Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-11
Czarne: Wywóz nieczystości stałych
Numer ogłoszenia: 426400 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 42, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8332120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgmczarne.mojbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna ze 100% udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i wywóz nieczystości stałych - niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 z nieruchomości należących do mieszkaniowego zasobu Gminy Czarne zarządzanych przez zamawiającego znajdujących się w mieście Czarne oraz w Wyczechach - łącznie 23 nieruchomości. 2. Szczegółowy opis położenia nieruchomości, których dotyczy przedmiot zamówienia ze wskazaniem ilości zamieszkałych tam osób zawarto w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Do obliczeń i przygotowania oferty na udzielenie zamówienia publicznego - jako miesięczny wskaźnik nagromadzenia nieczystości stałych przyjmuje się 0,12m3 na osobę, a liczba obsługiwanej ludności według stanu na dzień ogłoszenia przetargu wynosi 267 osób. 4. W trakcie realizacji zamówienia ilość osób zamieszkująca w nieruchomościach, o których mowa w ust. 1 będzie aktualizowana przez Zamawiającego wg zasady określonej w umowie i będzie stanowić podstawę do wyliczenia należności Wykonawcy z uwzględnieniem stałej zaoferowanej ceny za 1 m3 wywożonych nieczystości stałych i normy 0,12 m3 miesięcznie na osobę. 5. Do Wykonawcy w szczególności należy: 1)zapewnienie wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki ( typ i wielkość dostosowana do ilości zamieszkałych w danym budynku osób, uzgodniona z Zamawiającym), 2)odbieranie i wywóz nieczystości stałych (niesegregowanych- zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie odpadów: 20 03 01) z nieruchomości określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ na składowisko odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i opróżnianie pojemników z uwzględnieniem wymogów wynikających z przepisów wymienionych w ust. 5 pkt 3 opisu przedmiotu zamówienia, na bieżąco, w miarę potrzeb, nie rzadziej niż w mieście Czarne dwa razy w tygodniu, w Wyczechach jeden raz w tygodniu, 3)przestrzeganie obowiązujących wymogów przy wykonaniu zamówienia publicznego , w tym wynikających z: - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach( Dz.U. Nr 62,poz.628 z późn. zm.), - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska(Dz.U. Nr 62,poz. 627 z późn.zm.), - ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (D.U. Nr z 2005r. Nr 236,poz.2008 z późn.zm.), - Programu Ochrony Środowiska oraz Planu Gospodarki Odpadami dla Miasta i Gminy Czarne uchwalonego uchwałą Nr XXIX/175/05 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 28 października 2005r. (Dz.Urz.Województwa Pomorskiego z 2006r.Nr 17, poz.320 i poz. 321), - regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Czarne uchwalonego uchwałą Nr XXXIII/211//06 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 27 lutego 2006r. Dz.Urz. Województwa Pomorskiego Nr 60,poz. 1229).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Sposób dokonywania oceny w.w. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz: - Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, - Wykonawców nie posiadających zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Inne podstawy wykluczenia Wykonawców: Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:. 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 3, 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 6) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku, gdy polisa została wystawiona na kwotę niższą od oferowana przez wykonawcę wartość za jaką wykona zamówienie - oświadczenie w którym wykonawca zobowiązuje się w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą do podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia do wartości zamówienia publicznego, 7) informacje o zatrudnieniu podwykonawców z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 8) zaparafowany wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 5 9) pełnomocnictwo do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, o ile takie występuje, 10) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum lub umowa cywilna ), o ile taka występuje, 11) koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale X ust.2, 2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 i 4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Dokumenty wymienione w pkt.3-6 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawieni a oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 i § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgmczarne.mojbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Czarnem, ul. Kościuszki 42, 77-330 Czarne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Czarnem pokój nr 7 Sekretariat ul. Kościuszki 42 77-330 Czarne.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych oraz odpadów z budowy i remontów
- Czyszczenie urządzeń na terenach administrowanych przez 33. BLTr Powidz wraz z odbiorem i transportem odpadów powstałych w trakcie czyszczenia
- Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - z podziałem na części
- Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w 2025 r.
- 9-P-25 Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z lokalizacji Szpitala Miejskiego nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o.
- świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie przez okres 12 miesięcy.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.