna (Za³±cznik nr 4 do SIWZ). 7.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas zobowi±zany jest przed³o¿yæ dokumenty, zgodnie z §2 Rozporz±dzenia PRM z dn. 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane. 8.Wszystkie dokumenty z³o¿one w prowadzonym postêpowaniu s± jawne, z wyj±tkiem informacji zastrze¿onych przez sk³adaj±cego ofertê. Dokumenty niejawne (zastrze¿one) sk³adane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kielce.eu.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dom Pomocy Spo³ecznej im. Jana i Marysieñki Sobieskich ul. Jana III Sobieskiego 30 25-124 Kielce.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Spo³ecznej im. Jana i Marysieñki Sobieskich ul. Jana III Sobieskiego 30 25-124 Kielce.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.