eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegUsługa oszczędzania energii elektrycznej przez zastosowanie reduktorów poboru mocy w obwodach oświetleniowych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Kołobrzeg: Usługa oszczędzania energii elektrycznej przez zastosowanie reduktorów poboru mocy w obwodach oświetleniowych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 426464 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 395092 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa oszczędzania energii elektrycznej przez zastosowanie reduktorów poboru mocy w obwodach oświetleniowych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: I. Usługa obejmuje dostawę wraz z zainstalowaniem, podłączeniem i uruchomieniem 1 szt. 3-fazowego reduktora o mocy minimalnej 20 kVA, 2 szt. 3-fazowych reduktorów o mocy minimalnej 16 kVA oraz 2 szt 1-fazowych reduktorów o mocy minimalnej 2 kVA, zamontowanych w dostarczonych przez Wykonawcę szafkach o stopniu ochrony minimum IP44. Wykonanie pomiarów przed zamontowaniem reduktorów i po zamontowaniu reduktorów w zakresie umożliwiającymi sporządzenie audytu efektu energetycznego zgodnie ze wzorem opublikowanym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 10 sierpnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej, wzoru karty audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii (Dz. U. z dnia 27.08.2012 r. poz. 962). II. Reduktory muszą spełniać następujące minimalne warunki: 1.Redukcja zużycia energii elektrycznej na poziomie nie mniejszym niż 19% względem poboru energii przed zastosowaniem reduktora, możliwość stosowania w obwodach w których zainstalowano jednocześnie różne źródła światła takie jak: rtęciowe, sodowe, metalohalogenkowe, świetlówki kompaktowe z wyłączeniem źródeł światła wykonanych w technologii LED. 2.Trzyletnia gwarancja, 3.Brak wprowadzania do elektroenergetycznej sieci dystrybucyjnej niezgodnych z przepisami zakłóceń w postaci wyższych harmonicznych, utrzymanie wartości współczynnika mocy na wymaganym przez obowiązujące przepisy poziomie, zgodność z przepisami dotyczącymi kompatybilności elektromagnetycznej, zachowanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w sieci oświetleniowej zasilanej z reduktora. III. Dodatkowe ale nie konieczne możliwości techniczne reduktorów: 1. Stabilizacja napięcia wyjściowego na zadanym poziomie mniejszym lub równym 230 V w czasie pracy następującym po fazie rozruchu oświetlenia a przed przejściem do zadanego poziomu redukcji poboru mocy. 2.Kontrola poprawności pracy reduktora przez stronę WWW..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.11.20.00 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rabbit Sp. z o. o., Ul. Krakowska 141 - 155, 50-428 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48874,52

  • Oferta z najniższą ceną: 48874,52 / Oferta z najwyższą ceną: 64452,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.